Els mossos m'han fet un 2x1.
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Els mossos m'han fet un 2x1.
Abans que res, les motos tenen cinturò de seguretat?...
Aquest matì he quedat impresionat.
I és que la generositat dels mossos va en augment, i la simpatia meva cap a ells. Què fariem sense ells. I és que tenen raò quan es queixen que tv3 els embruta la imatge. Son tan macos.... probrisons.
Avui he anat a hisenda ja que encara em tenien retinguda la devoluciò de l'any passat.
Doncs bè, diuen que és per una multa, que encara m'han de notificar. I tot ha quedat en un bucle del sistema. I una altra que ja m'embarguen.
Doncs bè, demano quina és la que m'han de notificar, i dic val, estic al cas, és una que un dia a st feliu, la carretera colapsada i anava avançant pel mig, amb els cotxers parats.
Llavors demano, doncs i quina és l'altra? me la imprimeixen, i mentre se m'acosta la funcionaria d'hisenda em pregunta.. Les motos tenen cinturò de seguretat?? :shock: :shock: Jo sorpres per la pregunta.. dic no..a part clar d'aquestes bmw noves i petites.. em miro la multa.. i feta al mateix dia, mateix lloc, donant com a argument que no feia bon ús del cinturò de seguretat. :shock: :shock:
Bè agrair els mossos el seu servei a la comunitat i la preocupaciò cap a nosaltres.
I Jo em pregunto? què els hi he fet a ells? a part de CAGAR-ME EN LA SEVA PUTA MAJORIA ?
Aquest matì he quedat impresionat.
I és que la generositat dels mossos va en augment, i la simpatia meva cap a ells. Què fariem sense ells. I és que tenen raò quan es queixen que tv3 els embruta la imatge. Son tan macos.... probrisons.
Avui he anat a hisenda ja que encara em tenien retinguda la devoluciò de l'any passat.
Doncs bè, diuen que és per una multa, que encara m'han de notificar. I tot ha quedat en un bucle del sistema. I una altra que ja m'embarguen.
Doncs bè, demano quina és la que m'han de notificar, i dic val, estic al cas, és una que un dia a st feliu, la carretera colapsada i anava avançant pel mig, amb els cotxers parats.
Llavors demano, doncs i quina és l'altra? me la imprimeixen, i mentre se m'acosta la funcionaria d'hisenda em pregunta.. Les motos tenen cinturò de seguretat?? :shock: :shock: Jo sorpres per la pregunta.. dic no..a part clar d'aquestes bmw noves i petites.. em miro la multa.. i feta al mateix dia, mateix lloc, donant com a argument que no feia bon ús del cinturò de seguretat. :shock: :shock:
Bè agrair els mossos el seu servei a la comunitat i la preocupaciò cap a nosaltres.
I Jo em pregunto? què els hi he fet a ells? a part de CAGAR-ME EN LA SEVA PUTA MAJORIA ?
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Em sembla que molts coincidim amb tu :-)
Jo també tinc una simpatia «especial» als *ossos d'esquadra, a vegades no saps si és que volen aplicar el manual a «rajatabla» o estan amargats per ves-a-saber-què, o una mica malament del terrat. o ......
Tots tenim desenes de males històries amb els *ossos
Qualsevol dia que anem en cotxe ens fotran la multa per no portar casc, o si anem en bici per anam a més de 120, o ves a saber per què.
Plego que m'agafa mala llet i em puja la pressió. :evil:
Jo també tinc una simpatia «especial» als *ossos d'esquadra, a vegades no saps si és que volen aplicar el manual a «rajatabla» o estan amargats per ves-a-saber-què, o una mica malament del terrat. o ......
Tots tenim desenes de males històries amb els *ossos
Qualsevol dia que anem en cotxe ens fotran la multa per no portar casc, o si anem en bici per anam a més de 120, o ves a saber per què.
Plego que m'agafa mala llet i em puja la pressió. :evil:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Home tampoc cal posar-se aixi :D
El que deu haver passat, es que el bon mosso va veure un cotxe que el conductor no portava el cinturo, i es va apuntar la matricula, pero oh!!! resulta que al fer la denuncia sentadet a comissaria li va sortir una moto amb aquella matricula, doncs i que!!!, li claven la multa a la moto i que es foti!!
S la recorres te la treuran segur.

El que deu haver passat, es que el bon mosso va veure un cotxe que el conductor no portava el cinturo, i es va apuntar la matricula, pero oh!!! resulta que al fer la denuncia sentadet a comissaria li va sortir una moto amb aquella matricula, doncs i que!!!, li claven la multa a la moto i que es foti!!
S la recorres te la treuran segur.
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
La meva modesta opinió sobre els mossos que se ocupen del tràfic, es que son Guardià Civils reciclats, i per no cardar-se censa feina en tingut que aprendre a parla i escriure el Català, i ja se sap poll ressuscitat pica mes que cap
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Sempre el mateix, quan l'administració s'equivoca ja l'has cagat!!
ara que no t'equivoquis tu!!! paganini segur.
A mi també em varen forte una multa per error de matricula i feina vaig tenir a justificar que jo no podia haver estat en el lloc de la multa.
ara que no t'equivoquis tu!!! paganini segur.
A mi també em varen forte una multa per error de matricula i feina vaig tenir a justificar que jo no podia haver estat en el lloc de la multa.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Doncs al meu entendre picaven menys los "polls" d'abans, que elsCISCU ha escrit:La meva modesta opinió sobre els mossos que se ocupen del tràfic, es que son Guardià Civils reciclats, i per no cardar-se censa feina en tingut que aprendre a parla i escriure el Català, i ja se sap poll ressuscitat pica mes que cap
d'ara.
I respecte, a si son guardia civils reciclats, les plaçes reservades a ells
en els mossos, eren molt poques.
Es a dir, que gaire bé tots els que hi ha, son de aqui, de Catalunya,
molts de ells, jo en conec un bon grapat, sortits de la pagesia,
dels pobles de sempre......
Ara, per molt que ens pessi, no serveix alló de:
....de fora vindran..... No, no, son d'aqui, el teu vei, el meu cosí, etc,
etc........
Ara, si et fa sentir més be, que son guardiacivils, de fora, etc, etc.....
doncs endavant......
P.D: VENDETTA: Recurreixla, que segur que hi ha sort i te la treuen.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
De recorrela si que es pot, en una tant evident com aquesta. Ja vaig trucar a transit i em van dir que hi ha fins a cuatre anys per fer un recurs de revisiò.J@N LINCE ha escrit: P.D: VENDETTA: Recurreixla, que segur que hi ha sort i te la treuen.
Però el mosqueig inicial, i feineta que dona, no m'ho treu ningù.
I digue-me mal pensat, però crec que me la van posar intensionadament a causa d'una argumentaciò que va anar pujant de to.
Ja els paguen prou com per què, i ens hi cobren prou, com per què es prenguin revenges i càstigs per la pròpia mà, com si els hi arribo a ensenyar el dit.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Vendetta,
Ja conec mes casos similars al teu.
És un cos molt jove, tant en comandaments com mossos,
estem purgant la seva inexperiència,
a part que han vist masses pel·lícules
i alguns d’ells es creuen “rambos”.
El cabreig no te'l treu ningú,
però recorre, no ho deixis passar.
Si no fas res, és com si rés hagués passat,
si recorres, probablement “algú”,
se'n adonarà que el mosso que t’ha fet això,
possiblement té altres queixes de ciutadans.
O sigui, fes-ho per a tú, però de retruc, fes-ho pels que venen al darrere.
Ja conec mes casos similars al teu.
És un cos molt jove, tant en comandaments com mossos,
estem purgant la seva inexperiència,
a part que han vist masses pel·lícules
i alguns d’ells es creuen “rambos”.
El cabreig no te'l treu ningú,
però recorre, no ho deixis passar.
Si no fas res, és com si rés hagués passat,
si recorres, probablement “algú”,
se'n adonarà que el mosso que t’ha fet això,
possiblement té altres queixes de ciutadans.
O sigui, fes-ho per a tú, però de retruc, fes-ho pels que venen al darrere.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa
Ho sento Jordi. Ja t’han fotut.
Fes el que recomanen, el recurs corresponent, que a la llarga segur que te’n surts com cal. Però el que no t’arreglarà ningú serà ni les emprenyades que agafis, ni el temps que perdis fent recursos, ni el temps que tardis en cobrar de la gent d’hisenda.
Sent malt pensat es podria creure que ho han fet expressament, podria ser, però hi ha tant de inepte en totes les administracions que t’ha sorprendre que sigui un error de “transcripció” que t’ha encolomat la sanció que no era, o la matrícula que no era, o el lloc que no era, o... tot a l’hora.
Pren paciència i ja ens ho explicaràs.
:evil: :evil: :evil:
Ho sento Jordi. Ja t’han fotut.
Fes el que recomanen, el recurs corresponent, que a la llarga segur que te’n surts com cal. Però el que no t’arreglarà ningú serà ni les emprenyades que agafis, ni el temps que perdis fent recursos, ni el temps que tardis en cobrar de la gent d’hisenda.
Sent malt pensat es podria creure que ho han fet expressament, podria ser, però hi ha tant de inepte en totes les administracions que t’ha sorprendre que sigui un error de “transcripció” que t’ha encolomat la sanció que no era, o la matrícula que no era, o el lloc que no era, o... tot a l’hora.
Pren paciència i ja ens ho explicaràs.
:evil: :evil: :evil:
Sort,