MOTO&GRUA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

MOTO&GRUA

Entrada Autor: Panotxa » dl. abr. 27, 2009 8:49 pm

Un cop, ara fa uns anys, anàvem direcció Benasque 5 muntanyencs a fer la Cresta de Cregüenya, a prop de l’Aneto. Resulta que tots cinc en diferents sortides i diferents llocs pel Pirineu, Andes, Alps i Caucas havíem estat rescatats d’una manera o altra en helicòpter.
El més curiós de tot és que d’aquell dia te'n recordes la resta de la vida i de l'helicòpter també… ara això que te veure amb les motos?
Doncs per qüestions de paral·lelisme entre el mon de la muntanya i de la moto qui més qui menys ha estat recollit alguna vegada per una fantàstica grua el pitjor dia de la teva vida.

Proposo de penjar (qui la tingui) una foto d’aquell instant que a voltes et tornes a recordar.

PD: La crònica de l'Steelman m'hi ha fet pensar, ja trigues a penjar una foto.

Sicília, es va trencar la bomba del pedal de fre del darrera.

Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. abr. 27, 2009 8:59 pm

Pues jo tambè lo vaig haber de pujar a la grua,pero no vaig fer cap foto :wall :wall
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 27, 2009 9:52 pm

Jo no tinc foto :oops:

- Cami a Jerez 99, a l'alçada de Cordoba és trenca la cadena de la moto, en Jacks amb un enganche de l'Itaca fa una reparacio (encara que no son de la mateixa mida), aquest és el moment:
Imatge

Uns km mes avall és torna a trencar i trenca part de la tapa d'embrague, deixant aquest inutilizat.
Un dels companys te familia a prop i son ferrers. Grua i cap el taller aquest, mentres la resta segueixent el viatge, la meva dona amb ells.
Anar a Cordoba a comprar una cadena i fins les tantes de la nit fent una reparació d'emergència a la moto. Al mati seguir viatge fins Jerez i cap problema, varem anar a fer la foto "obligatoria" a Chipiona i no era el far. :shock:

Imatge

Salut.
Salut i kilómetres

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. abr. 27, 2009 10:03 pm

Exactament la mateixa avaria que l'Steelman (coixinet de la roda de darrera), pujant a Nordkapp (2004) just a l'últim poble de Suècia abans d'entrar a Finlàndia...evidentment, dissabte al migdia. Res a fer fins dilluns...però en comparació amb el missatge d'Steelman en que vaig deduir que va tornar a CAT sense saber què li passava a la moto, el mateix gruero em va fer la diagnosi a peu de carretera i la reparació no em va costar 160 euros sino 72 (sumeu-li la inflació desde 2004, si voleu, però visto lo visto i estant a un país "car" crec una vegada més que aquí ens prenen el pèl!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: )

Imatge

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » dl. abr. 27, 2009 10:14 pm

joer akesta seccio espero no participar mai amb fotos meves kin yuyu fa akestes fotos :cry: :cry: :cry: no vull k surti la meva nena akiiiiii.
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 27, 2009 11:21 pm

Pujada a la grua després del meu accident :?

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 28, 2009 9:08 am

aquesta de quan anava a Aras de los Olmos amb una ruta preparada meticulosament, amb precissió suïssa perque havien de ser unes 7-8 hores, en solitari per dins de carreteres secundàries de Terol, fentse de nit a les 5 i temperatures cap properes als 0ºC, anava a fer el Curs OFF-ROAD

Imatge

I això era uns mesos després d'haver punxat a Foix... de fet vaig punxar gràcies al fillde**** gabatxo que va reparar la roda amb una cambra d'aire que no tocava... no tinc fotos del moment, però allò va suposar una veritable odisea, aquí com vam tornar a casa:

Imatge
-----------

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. abr. 28, 2009 9:39 am

Aquesta tambe es del dia del meu accident
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 28, 2009 9:42 am

A Coruña, per els coixinets
Imatge
Ex ...moltes coses

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 28, 2009 2:37 pm

Les dues grues que van portar la moto fins La Jonquera en l'intent d'arribar a Brussel·les.

Imatge Imatge Imatge
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “General”