intercomunicador
Moderador: Airald
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
intercomunicador
Bones,
M'estic plantejant comprar intercomunicador (parlar amb pasatger, mobil i qui sap si mai tom tom o similars) . El meu mecanic diu que ell va amb Scala-Rider i que li va be. Tant la ngela com jo anem a csc Nolan. Teniu algun consell per ajudar-me en la tria? Merci :mestre
M'estic plantejant comprar intercomunicador (parlar amb pasatger, mobil i qui sap si mai tom tom o similars) . El meu mecanic diu que ell va amb Scala-Rider i que li va be. Tant la ngela com jo anem a csc Nolan. Teniu algun consell per ajudar-me en la tria? Merci :mestre
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Intercomunicador.
Hola Josep:
Jo no tinc pas massa experiéncia, però el que sí que et puc dir és que el MIDLAND2 , va molt i molt bé i és molt fàcil d´instalar ( ho vaig fer jo ..jejej)
La funció de intercomunicador, música i telefon per a velocitats fins a 120 kms per hora, cap problema.
La conversa és molt nítida.
També i el que va perfecte es el Garmin Zumo 550 per la funció de teléfon, veus qui et truca i t´agafa automáticament l´agenda gracies al bluetooth.
Jo abans no sabía qui em trucaba, però ara vaig molt més tranquila.
També i tornant al Midland 2, quand varem anar a la Cargolada, la bateria no s´ens va agotar en tot el día. Potser també és veritat que varem tenir la precaució de desconectar-ho per dinar.
També pots conectar el Midland amb un mp3 amb cable, així la bateria dura molt més.
Jo, Josep i Angela, puc recomanar el que tinc perque em funciona, sino anés bé et diría que aquest model no t´el compresis.
Vinga un petó a tots dos :!: :!:
Jo no tinc pas massa experiéncia, però el que sí que et puc dir és que el MIDLAND2 , va molt i molt bé i és molt fàcil d´instalar ( ho vaig fer jo ..jejej)
La funció de intercomunicador, música i telefon per a velocitats fins a 120 kms per hora, cap problema.
La conversa és molt nítida.
També i el que va perfecte es el Garmin Zumo 550 per la funció de teléfon, veus qui et truca i t´agafa automáticament l´agenda gracies al bluetooth.
Jo abans no sabía qui em trucaba, però ara vaig molt més tranquila.
També i tornant al Midland 2, quand varem anar a la Cargolada, la bateria no s´ens va agotar en tot el día. Potser també és veritat que varem tenir la precaució de desconectar-ho per dinar.
També pots conectar el Midland amb un mp3 amb cable, així la bateria dura molt més.
Jo, Josep i Angela, puc recomanar el que tinc perque em funciona, sino anés bé et diría que aquest model no t´el compresis.
Vinga un petó a tots dos :!: :!:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Personalment, voto per l'autocom. Hi tinc connectat un mp3 via minijack, el mòbil-gps via bluetooth i l'emissora. Tant el faig servir sol com acompanyat, sense haver-me de preocupar de carregar cap tipus de bateria. I, fent-ne un us diari per anar a treballar, afegint-li les sortides de mototurisme, encara ara estic esperant el dia que falli. Això sí, requereix una miqueta de bricolatge per muntar-ho com deu mana. :)
Des d'aquí un "moltes gràcies" gegant a aquells que me'l vau recomanar en el seu dia. :D
Des d'aquí un "moltes gràcies" gegant a aquells que me'l vau recomanar en el seu dia. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
De res Miquel,aixo s`arregla am unesMiquelpericas ha escrit:

El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo no sé si soc un dels que te'l va recomanar, ja que com bé saps jo també el porto i n'estic encantat, meravellat, si fos així m'apunto a lo de lesGeroni ha escrit:De res Miquel,aixo s`arregla am unesMiquelpericas ha escrit:
Des d'aquí un "moltes gràcies" gegant a aquells que me'l vau recomanar en el seu dia. :D![]()
![]()

Bolero, a més d'intercomunicador, posar al cercador la paraula "autocom"
i em sembla que quedaràs ben servit de l' informació que tindràs
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Cap problema! Imagino que ja tindreu instalada la nevereta a la moto, no? Jo duc les cerveses i vosaltres les poseu a refrescar :P Cerveseta per tots dos! (i per algun altre més que també se la mereix ;) )
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Al bricolatge de la web hi tens un exemple de muntatge de l'autocom: bricolatge/instalacioautocom/index.html
Album de fotos
Album de fotos