Gran premi de motegi
Moderador: Airald
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Gran premi de motegi
Bueno despres de despertarme a les 6 del mati per veure les carreras de 125cc,250c i Moto Gp.
Ens em quedat amb les ganes... al final per culpa de l'aigua es queden amb els temps de ahir.
Bona noticia per els del 46, dema sortira 1 jajajajajaja.
1- Rossi
2- Stoner
3- Lorenzo
9- Elias
11- Pedrosa
Dema a les 8 del mati carrera de Moto Gp.
YAMAHA POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens em quedat amb les ganes... al final per culpa de l'aigua es queden amb els temps de ahir.
Bona noticia per els del 46, dema sortira 1 jajajajajaja.
1- Rossi
2- Stoner
3- Lorenzo
9- Elias
11- Pedrosa
Dema a les 8 del mati carrera de Moto Gp.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Gran premi de motegi
8) 8) 8) 8)Heavy1987 ha escrit: Bona noticia per els del 46, dema sortira 1 jajajajajaja.
1- Rossi
2- Stoner
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Bueno despres de despertarme a les 5 del mati per veure les carreres a valgut mol la pena.
En 125 cc un catala al podi
En 250 cc no em tingut aquesta sort
I en moto gp... que podem dir de la moto gp, a sigut una carrera interesant i ahut guerra per devant.
Una inici de carrera perfecta per en Rossi pero... al final en Lorenzo a passat a devant...
I la millor noticia de totes, el nostre, en dani, de 11 a 3 sol surtir,aixo si que es una bona sortida...
No se que a passat avui amb les ducati pero no se han lluit gaire.
P.D: Randy tu ets bruixot o algu ????? digam el numero de loteria que sortira dema jajajajajaja.
Cuidevos!!!!
En 125 cc un catala al podi
En 250 cc no em tingut aquesta sort
I en moto gp... que podem dir de la moto gp, a sigut una carrera interesant i ahut guerra per devant.
Una inici de carrera perfecta per en Rossi pero... al final en Lorenzo a passat a devant...
I la millor noticia de totes, el nostre, en dani, de 11 a 3 sol surtir,aixo si que es una bona sortida...
No se que a passat avui amb les ducati pero no se han lluit gaire.
P.D: Randy tu ets bruixot o algu ????? digam el numero de loteria que sortira dema jajajajajaja.
Cuidevos!!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
La meva aposta de la Porra GP de l'any passat va ser aquesta : :D :D :D :DRandy-650 ha escrit:Com he disfrutat a la cursa d'avui! El millor, veure la recuperació del Dani i observar que Dovizioso arribarà lluny.:bow
VsssssssJames Bond ha escrit:Rossi
Stoner
Dovicioso
Pedrosa
Lorenzo
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
A mki em passa el mateix, reconèc que el paio en sap, però no em cau gens bé en Lorenzo. La carrera de GP he disfrutat molt.Xurrumeka ha escrit:bé, avui l'Stoner ha quedat 4art; en Lorenzo ha guanyat (no trago aquest paio, ho sento.....) i en Rossi 2on. Molt bona carrera d'en Dani, n'hi ha per treure's el barret!!!!! :bow :bow :bow :bow

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Doncs una carrera magnifica, LORENZO, primer, ja vaig dir
que anessin en compte amb ell, es el futur.
EL PRESENT: ROSI. Hi havia algun dubte XATO'SSSS????????
I el PEDROSA??????? Hem sap molt greu, pero com ha quedat?????
TERCER, com casi sempre, i es que si el JORGE no cau be a alguna gent,
jo a qui no aguanto es a aquest xiquet, que amb vint anys,
te un caracter super sec, hem recorda al INIESTE, de CRACKOVIA.
Doncs que continui així el mundial, i si no el pot guanyar el LORENZO,
que el guany el ROSSI, que es lo més segur que passi.
P.D: Les DUCATI de carrer maquissimés, pero les de carreres...........
on eren avui?????????
Hi es que, quan STONER estossega, DUCATI es refreda!!!!!!!!
Permi esta clar que el mundial de marques no el guanya Ducati,
lo més segur que el guany YAMAHA.
R.P.D: I no tinc una YAMAHA, que algun descobridor de la polvora
ja m'ha dit que les SUZUKI no van.
IIIIII???????? FORÇA ROSSIIIII!!!!!!!!
on eren avui?????????
lo més segur que el guany YAMAHA.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Sagal
- Presentats
Queden moltes curses, el mundial acaba de començar. Jo no apostaria encara ni per en Lorenzo ni per en Rossi ni per Stonner ni per Pedrosa ni per Dovizioso.
Al tanto que tots son bons pilots i tots tenen bones motos, les inclemencies meterologicas també poden influir molt i alguna caiguda a deshora pot canviar-ho tot.
No tirem petardos abans de Sant Joan.....
Al tanto que tots son bons pilots i tots tenen bones motos, les inclemencies meterologicas també poden influir molt i alguna caiguda a deshora pot canviar-ho tot.
No tirem petardos abans de Sant Joan.....

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
si tant bo és el Rossi, com és que ha quedat segon??????? com ja vaig dir, tot el que no quedi primer, és el perdedor..........i avui ho hem vist.J@N LINCE ha escrit:Doncs una carrera magnifica, LORENZO, primer, ja vaig dir
on eren avui?????????
lo més segur que el guany YAMAHA.![]()
au va, deixeu-vos de collonades i accepteu les coses com són i.............la pólvora la van inventar els xinesos, t'ho dic per si no ho saps.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Sagal
- Presentats
Digues que si, si senyor mai millor dit els pallassosRide ha escrit:El millor pilot d'avui a estat de lluny el Pedrosa, sortint desè i lesionat, i apretant un Rossi en plena forma, en fi.... la nota amarga de la jornada a estat veure al final de la carrera un capitol mes de LOS PAYASOS DE LA TELE !!! plantan banderetes el notes....

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be nois us veig una mica calentets:
1ª cursa Stoner bé,2ªcursa Stoner on ets?
1ª cursa L´idiota molt be,2ª cursa 1er (però no deixa de ser-ho)
1ª cursa i 2ª Rossi (actual campiò) barallant isegon
1ªcursa Dani chungo,2ª cursa molt be (esperem sempre mes com
cada any)
i aquesta senyors és la realitat ni és pot anar apabullant,ni parlar mes del compte aneu seguint el següent capítol,desde Jerez en directe.I un consell
per mes d´un penseu abans de parlar :!:
1ª cursa Stoner bé,2ªcursa Stoner on ets?
1ª cursa L´idiota molt be,2ª cursa 1er (però no deixa de ser-ho)
1ª cursa i 2ª Rossi (actual campiò) barallant isegon
1ªcursa Dani chungo,2ª cursa molt be (esperem sempre mes com
cada any)
i aquesta senyors és la realitat ni és pot anar apabullant,ni parlar mes del compte aneu seguint el següent capítol,desde Jerez en directe.I un consell
per mes d´un penseu abans de parlar :!:
Que gran aquest de Bilbao

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
J@N LINCE ha escrit:Doncs una carrera magnifica, LORENZO, primer, ja vaig dir
on eren avui?????????
lo més segur que el guany YAMAHA.![]()
Pues si XATO!!!!!……el present encara no ha guanyat cap carrera.
I les DUCATI eren……………..davant de las SUZUKI, pero cuidado que el KALLIO va fer vuitè!!!!!!!

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Buenuuuuuuuuuuuuuuuuu...!!!!!
Comencem la temporada:
Intentaré fer una análisis del tot objectiva (com molts ja saveu no crec que existeixi l'objectivitat en aquest mon):
- Quina és la millor moto?.
Des de el meu punt de vista, la millor moto segueix sent la Yamaha i ja en son uns quants d'anys. Ha demostrat ser-ho des de fa temps, sembla força fàcil de pilotar i de fer-li la posta a punt, als resultats globals de la marca dels últims anys en refereixo. Feu un seguiment dels resultats i ho veureu. LA MILLOR LA YAMAHA. LA SEGONA LA DUCATI. LA TERCERA HONDA. SUZUKI I KAWASAKI.
- Qui és el pilot mes rapit??
No en tinc cap dubte en aquest moment Cassey Stoner. Ja era el mes rapit abans de Ducati, però se la fotia molt sovint. Si no cau i la moto va be, sempre guanya.
Menció especial per a Toni Elies i Lorenzo, els dos únics pilots capaços de guanyar al Rei Rossi en el tu a tu.
- Qui és el millor pilot??
Sense cap dubte era en Rossi fins ara. La barreja de bon pilot, amb el millor material i amb moltes ganes i experiència el feien quasi invencible, sobretot en el cos a cos.
Però ja fa alguns anys que alguns "nens" li comencen a fer la punyeta. Resulta que tant en Lorenzo com l'Stoner han demostrat que si el Rei no te avantatge amb el material és pot guanyar sense mases problemes. Rei caigut??? Haurem de mirar amb lupa si a partir d'ara no boicotejan al Lorenzo. Ja s'ha fet altres cops amb els segons pilots de l'equip (Doohan-Criville). Com podeu veure o intuir, el meu preferit és en Toni Elies, però malauradament no podrá fer massa cosa, ja en parlariem si la justicia existiis i el lloc "regalat" a Pedrosa hagues estat per el que el va guanyar, Elias. Per els que no ho saveu, el premi d'una temporada de promoció era correr el mundial en equip oficial, va guanyar Elias, però el premi va ser per Pedrosa. :evil:
El meu segon preferit és Lorenzo, perque és bonissim i quasi ningú l'estima, fa rábia que sigui tant bo i s'asembli tant al Rossi.
Aquesta última carrera ha tornat a derrotar al Rei, li ha guanyat la carrera, l'ha deixat al darrera i el Rei no ha pogut fer res de res...però és veu que els de la tele varen veure una altre carrera, només parlaven de Pedrosa que per primer cop en no sé quants anys és va atrevir a passar al Rei, només va anar al davant uns segons...eh!!! i no paraven de dir-nos la "gran" carrera que feia, amb l'altre Honda a l'esquena. Fa temps que m'emprenya sentir el que diuen els "grans" comentaristes de la tele.
En Lorenzo guanyarà aquest any.
Ja esta, ja ho he dit. Sempre ho puc ampliar...eh!! :roll:
Salut.
-
Comencem la temporada:
Intentaré fer una análisis del tot objectiva (com molts ja saveu no crec que existeixi l'objectivitat en aquest mon):
Des de el meu punt de vista, la millor moto segueix sent la Yamaha i ja en son uns quants d'anys. Ha demostrat ser-ho des de fa temps, sembla força fàcil de pilotar i de fer-li la posta a punt, als resultats globals de la marca dels últims anys en refereixo. Feu un seguiment dels resultats i ho veureu. LA MILLOR LA YAMAHA. LA SEGONA LA DUCATI. LA TERCERA HONDA. SUZUKI I KAWASAKI.
No en tinc cap dubte en aquest moment Cassey Stoner. Ja era el mes rapit abans de Ducati, però se la fotia molt sovint. Si no cau i la moto va be, sempre guanya.
Menció especial per a Toni Elies i Lorenzo, els dos únics pilots capaços de guanyar al Rei Rossi en el tu a tu.
Sense cap dubte era en Rossi fins ara. La barreja de bon pilot, amb el millor material i amb moltes ganes i experiència el feien quasi invencible, sobretot en el cos a cos.
Però ja fa alguns anys que alguns "nens" li comencen a fer la punyeta. Resulta que tant en Lorenzo com l'Stoner han demostrat que si el Rei no te avantatge amb el material és pot guanyar sense mases problemes. Rei caigut??? Haurem de mirar amb lupa si a partir d'ara no boicotejan al Lorenzo. Ja s'ha fet altres cops amb els segons pilots de l'equip (Doohan-Criville). Com podeu veure o intuir, el meu preferit és en Toni Elies, però malauradament no podrá fer massa cosa, ja en parlariem si la justicia existiis i el lloc "regalat" a Pedrosa hagues estat per el que el va guanyar, Elias. Per els que no ho saveu, el premi d'una temporada de promoció era correr el mundial en equip oficial, va guanyar Elias, però el premi va ser per Pedrosa. :evil:
El meu segon preferit és Lorenzo, perque és bonissim i quasi ningú l'estima, fa rábia que sigui tant bo i s'asembli tant al Rossi.
Aquesta última carrera ha tornat a derrotar al Rei, li ha guanyat la carrera, l'ha deixat al darrera i el Rei no ha pogut fer res de res...però és veu que els de la tele varen veure una altre carrera, només parlaven de Pedrosa que per primer cop en no sé quants anys és va atrevir a passar al Rei, només va anar al davant uns segons...eh!!! i no paraven de dir-nos la "gran" carrera que feia, amb l'altre Honda a l'esquena. Fa temps que m'emprenya sentir el que diuen els "grans" comentaristes de la tele.
Salut.
-
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Estic gairebé totalment d'acord amb tot el que dius Siono.Siono1000 ha escrit:Fa temps que m'emprenya sentir el que diuen els "grans" comentaristes de la tele.
Jo ja molts anys que per mirar els Grans premis de motos i de cotxes per televisió ho faig sense só o bé miro per satèl·lit emissores d'altres països.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
QUE DIRTE?????????Siono1000 ha escrit:Buenuuuuuuuuuuuuuuuuu...!!!!!
Comencem la temporada:
El meu segon preferit és Lorenzo, perque és bonissim i quasi ningú l'estima, fa rábia que sigui tant bo i s'asembli tant al Rossi.![]()
Salut.
-
SI??? O NO?????
SSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apartir de ara no dire res, ja et tinc a tu, que ho dius més be.
P.D: Lo de que no dire res ere conya, eHHHHH!!!!!!!!!
NOOOOOOOO!!!!!!!!! T'esperaba a tu per que m'illuminessis!!!!!!!Xurrumeka ha escrit:[i.............la pólvora la van inventar els xinesos, t'ho dic per si no ho saps.
Gracies per treurem del fang, de la incultura,
que maca la historia, sobretot, si es saben explicar contes, tan bé.
I que les Suzukis no corren ho van inventar els japonesos, o no????
AHHH, no: ELS XATOS!!!!!!!! :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!