Col·laborar per Àfrica

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Col·laborar per Àfrica

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 25, 2009 11:49 pm

Sempre llegeixes als diaris i escoltes a la ràdio i a la tele que a Àfrica estan molt pringats, que no tenen res, que es passen mig dia només per anar a omplir un bocoi de plàstic groc (les famoses «yellow can») a un riu d'aigua marronosa i l'altra meitat del dia procurat-se el menjar.
Tot això no t'ho creu fins que ho vius i ho veus ;-)

Tothom coneix Rwanda arrel dels greus fets ocorreguts durant la primavera-estiu de 1994 on va morir assassinada moltíssima gent i molts més va haver de sortir cames ajudeu-me cap al veí Congo (ex-Zaire).
Jo, la meva família i uns amics vam estar a Rwanda el 2007. La gent viu (malviu) amb el que plantem en el poc espai de terra que tenen, no hi ha indústria, la única intenció del govern és enriquir-se i descuiden completament a la població, hi ha centenars de milers de presos que no tenen ni per menjar, ni per vestir (els ho han de procurar les seves famílies), és horrorós !

Amb la meva companya i la meva filla van estar uns dies amb unes monges que es cuiden d'un dispensari en un poble rural i vam tornar amb un parell de projectes que estem realitzant:
* construcció d'una cisterna per recollir i emmagatzemar l'aigua de la pluja.
* construcció d'un forn de pa i formació d'un forner.

Tenim una web [1] on s'expliquen els projectes, fotografies de les obres realitzades i comprovants de les despeses, fotos del viatge, etc.
Si voleu col·laborar ja ho sabeu, tota petita aportació serà benvinguda ;-)

[1] http://www.amicsrwanda.com/

Plaça de la Constitució de Kigali (equivalent a la Plaça de Catalunya de Barcelona), les motos son moto-taxi, el paquet és el client :)Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. abr. 26, 2009 11:05 pm

Em sembla collonut...no em sobren ni acostumo a fer donacions per desconfiança (d'on aniran a parar realment els calerons) però amb això em sembla que feu una feina collonuda.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 26, 2009 11:13 pm

Alucinamaripili ha escrit:Em sembla collonut...no em sobren ni acostumo a fer donacions per desconfiança (d'on aniran a parar realment els calerons) però amb això em sembla que feu una feina collonuda.
Dic exactament el mateix.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. abr. 29, 2009 12:21 am

Això és una feina collonuda, seria una llàstima que s'anés perdent al fons del fòrum.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. abr. 30, 2009 11:18 pm

Jordi, gràcies per la teva aportació :-)

http://www.amicsrwanda.com/

Respon

Torna a “Cerveseta”