no, Pacs, no pateixis per nosaltres, encara que ho passem malament, resistirem...Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!
la veritat, cada dia em feu pati mes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ho paseu tan malament
salut
ESCAPADA PER LA COSTA BRAVA
Moderador: Airald
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Amb tot el carinyo del mon, SandraArdnas ha escrit:Per cert, a mi també m'agradaria agraïr la jornada tant a en Frank, per la visita guiada pel museu de la pesca i a en Jeppy per l'organització.
En especial a en Jeppy, per tenir "especial cura de mi"
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Jeppy
- Presentats
Frank, ets un crack!!!!.
Molt bona visita guiada al museu. Em pensava que sabia coses de la mar, però en una hora n'he aprés més que mai!!!!.
Per cert, el meu nét ja té la seva primera foto a Mototurisme (es el nano petit que també participava en el dinar i en la tertúlia). I la meva filla que diu que es vol incorporar coma passatgera, es la del costat del nano. Han de començar de joves a Mototurisme, no???
Molt bona visita guiada al museu. Em pensava que sabia coses de la mar, però en una hora n'he aprés més que mai!!!!.
Per cert, el meu nét ja té la seva primera foto a Mototurisme (es el nano petit que també participava en el dinar i en la tertúlia). I la meva filla que diu que es vol incorporar coma passatgera, es la del costat del nano. Han de començar de joves a Mototurisme, no???
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
La teva filla és inteligenta, ja ha calat el bon rotllo que si respira aqui, ehJEPPY ha escrit:Frank, ets un crack!!!!.
:lol: :lol: :lol:
Molt bé home hauràs d'anar més en compte, però benvinguda sigui

- Jeppy
- Presentats
MES EN COMPTE????Sagal ha escrit:La teva filla és inteligenta, ja ha calat el bon rotllo que si respira aqui, ehJEPPY ha escrit:Frank, ets un crack!!!!.
:lol: :lol: :lol:
Molt bé home hauràs d'anar més en compte, però benvinguda sigui
:roll: :roll: :roll: :roll:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona