Tot això no t'ho creu fins que ho vius i ho veus ;-)
Tothom coneix Rwanda arrel dels greus fets ocorreguts durant la primavera-estiu de 1994 on va morir assassinada moltíssima gent i molts més va haver de sortir cames ajudeu-me cap al veí Congo (ex-Zaire).
Jo, la meva família i uns amics vam estar a Rwanda el 2007. La gent viu (malviu) amb el que plantem en el poc espai de terra que tenen, no hi ha indústria, la única intenció del govern és enriquir-se i descuiden completament a la població, hi ha centenars de milers de presos que no tenen ni per menjar, ni per vestir (els ho han de procurar les seves famílies), és horrorós !
Amb la meva companya i la meva filla van estar uns dies amb unes monges que es cuiden d'un dispensari en un poble rural i vam tornar amb un parell de projectes que estem realitzant:
* construcció d'una cisterna per recollir i emmagatzemar l'aigua de la pluja.
* construcció d'un forn de pa i formació d'un forner.
Tenim una web [1] on s'expliquen els projectes, fotografies de les obres realitzades i comprovants de les despeses, fotos del viatge, etc.
Si voleu col·laborar ja ho sabeu, tota petita aportació serà benvinguda ;-)
[1] http://www.amicsrwanda.com/
Plaça de la Constitució de Kigali (equivalent a la Plaça de Catalunya de Barcelona), les motos son moto-taxi, el paquet és el client :)