Fa temps que li dono voles i he pensat a adaptar la seva idea de manera més nostra.
La idea es veure com estem de "posats" amb Mototurisme Catalunya.
Quantes KDD's hem vingut, quantes sortidees hem estat, quants hem organitzat, quant....
Les preguntes del test són:
1.-Des de la meva alta al forum, a quantes KDD ANUALS he assistit? (2punts)
2.-Des de la meva alta al forum, a quantes sortides mensuals he assistit? (2 punts)
3.-Des de la meva alta al forum, a quantes sortides mensuals he ajudat a organitzar o he organitzat? (2 punts)
4.-Des de la meva alta al foru, quantes sortides no mensuals he organitzat? (1 punt)
5.- Des de la meva alta al forum, a quantes sortides no mensuals he assistit? (1 punt)
6.- Quina ha estat la Quilometrada mes gran que he fet per assistir a una KDD ANUAL o sortida mensual? (2 punts)
INSTRUCCIONS
1.-Des de la teva data d'alta al forum hi hagut x KDD anuals. S¨ha de divir el numero de KDD's quehas assisit, pero el número de KDD que hi hagut, i multiplicar per dos el resultat.
SI no hi hagut KDD des de la teva alta i no has pogut assistir encara a cap..sentint-ho molt 0 punts. L´any vinent ja milloraras aquest registre.
Exemple:
Usuari que es va donar d´alta al 10 agost del 2007. Des d'aleshores hi hagut 2 kdd anuals, pero nomes ha anat a 1.
(1/2)*2=1 punt
2.-Hi han 11 sortides mensuals cada any (la 12 es la KDD), aixi que per calcular aquest punt farem el mateix que en l´anterior punt. Des del mes seguent a la data de alta al forum contarem els mesos que hi hagut. Li restarem 1 mes per cada 12 mesos contats, si no arribem a 12 mesos no li restarem aquest 1.
El mateix usuari de l´alta del agost de 2007. Des d´aleshores hi hagut 18 mesos
18 mesos - 1 per la kdd= 17.
El usuari ha assistit a 14 sortides
(14/17)*2=1,6 punts
3.-Aqui es una mica diferent.la pregunta no es a quantes has assistit, si no a quantes has ajudat als administradors del forum organitzanla completament o parcialment.
menys de 3________0,5 punts
menys de 6________1 punt
mes de 6 __________2 punts
El soposat usuari nomes ha ajudat a organitzar-ne un parell, aixi que te 0,5punts
4.- Com que la vida de mototurisme no es nomes sortides mensuals i kdd, tambe hi ha sortides que s´organitzen constantment. Quantes he organitzat?
menys de 5________ 0,5 Punt
mes de 5 __________ 1 punt
El suposat usuari n´ha organitat 6 aixi que te 1 punt
5.- SImilar a la 4 pero aqui es a quantes he assistit, encara que no les hagi organitzat
menys de 5________ 0,5 Punt
mes de 5 __________ 1 punt
El suposat usuari ha assistit a 3 aixi que te 0,5 punts
6.-Les sortides i kdd les fem molt sovint a l´altre extrem del pais. Valorar el merit de haver de fer molts km's per assistir a elles crec que es mereix dos punts com a maxim depenent de la kilometrada.
AIxi si almenys una vegada hem fet entre anar i tornar (sense incloure la ruta)...
200km's_________0,5 punts
250km's ________ 1 punt
300km's ________ 1,5 punts
mes de 300km's ___2 punts
El suposat usuari es de Tortosa i ha assisti a lse sortides del emporda amb el que almenys una vegada entre anar i tornar ha fet mes de 300kms. 2 punts
Aixi aquest suposat usuari tindria
1.

2.

3.-0,5 punts
4. 1 punt
5.- 0,5 punt
6.- 2 punts
En total sobre 10 aquest tindria 6.6 punts
ARA US TOCA A VOSALTRES