VARIACIONS DE LES PREVISIONS METEOS PEL 01-05-09

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. abr. 21, 2009 5:57 pm

Jordi Ponsa ha escrit:Total,.. me'n aniré a fer submarinisme a buscar el Tourmalet,.... a veure si trobo les sirenetes i m'ho indiquen..je,je
Si "el tiempo i la autoridad lo permitatin" farem diversos cops el Tourmalet". anem a Barneres de Luchon 6 dies i la cosa, com be imagines dóna per diverses variants.

Segons les previsions ja no farem submarinisme, en tot cas, alguna migdiada al solet (o a l'ombre); farà un temps de PM i la Sandra tindrà un bateig de ruta força bo.

Farem una barreja de "marxa fina" i "ritme". M'explico; marxa fina vol dir llevar-se d'hora i a partir d'aquell moment anar sense presa a fer el que volem i variar les rutes planificades tans cops com calgui, ritme, es anar en moto, intentant no tocar el freno. Això és el que farem: el màxim de revolts possibles, planificar rutes per després poder modificar-les, desitjar que els revolts siguin secs per poder anar a "ritme"
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 21, 2009 6:28 pm

Kel ha escrit:Farem una barreja de "marxa fina" i "ritme". M'explico; marxa fina vol dir llevar-se d'hora i a partir d'aquell moment anar sense presa a fer el que volem i variar les rutes planificades tans cops com calgui,ritme, es anar en moto, intentant no tocar el freno.
D'on ho has tret que marxa fina vol dir llevar-se d'hora ? :shock: :shock:

Que estarem de vacances !!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. abr. 21, 2009 8:44 pm

James Bond ha escrit:
Kel ha escrit:Farem una barreja de "marxa fina" i "ritme". M'explico; marxa fina vol dir llevar-se d'hora i a partir d'aquell moment anar sense presa a fer el que volem i variar les rutes planificades tans cops com calgui,ritme, es anar en moto, intentant no tocar el freno.
D'on ho has tret que marxa fina vol dir llevar-se d'hora ? :shock: :shock:

Que estarem de vacances !!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vsssssss
007
bones!!!!!!

no fagis cas Ramon, les bones carreteres, las fican a les 10 del mati,
ja se sap com son aquets francesos

:wink: :wink: :wink: :wink:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. abr. 21, 2009 9:53 pm

Ramon, ni vacances ni res, a les set a sobre la moto, i Pacs tu tambe, :evil: que "man dicho" que a la france fan un altre horari :wink:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 22, 2009 1:02 am

Kel ha escrit:marxa fina vol dir llevar-se d'hora[/color]

Si és el que tenen aquests conceptes, cadascù sel's agafa un per on mès li convenen. Anava a dir si en kel estava malalt o alguna cosa.. però rebobinant.. veig que està en els seus cabals.

D'ara endavant elimino del meu vocabolari la Marxa fina. Apa! :evil:

I jo que em pensava que era fer el que ens sortis dels dallonses, a l'hora que surt dels mateixos.

És el que tenen els aires francesos, són contraproduents amb els llatins, tenen certes contraindicacions. Potser s'hauria de regular l'etiquetatge, perquè en els envasos d'aire d'Hijpanitat, hi vinguès advertit.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. abr. 22, 2009 1:21 am

Ok, ok hem dono per al·ludit, ostres un no pot fer un error xirucaire en aquesta casa, prenc nota, companys, prenc nota. Espero els vostres errors amb delit :twisted:

"Marxa fina" vol dir fer el que es vulgui. a mi, personalment, m'agrada trobar-nos a taula sobre les 8 del matí. també és pot fer a 2/4 de 10 tot i que el dia ja és més curt

Respecte a citar-vos a tots vosaltres .... ara és tard , tinc son i om diuen els ejpanyols: no ofende quien quiere si no quien puede

Bàsicament estic d'acord amb tots vosaltres, només expressava una opinió personal, un desig del que ha de fer un bon mototurista, i que nosaltres no fem mai. Un somni, llevar-nos a quarts de 6 del matí per sortir de ruta

nota: he parlat amb el meu secretari i us enviarà a tots una nota oficial. Un duel amb "espasa fina" a la sortida del cole, a on sempre. Això no pot quedar així

nota per en Bond, James Bond; l'únic dia que sembla que plourà serà el diassabte
Vendetta ha escrit:Bè, doncs ens hem llevat ja fa una estona. (ja ho diuen alguns sabis per aqui que els de girona es lleven tard, no pas tots.) I com que estavem pendents i amb la planificaciò oberta per el temps.. doncs avui i ara proposem ruta.

Hora de sortida:dins de 45 min. o sigui a les 15:30
Tot són gustos

Pacs:
El divendres previ a la sortida a Bagneres de Luchon, dormiràs a l'escala al quarto dels comptador del gas, de fet no té llum, però si tindràs música :twisted:

Imatge

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 27, 2009 9:00 am

Ja porto penjades 20 imatges de la previsió pel dia 1 de maig a les 00:00 hores.

La primera imatge és del 15 d'abril a les 00 hores i la darrera és del 27 d'abril a les 00 hores.

Les imatges son penjades i numerades en dos blocs de 10 al principi i final de la primera pàgina d'aquest fil

De fet no és res més que un joc, un joc per perdre el temps jo i vosaltres 8)

La primavera és fantàstica i les diferents previsions variant tan com la primavera mateixa.

A Bagneres de Luchon en aquest 15 dies i fins l'1 de maig haurà plogut i nevat forces dies, Esperem que el temps de les pluges ja hagi acabat, ara "toca" el temps de de Sol de primavera

Nota: ahir vàrem quedar bloquejats un parell d'hores al Pas de la Casa sense poder baixar a Puigcerdà per culpa de la neu. El RAV4, de nassos, deixant enredera primer furgonetes i després turismes colgats per la neu. La carretera era tallada per un accident múltiple a França, dinar al Pas de la Casa i més compres per aprofitar el temps

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. abr. 27, 2009 10:04 am

Un altre lloc per mirar el temps es aquest:
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel4.html
De molta confiança :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 27, 2009 3:51 pm

Geroni ha escrit:Un altre lloc per mirar el temps es aquest:
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel4.html
De molta confiança :wink:
Jesús, tot el que posa en Kel a aquest fil és només d'aquest web. Es el seu preferit :D

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. abr. 27, 2009 4:26 pm

:? :? :wall :wall :wall
:roll: :roll: La cag*ste,Burt Lancaster 8) 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 27, 2009 7:21 pm

http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html

Jesús, el fòrum és un lloc genial per aprendre, TomTom, meteo, tots sabem alguna cosa, i poc a poc compartim informació

En negreta ge posat els més interessant i en vermell l'arxiu, a on pots mirar els mapes dels temps que feia els dia que vas nàixer o que va nàixer el teu pare (algunes dades són realment molt i molt antigues)

Panel Animation
Animator-Panel

Crec que són, si més no, divertides :wink:

Aquest és el panel bàsic de GFS sistema americà crec que a TOPKARTEN, hi ha uns 8 o 9 models meteorològics diferents, personalment segueixo només el GFS, és per no liar-me. Els altres els he mirat només per sobre algun cop

500hPa,Bodendruck 850hPa Temperatur Mittl.Wolken Niederschlag Min/Max-Temperaturen 2m Temperatur Panel
2m Temperatur 700 hPa Vertikalbew. Pot. Äquiv. Temp. 10m Wind 500hPa, Bodendruck Panel Animation
10m Wind (Mitteleur.) 2m Taupunkt CAPE+Lifted Index 850 hPa Wind (Mitteleur.) 850hPa Temperatur Panel Animator-Panel
925 hPa Wind (Mitteleur.) 200 hPa Stromlinien/Wind 300 hPa Stromlinien/Wind 500 hPa Stromlinien/Wind Niederschlag Panel (24 h) Archiv

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 27, 2009 7:32 pm

Continuem amb les imatges de les previsions

Ara sembla que pinten bastos el primer dia, és a dir l'1 de maig
Mireu aquesta goteta verda a l'esquerra de Bagneres, és per tocar els nassos, és una petita gota freda, res important, si les coses no canvien, que potser ho faran, xafacs dispersos, tota la jornada

21
Imatge

Sembla que bon temps !

22
Imatge

Sembla que bon temps !

23
Imatge
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 29, 2009 9:43 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 27, 2009 8:00 pm

Potser hauriem de posar les previsions del temps a l'apartat de "Filosofia de Bar". :D

Amb totes aquestes dades que penja en Kel, l'únic que hi trec en clar és que no és pot fer una previssió meteorològica encertada. Vaja que amb tanta tecnologia encara no ens hem mogut del " nubes y claros" de sempre. :D

Ara...com a joc no diré pas que sigui aburrit i poc entretingut. :wink:

Jo també faré una previssió meteorològica per el dia 1 de Maig a Bagneres de Luchon..............Ha sortit "cara", fara molt bon temps. 8) 8)

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 27, 2009 8:21 pm

Kel ha escrit:
Vendetta ha escrit:Bè, doncs ens hem llevat ja fa una estona. (ja ho diuen alguns sabis per aqui que els de girona es lleven tard, no pas tots.) I com que estavem pendents i amb la planificaciò oberta per el temps.. doncs avui i ara proposem ruta.

Hora de sortida:dins de 45 min. o sigui a les 15:30
Doncs jo tambè em dono per aludit. Apa!

L'hora d'aquesta sortida va ser per culpa, o gracies, a fotos metereològiques i previsions d'aquestes que estas parlant del fil.
Vàrem esperar que descarreguès la tormenta, que assequessin les carreteres.., ahh assegurar-nos que posessin les carreteres.

Tot i aixì , al final ens varem mullar una miqueta (però no tant) i alguna carretera quedava per posar, però què hi farem..

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. abr. 30, 2009 8:34 am

Kel ha escrit:Continuem amb les imatges de les previsions

Ara sembla que pinten bastos el primer dia, és a dir l'1 de maig
Mireu aquesta goteta verda a l'esquerra de Bagneres, és per tocar els nassos, és una petita gota freda, res important, si les coses no canvien, que potser ho faran, xafacs dispersos, tota la jornada

21
Imatge

Sembla que bon temps !

22
Imatge

Sembla que bon temps !

23
Imatge
Bon temps i bona ruta :wink:
24
Imatge

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. abr. 30, 2009 9:27 am

Ara ja és l'sprint final.

Com diu el bon amic siono, sembla que surt cara, és a dir, bon temps 8). I a bon temps olleres de Sol.

Si mireu les darreres previsions les masses d'aires ja són fixes (tot i que la primavera segur que ens donarà alguna sorpresa ....)

Be, ja som a la línia de preparar les bosses i sortir demà al matí.

Una darrera pregunta:

Siono1000, Irene, volastres veniu passat el pont alguna nit? ... és només curiositat i reservar habitació, clar :twisted:

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dj. abr. 30, 2009 2:05 pm

Després de rebre pression (altes pressions) d'alguns cooperativistes d'Hijpanitat, SCI, principalment d'un de molt pessat :evil:

La nostra Cooperativa, ha posat en marxa (fina) tots el seus coneixements sobre "l'aire" i ha mogut dites immenses masses de l'atmosfera per que "els nens" tinguin un temps primaveral i no plorin..

L'esforç a sigut intens i és el primer cop que fem una cosa de tal magnitud, esperem que no hi hagin efectes secundaris, però tal com està el planeta, ens és igual.

Atentament;

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » ds. maig 02, 2009 9:37 am

bones!!!!!!!!!!!!!

be senyors, com sempre les previsions d'en Kel, no han servit per res, ens ha nevat, ens ha plogut, ens ha fet vent, pero, bon temps, lo que es diu bon temps, puesssssssss, no

Imatge

salut
SOCI A.M.M. 16284

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. maig 02, 2009 6:03 pm

Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!!

be senyors, com sempre les previsions d'en Kel, no han servit per res, ens ha nevat, ens ha plogut, ens ha fet vent, pero, bon temps, lo que es diu bon temps, puesssssssss, no

salut
Han servit per tenir-nos pendents a veure si ho endevinaria o no :D
Ahir quan tornava, només travessar el tunel de Viella feia un sol espatarrant.

Tot i el mal temps la ruta va ser molt maca i m'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. :!:
Quan torneu ja ens explicareu més coses i posareu més fotos.

Enganxo les poques fotos que vaig tirar.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » ds. maig 02, 2009 7:54 pm

bones!!!!!!

tinc que demanar-li, les mes sinceres disculpas al company Kel, avui ens ha fet dia, maco i em aprofitat, per veure la fauna del pais

------

------

Imatge

salut
SOCI A.M.M. 16284

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”