Palamós 24 de Maig (selovanaperder)
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Palamós 24 de Maig (selovanaperder)
Per a motos clàssiques
PALAMÓS 24 de MAIG del 2009
12+1 MEMORIAL JOAN FERRE I PLAJA
PROGRAMA 24 de maig del 2009 8:30h: Concentració al passeig del mar de Palamós i inscripcions al Restaurant Sant Lluís. Esmorzar per als participants inscrits.* 09.15h: Tancament d’inscripcions.* 09:30h: Sortida cap a Begur per cala Fosca i Palafrugell.* 10:00h: Arribada a Begur. Exposició de les motos i 2º esmorzar per a tots els participants inscrits al restaurant Fonda Caner.* 10.45h: Sortida cap a Aiguafreda, Cap Sa Sal, Sa Riera, Massos de PalsSant Julià de Boada, Peratallada, Vulpellach, Fonteta, la Ganga, Calonge i Palamós.* 12+1'45h: Arribada al passeig del mar de Palamós..
Ep a bon esmorza-dor sobren les paraules.
Nota informativa: cada mes el moto club http://www.amhg.cat/ organitza una sortida de clàssiques es pot trobar en aquest enllaç o dins el meu blog, aquesta de Palamós val la pena ja que per els paratges que transcorre es una de les millors de l’any, be la millor, si la millor.
selovanaperder :lol: 2 - 6 :lol:
PALAMÓS 24 de MAIG del 2009
12+1 MEMORIAL JOAN FERRE I PLAJA
PROGRAMA 24 de maig del 2009 8:30h: Concentració al passeig del mar de Palamós i inscripcions al Restaurant Sant Lluís. Esmorzar per als participants inscrits.* 09.15h: Tancament d’inscripcions.* 09:30h: Sortida cap a Begur per cala Fosca i Palafrugell.* 10:00h: Arribada a Begur. Exposició de les motos i 2º esmorzar per a tots els participants inscrits al restaurant Fonda Caner.* 10.45h: Sortida cap a Aiguafreda, Cap Sa Sal, Sa Riera, Massos de PalsSant Julià de Boada, Peratallada, Vulpellach, Fonteta, la Ganga, Calonge i Palamós.* 12+1'45h: Arribada al passeig del mar de Palamós..
Ep a bon esmorza-dor sobren les paraules.
Nota informativa: cada mes el moto club http://www.amhg.cat/ organitza una sortida de clàssiques es pot trobar en aquest enllaç o dins el meu blog, aquesta de Palamós val la pena ja que per els paratges que transcorre es una de les millors de l’any, be la millor, si la millor.
selovanaperder :lol: 2 - 6 :lol:
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Hola Joan Ramio.Jumperracing ha escrit:Bul1256, em sembla que m'hi apunto!, portaràs la moto matricula de Serinya?
Fins aviat.
De Serinya no portaré la de Matadepera que es fruita del temps, a veure si s’anima en Santa-maria que veig que s’ha tornat a presentar amb l’excusa de que a bmw-motos no el deixen parlar en polonès. :twisted:
Porta carmanyola que tindrem esmorzar per tota la setmana.
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Re: .
Hola Vini.Vini ha escrit:En sembla que ja la Sortida mensual de Mototurisme.???????? :roll: .
Salutacions.
Vini :D
En aquest temps (aquestes dates) no hi ha setmana que no es faci una sortida, be la nostre es clàssica per tant i per molts incompatible motorísticament parlant.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 04, 2009 4:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: .
La sortida mensual no es UNA sortida, es LA sortida jejjejeBul1256 ha escrit:Hola Vini.Vini ha escrit:En sembla que ja la Sortida mensual de Mototurisme.???????? :roll: .
Salutacions.
Vini :D
En aquest temps (aquestes dates) no hi ha setmana que no es hagi una sortida, be la nostre es clàssica per tant incompatible motorísticament parlant.
Ex ...moltes coses
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
A la Garrotxa, surto poc amb moto de carretera però aquesta hagués vingut quina llàstima per un altre costat també em fa il-lusió estrenar la meva Bultaco Metralla MK2 en sortides de 80 kms a veure el seu comportament.La sortida mensual no es UNA sortida, es LA sortida jejjeje

Per interessats amb clàssiques dins el meu blog trobareu el proses de la restauracions.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Que hi hagi pau. :D
Vini,
No és una sortida alternativa.
No és per a les nostres motos.
És per a motos històriques
Aquesta concentració, no l’organitza Mototurisme.
Fa 13 anys que la fan.
És el “Memorial Joan Ferrer I Plaja”
(Una excel·lent persona que va dedicar la seva vida a la família i a les motos).
No pateixis, no és una sortida paral·lela a Mototurisme
Vini,
No és una sortida alternativa.
No és per a les nostres motos.
És per a motos històriques
Aquesta concentració, no l’organitza Mototurisme.
Fa 13 anys que la fan.
És el “Memorial Joan Ferrer I Plaja”
(Una excel·lent persona que va dedicar la seva vida a la família i a les motos).
No pateixis, no és una sortida paral·lela a Mototurisme
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Hola Frank en saps de l’historia mes que jo i soc de Palamós, si una excel-lent persona tant ell com els seus fills i el seu mecànic de tota la vida Jordi Tena.
Si et deixes caure per el passeig jo portare una moto clavada a la teva Montesa, segurament ja que la bultaco no crec que la tingui acabada, i Montesas com la nostre no abunden.
Em dic Josep Feliu i ara visc a Torroella de Fluvià.
.........................................................
Be dong una ultima empenta el post ja que és aquest proper fi de setmana 24/05.
En el dia d’avui ja som 85 els inscrits, per fer la pre inscripció al telèfon 972.40.04.80 i a les 9 del mati al passeig del mar de Palamós.
selovanaperder
Si et deixes caure per el passeig jo portare una moto clavada a la teva Montesa, segurament ja que la bultaco no crec que la tingui acabada, i Montesas com la nostre no abunden.
Em dic Josep Feliu i ara visc a Torroella de Fluvià.
.........................................................
Be dong una ultima empenta el post ja que és aquest proper fi de setmana 24/05.
En el dia d’avui ja som 85 els inscrits, per fer la pre inscripció al telèfon 972.40.04.80 i a les 9 del mati al passeig del mar de Palamós.
selovanaperder
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Em perdonareu dos coses la primera que em repeteixi i la segona que avui no hagués portat maquina per tirar fotos, la sortida de Palamós simplement per definir-la (una passada) amb tots els sentits, numero de participants 164, recorregut, bon rollo general, senyalització, Palamós sempre respon.
Això ho vaig escriure ahir en un altre fòrum i com es pot apreciar portat per l’eufòria del moment, i tot seguit n’entra un de Palafrugell que si en va tirar (de fotos)

Això ho vaig escriure ahir en un altre fòrum i com es pot apreciar portat per l’eufòria del moment, i tot seguit n’entra un de Palafrugell que si en va tirar (de fotos)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: