EL QUE ES TE QUE FER QUANT UN MOSSO ET DIU QUE PARIS.

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

EL QUE ES TE QUE FER QUANT UN MOSSO ET DIU QUE PARIS.

Entrada Autor: Burruktala » dv. feb. 16, 2007 8:07 pm

Sense paraules.....

ImatgeImatge

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 16, 2007 8:16 pm

Hola nois/es:

Em sembla que als mossos no els faria gaire gràcia...
Jo no tinc el que s'ha de tenir (una Ninja es clar!) per a fer-ho...

V'ssssssssss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 16, 2007 8:40 pm

Ho tindrem de provar......

Qui s'apunta a ser el primer !!!!

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. feb. 16, 2007 8:43 pm

Terraxaman ha escrit:Jo no tinc el que s'ha de tenir (una Ninja es clar!) per a fer-ho...
Eduard, jo no tinc la Ninja ..... ni lo altre !!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssss

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dv. feb. 16, 2007 11:24 pm

jojojojojojojojo

Què bo tio!!!! ;)
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. feb. 17, 2007 9:04 am

A mi m’encantaria poder-ho fer ..... :b9 :b9 :b9

Una vegada amb sembla que era anant cap a Broto, ara no ho recordo exactament,
hi havia una paralleta de la GUARDIA CIVIL, i al passar veig que aixeca la mà,
i jo li faig la VVvvvvv,

el Guardia civil que tenia al darrera aquell pobre home és comença a riure i em fa la Vvvssss també..... :b9 :b9 :b9

Quina vergonya !!!!!!! estaven parant al cotxe que portàvem a darrera...suposo..... :twisted: :twisted: :twisted:

Es que jo veig que s’aixeca un braç, i em surt la Vvvv disparada..... :wink: :wink:

I el millor en Gerard..... anàvem cap a Mataró no fa molt,
i veiem un grup de motos que venien per l’altre carril , jo mels miro de lluny,
i penso anem una mica ràpid, ja baixarà la velocitat.... i quan casi els tenim a sobre,
veig que en Gerard, treu el braç i els i dedica una

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV enorme......

Al acabar-la de fer em diu..... Aaaaaallllaaaaaaa si eren Mossos,

Jo encara em Tronxo de riure quan hi penso..... :b9 :b9 :b9

Els Mossos venien amb les llums d’emergència posades, 5 motos a tota llet i amb les llums posades
( es veien a tres hores lluny :D )..... i ell només va pensar....

MIRA UN GRUP DE MOTEROS....jejejejejej :b9 :b9 :b9 :b9

I vosaltres, teniu alguna història divertida amb la POLICE.....
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » ds. feb. 17, 2007 9:44 am

Doncs mira, anàvem el meu fill de 17 anys i jo amb la R1100RT cap Andorra quan arribant a Martinet em feia molt mal la cama i vaig parar per anar al metge del poble. Una vegada atès, seguim el viatge però li vaig dir al meu fill, porta-la tu una estona que jo no puc (amb 17 anys i evidentment sense carnet!!!, així estava jo de fotut :oops: ).
Va portar la moto perfectament durant una bona estona cami d'Andorra i en un determinat moment ens creuem amb la parella de mossos, OSTRES, EL COR EM VA FER UN SALT!!! :? :? :? . I al meu fill, no se li acudeix res més que saludar-los amb la mà, I ELS MOSSOS EL VAN CORRESPONDRE AMB LA V TAMBÉ!!!. Buff quin mal trangol vaig passar pensant en la de multes que ens podien haver posat.
Finalment, arribats al destí, en Joan (el meu fill) em diu: ostres, la moto es porta tota sola!, jo no he fet absolutament res, ho fa tot ella.
(No l'havia agafat mai abans)
Jumperracing!

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. feb. 17, 2007 10:19 am

Vaja vosaltres en plan Farruquito !!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Quines coses d'ensenyar-li al nen.... :D :D :D :D :wink: :wink:

:!: i Vvvvssss

Vvvvvvssss

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. feb. 17, 2007 11:14 am

Hola nois/es:

Jo la veritat es que fins el dia d'avui dels mossos no puc dir sinò cosses bones, és el meu cas personal, ara no valoro res més, d'acord?...
Ara bé, com que del que es tracta es d'anécdotes divertides de motos i polis, us en explicaré una... Jo anava amb la Sanglas 500 E per la Diagonal de Barcelona (abans Avenida del Generalísimo Franco) direcció a la Plaça Francesc Macià, en aquells moments (Plaza de Calvo Sotelo), no recordo que estigues polguent ni res per l'estil, sento unes sirenes i pel retrovisor veig unes ráfagues de llum blaves, sttiiiasss! la bòfia, apartat!, i efectivament em vaig col·locar prop de la vorada... en aixó que em passen set o vuit motos de la policía nacional, un darrera l'altre en perfecta fila india... tots ven posats i en plan impressionant, en arribar al semàfor que hi ha a l'alçada del Tall Britànc (Corte Inglés) abans SEARS, les motos... s'aturen... el primer -deuria ser l'oficial-, el segón, el tercer.. però el quart no sé que li va passar i va xocar amb el de davant, aquest amb l'atre, etc., dels qui venien darrera van caure dos o tres, i l'úlltim els va poder evitar, quin follón que es va liar, tots els cotxes pitant -molts conductors es partien el cul de riure- les sirenes a tota pastilla i les llums... en fi un espectacle dantesc, afortunadament ningú va prendre mal, per la meva part, ja que en aquells moments la poli em feia més por que gràcia, vaig sortir pitant per on vaig poder... si tanco els ulls, encara m'en recordo de la munió de motos, cames, cosos, llums, etc., allà al terra... avui penso-sento d'una altre manera, però en aquells moments jo també vaig riure i disfrutar del ridícul que van fer...

V'sssssssssss

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. feb. 17, 2007 11:50 am

Terraxaman ha escrit:en aixó que em passen set o vuit motos de la policía nacional, un darrera l'altre en perfecta fila india... tots ven posats i en plan impressionant, en arribar al semàfor que hi ha a l'alçada del Tall Britànc (Corte Inglés) abans SEARS, les motos... s'aturen... el primer -deuria ser l'oficial-, el segón, el tercer.. però el quart no sé que li va passar i va xocar amb el de davant, aquest amb l'atre, etc., dels qui venien darrera van caure dos o tres, i l'úlltim els va poder evitar, quin follón que es va liar, si tanco els ulls, encara m'en recordo de la munió de motos, cames, cosos, llums, etc., allà al terra... avui penso-sento d'una altre manera, però en aquells moments jo també vaig riure i disfrutar del ridícul que van fer...

V'sssssssssss

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Home, és una imatge difícil d’oblidar !!!!!!!

:!: i Vvvvvssss

Vvvvvvssss

Respon

Torna a “Cerveseta”