la BMW GS 800 LA TRAIL MES VENUDA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
la BMW GS 800 LA TRAIL MES VENUDA
Segons la revista MOTOCICLISMO les matriculacions de Trail al mes de Març
( acumulat any )
MARÇ -------> ACUMULAT
1ª. BMW F800GS 107 u. -------> 179 u.
2ª BMW F650GSTWIN 93 u. --------> 149 u.
3ª BMW R1200GS 91 u.---------> 168 u.
4ª SUZUKI 650 DL VSTROM 46 u. ---------> 112 u.
5ª BMW F-G 650GS MONO 29 u.----------> 43 u.
6ª KAWA VERSYS 650 29 u.----------> 63 u.
7ª. YAMAHA XT660TENERE 28 u.----------> 54 u.
8ª. YAMAHA XT 660 25 u.----------> 58 u.
que hi diuen els Japonessos ????? a les Trail de alta cilindrada ?????
i els Italians ?????
:roll:
( acumulat any )
MARÇ -------> ACUMULAT
1ª. BMW F800GS 107 u. -------> 179 u.
2ª BMW F650GSTWIN 93 u. --------> 149 u.
3ª BMW R1200GS 91 u.---------> 168 u.
4ª SUZUKI 650 DL VSTROM 46 u. ---------> 112 u.
5ª BMW F-G 650GS MONO 29 u.----------> 43 u.
6ª KAWA VERSYS 650 29 u.----------> 63 u.
7ª. YAMAHA XT660TENERE 28 u.----------> 54 u.
8ª. YAMAHA XT 660 25 u.----------> 58 u.
que hi diuen els Japonessos ????? a les Trail de alta cilindrada ?????
i els Italians ?????
:roll:

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Llagasta
- Presentats
La successora de la Africa Queen ja hi ès: es diu BMW GS 800 ::: corregida i millorada :twisted: :twisted:ARBE ha escrit:Què vols ? donarme el dia ??? :evil: :evil: :evil:
aquestes xifres malgrat la pertinaz sequia, digooooo... crisis ! imagina els milers i milers i milers d'Africa Twin que ha deixat de vendre Honda.

- ARBE
- Presentats
obviament, només faltaria que amb 15 anys de diferència no fos corregida i millorada !Gs12 red ha escrit:La successora de la Africa Queen ja hi ès: es diu BMW GS 800 ::: corregida i millorada :twisted: :twisted:ARBE ha escrit:Què vols ? donarme el dia ??? :evil: :evil: :evil:
aquestes xifres malgrat la pertinaz sequia, digooooo... crisis ! imagina els milers i milers i milers d'Africa Twin que ha deixat de vendre Honda.
-----------
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
Doncs l´altre dia un concessionari BMW em deia que Bmw es de les que menys financia la compra de motos.( grosses ) :roll: :roll: :roll:Randy-650 ha escrit:Té una explicació molt fàcil:
La casa BMW té una financiació molt bona. No cal donar-li més voltes.
encara que ara habia augmentat sobretot a les Gs mono i 650 Twin. :roll: :roll:

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gs12 red ha escrit:Doncs l´altre dia un concessionari BMW em deia que Bmw es de les que menys financia la compra de motos.( grosses ) :roll: :roll: :roll:Randy-650 ha escrit:Té una explicació molt fàcil:
La casa BMW té una financiació molt bona. No cal donar-li més voltes.
Coi...doncs jo llegueixo a les revistes.....Consiga una BMW XXXX por sólo 100€ al mes, con una entrada XXXX y una letra final de XXXX..... :roll:

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
A mi em van oferir, i insistir molt en una mena de "finançament", pero no ho vaig veure tan clar com el venedor i la vaig acabar comprant al comptat.
La cosa era que pagaves la meitat ara, despres estava 3 anys pagant uns 19€ al mes, passats els 3 anys pagava el que faltava; quedant-me la moto o la tornava i el que havia pagat servia per comprar una altra de nova.
No se, no ho vaig veure clar.
La cosa era que pagaves la meitat ara, despres estava 3 anys pagant uns 19€ al mes, passats els 3 anys pagava el que faltava; quedant-me la moto o la tornava i el que havia pagat servia per comprar una altra de nova.
No se, no ho vaig veure clar.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Llastima que HOnda i Yamaha varen deixar de fer les grans Africa i la SuperTenere....
Si no aquests alemanys....
Entre que els altres els hi han aplanat el cami, i que tenen el pla select (un enganya bobo, pero que enganxa)....
Per cert, ara no hi tinc acces des de la feina, pero al vespre si hi penso us penjare un escrit "interessant" sobre una reflexio sobre les Trails d BMW
Per cert...a mi la GS800 m'encanta. Si la natalia es tregues el carnet. crec que ella tingria una GS650Twin i jo una GS800 ;)
Entre que els altres els hi han aplanat el cami, i que tenen el pla select (un enganya bobo, pero que enganxa)....
Per cert, ara no hi tinc acces des de la feina, pero al vespre si hi penso us penjare un escrit "interessant" sobre una reflexio sobre les Trails d BMW
Per cert...a mi la GS800 m'encanta. Si la natalia es tregues el carnet. crec que ella tingria una GS650Twin i jo una GS800 ;)
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
Steelman ha escrit:Llastima que HOnda i Yamaha varen deixar de fer les grans Africa i la SuperTenere....
Jordi: Com a moto ( també com a Trail ) la Gs 800 es molt bona moto ( amb aquell toc que l´hi han donat els Alemnays de motor Boxer) :twisted: inclus quasi fa el mateix soroll i té el mateix tacte de gas i que camina practicament igual com una Gs 1200 i aquella rabieta a dalt de tot que no tenen les Boxers...
Jo la tindria , segur , i l´hi provat bastant , però un cop t´acostumes al Telelever i al càrdan....i sobretot als baixos de motor Diesel - vaja que no té baixos- té sòtans -:roll: encara que això va a gustos. :roll: dels motors 1200 boxer de BMW :roll: i es que son 400 cc. més de cubicatge i aixó es nota....... :arrow: de moment em quedaria amb la Gs grossa. per un us 50/50 %
Esperem una reacció de part de Honda i Yamaha en el sentit de produir algúna maxitrail amb una mica de cara i ulls, que tan bé aniria per refrescar el mercat , però sembla que ara els Japonessos no estàn massa per la lavor, sobretot Honda, mentrestant BMW es menja ella soleta tot el pastís....i dona les engrunes a Suzuki...... Bon profit.
HONDA-YAMAHA ON SOU ????????!!!!!!!!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
A qui sí que m´atreveixo a dir-hi la meva.
Com sempre el meu comentari serà de maruja motera, ja que no entenc pas gens ni mica de motos.
Ara bé. La F 800 gs per a mí , és una gran moto i per fer curves és molt i molt "ratonera". Ara bé, la moto és molt alta ( malgrat s´esculli el seient baix) i el pes també està molt alt. Jo hi he disfrutat molt i molt ( uns 7.00 kms) i no m´extranya que sigui la més venuda. A més estéticament m´agrada molt.
També és veritat que si la comparo amb la 1200 gs no te res a veure:
- el motor boxer de la 1200 es molt més equilibrat,
- el pes més baix,
- el sistema de frens paralever o algo així és el millor que he provat, et permet rectificar fins i tot dins a curva,
- malgrat pesa une mica més que la 800, cosa que em preocupaba molt, es nota molt menys i francament només molesta une mica en parat pero en marxa ni es nota.
- a les tirades llargues és molt i molt cómode, no només per el pilot sino també per el passatger. No cansa.
- el fet de portar cardán i no cadena simplifica molt les revisions
Continuu dient que per a mí la millor sempre serà la BMW 650 gs
Com sempre el meu comentari serà de maruja motera, ja que no entenc pas gens ni mica de motos.
Ara bé. La F 800 gs per a mí , és una gran moto i per fer curves és molt i molt "ratonera". Ara bé, la moto és molt alta ( malgrat s´esculli el seient baix) i el pes també està molt alt. Jo hi he disfrutat molt i molt ( uns 7.00 kms) i no m´extranya que sigui la més venuda. A més estéticament m´agrada molt.
També és veritat que si la comparo amb la 1200 gs no te res a veure:
- el motor boxer de la 1200 es molt més equilibrat,
- el pes més baix,
- el sistema de frens paralever o algo així és el millor que he provat, et permet rectificar fins i tot dins a curva,
- malgrat pesa une mica més que la 800, cosa que em preocupaba molt, es nota molt menys i francament només molesta une mica en parat pero en marxa ni es nota.
- a les tirades llargues és molt i molt cómode, no només per el pilot sino també per el passatger. No cansa.
- el fet de portar cardán i no cadena simplifica molt les revisions
Continuu dient que per a mí la millor sempre serà la BMW 650 gs
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Doncs jo dec de ser diferent...
Mira que les trobo lletges, tant la 800 com la 1200cc. El que es vegui tant l'estructura modular i el pico-pato no me van. Serà una gran moto, pero lletja-lletja (ara és quan XaviStrom m'apunyala per l'esquena...). :lol: :lol: :lol:
No discuteixo cap virtut ni comento els defectes que té, sols dic que no m'agrada gens. Així que: "Para gustos, los colores".
Mira que les trobo lletges, tant la 800 com la 1200cc. El que es vegui tant l'estructura modular i el pico-pato no me van. Serà una gran moto, pero lletja-lletja (ara és quan XaviStrom m'apunyala per l'esquena...). :lol: :lol: :lol:
No discuteixo cap virtut ni comento els defectes que té, sols dic que no m'agrada gens. Així que: "Para gustos, los colores".
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Randy-650
- Presentats
I si jo arribo a saber que la Montse no pujaria més amb moto també la tindria. :roll:Steelman ha escrit:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aquest és el text ;)Steelman ha escrit:
Per cer un video de la GS800/650Las BMW GS tienen mucha historia ganada de forma justa a través de muchos años. No sólo la marca, no sólo las motocicletas, sino que toda la serie GS ha hecho un gran nombre en el mundo del motociclismo.
Recientemente (2004) Ewan MacGregor y Charley Boorman popularizaron las GS, primero las 1150, en Long Way Round y posteriormente las 1200, en Long Way Down. Junto con las ventas de estas películas, se incrementó también el número de ventas de las GS - fenómeno esperado (casi buscado) por BMW cuando patrocinó la primera ruta-. No hay ningún delito en ello, al contrario, creo que fomentó el uso de las motocicletas en zonas urbanas en donde el tránsito asfixia las redes viales, permitiendo, también, que algunos de los "nuevos GeSeros" encontraran una pasión que de otra manera no habrían descubierto.
Por supuesto que, entre los nuevos usuarios de GS, hay una considerable cantidad de individuos que se empezaron en la moto por pose. Y ciertamente, estos "Posers" (siento mucho el anglicismo), por supuesto, han hecho que aquellos que queremos a las GS y las conocemos de tiempo atrás, quedemos también etiquetados como "Posers" en algunos círculos. En alguno de los hilos que se he podido leer en el foro, he notado que algunas actitudes "poser" se critican de manera jocosa y me parece muy sano -y sobre todo agradable- ver que aquí tenemos genuinos GeSeros, que adoran sus GS y montan cajas de Touratech o de Cutretech para darles uso y no porque se vean "aventureras".
Trabajo en el medio automotriz y entre otras marcas, vendemos Hummer. Y me toca convivir con "Posers" de los Hummers, quienes buscan este tipo de vehículos para ponerles rines de 24 pulgadas con neumáticos de perfil bajo y código de velocidad "V" (y se quejan de la dureza de la suspensión tras la modificación) y quienes se escandalizan al oir que su camioneta puede usarse en Off ( : ¿Puedo dejarle estos rines para salir a una ruta Off Road?¿Y no se va a rayar la pintura?). Pero está ese 5% de entusiastas del Off que saben que, además de ser una gran diversión, el Off Roading los separa del otro 95% que usa sus Hummers como "Florecitas de Asfalto".
Espero que el símil no ofenda a nadie, pero aquí y con algunos amigos en casa, me siento bien cobijado por ese "5%" de entusiastas que no se ofenden por escuchar "tu moto es como la del video, pero seguro que tú sólo la compraste por pose" y que sonríen y a la vuelta olvidan el comentario y emprenden el regreso a casa por la brecha con piedras y lodo -por lo marrón -. Supongo que es una manera de decir "gracias" a todos aquí.
El título del hilo lo puse de manera deliberada en tono provocador, porque en verdad me gustaría saber sus opiniones. Así es que sean buenos niños y pongan unas líneas, auqnue sea para decirme que la GS la compré por "Poser".
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Dons jo tinc una 800 GS i realment n'estic encantat.....
Salut
Salut
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Està molt bé la 800 GS, bona feina ha fet BMW que es veu recompensada al mercat.
El que em segueix sorprenent es que la 1200 en tingui tantes de ventes ja que a mi, em sembla massa feixuga i a més a més no m'agrada el motor boxer (és algo personal, que n'hi ha moltissims que n'estan encantats).
Per això quan vaig veure les primeres imatges de la GS 800 vaig pensar que era la opció lògica i millor indicada per a una trail i m'imagino que li treura molt de mercat a la 1200.
Els que heu provat el boxer, no us semblen molt incòmodes les inèrcies dels pistons oposats? Es que no li trobo el què. Serà imatge de marca per que podrien aconseguir el mateix resultat, sense inèrcies extrañes amb cilindres en paral·lel o en V, no?
El que em segueix sorprenent es que la 1200 en tingui tantes de ventes ja que a mi, em sembla massa feixuga i a més a més no m'agrada el motor boxer (és algo personal, que n'hi ha moltissims que n'estan encantats).
Per això quan vaig veure les primeres imatges de la GS 800 vaig pensar que era la opció lògica i millor indicada per a una trail i m'imagino que li treura molt de mercat a la 1200.
Els que heu provat el boxer, no us semblen molt incòmodes les inèrcies dels pistons oposats? Es que no li trobo el què. Serà imatge de marca per que podrien aconseguir el mateix resultat, sense inèrcies extrañes amb cilindres en paral·lel o en V, no?
- ARBE
- Presentats
són plantejaments de màquina totalment diferents, seria com comparar l'Africa Twin amb la Varadero, i encara a la Lavadero li falten força coses per igualar a la GS12, amb lo qual la diferència s'accentuaria encara més.
La F800GS té la ferma voluntat de pertànyer al segment maxitrail "autèntic" (darrerament el concepte trail s'ha desvirtuat molt), respectant l'esquema clàssic de maxitrail -bicilindre twin, cadena, roda davant 21", forquilla de gran recorregut...), de fet no puc evitar veure, com sempre dic, l'Africa Twin reeditada per BMW, vist que honda van tenir els pebrots de deixar el segment totalment orfe.
·Aviam, Diferència de pes ? 18 Kg , pel tipus de moto crec que és obviable totalment (a mí m'en sobren més, si em fotés a dieta ja ho compensava :lol: ... ). Una altra cosa és el que et pugui semblar, però la 12GS és molt lleugera per l'aparença que té (l'Africa Twin pesa 2Kg més que la 1200 GS !!! )
·Potència: home, un 25% més a favor de la 12GS, 105 cv.
·consum: (perquè mai en parlem quan parlem de motos ? ) aquí la 800GS guanya per golejada, consumeix molt menys, té un consum espectacular, 3.8 l/100
·I més diferències Cicle: 19"-21" davant -més o menys camp-, paralever i telelever o duolever o com dimonis es digui, la suspensió de les 12GS és una passada. Cardan, clar, més pès, més fregament i més consum, però t'oblides de la Brgflgl### de la cadena... i finalment, protecció aerodinàmica... vés per autovia gaires hores amb una o una altra i m'ho expliques...
En fí, resumint, que per a mí no són comparables en tant que no es pot conclures que una sigui millor que l'altre, són massa diferents en tot, i finalment dependrà de l'ús que li volguem donar.
La 800GS és una molt bona opció com a moto polivalent i molt apta per camp (tenint en compte que és una maxitrail pesadota) a un preu raonable, i segurament per anar dos persones amb maletes a fer rutes llargues quedi justa pels paràmetres que velluguem avui dia.
La 12GS és una moto força polivalent també, molt vàlida com a rutera per anar carregat, de fet la qualifiquen d'excel·lent, i amb possibilitat de fer incursions off-road prou dignes si som conscients de què portem entre mans, i el preu ja és un altre segment també.
La F800GS té la ferma voluntat de pertànyer al segment maxitrail "autèntic" (darrerament el concepte trail s'ha desvirtuat molt), respectant l'esquema clàssic de maxitrail -bicilindre twin, cadena, roda davant 21", forquilla de gran recorregut...), de fet no puc evitar veure, com sempre dic, l'Africa Twin reeditada per BMW, vist que honda van tenir els pebrots de deixar el segment totalment orfe.
·Aviam, Diferència de pes ? 18 Kg , pel tipus de moto crec que és obviable totalment (a mí m'en sobren més, si em fotés a dieta ja ho compensava :lol: ... ). Una altra cosa és el que et pugui semblar, però la 12GS és molt lleugera per l'aparença que té (l'Africa Twin pesa 2Kg més que la 1200 GS !!! )
·Potència: home, un 25% més a favor de la 12GS, 105 cv.
·consum: (perquè mai en parlem quan parlem de motos ? ) aquí la 800GS guanya per golejada, consumeix molt menys, té un consum espectacular, 3.8 l/100
·I més diferències Cicle: 19"-21" davant -més o menys camp-, paralever i telelever o duolever o com dimonis es digui, la suspensió de les 12GS és una passada. Cardan, clar, més pès, més fregament i més consum, però t'oblides de la Brgflgl### de la cadena... i finalment, protecció aerodinàmica... vés per autovia gaires hores amb una o una altra i m'ho expliques...
En fí, resumint, que per a mí no són comparables en tant que no es pot conclures que una sigui millor que l'altre, són massa diferents en tot, i finalment dependrà de l'ús que li volguem donar.
La 800GS és una molt bona opció com a moto polivalent i molt apta per camp (tenint en compte que és una maxitrail pesadota) a un preu raonable, i segurament per anar dos persones amb maletes a fer rutes llargues quedi justa pels paràmetres que velluguem avui dia.
La 12GS és una moto força polivalent també, molt vàlida com a rutera per anar carregat, de fet la qualifiquen d'excel·lent, i amb possibilitat de fer incursions off-road prou dignes si som conscients de què portem entre mans, i el preu ja és un altre segment també.
-----------