nou Garmin Zümo 660

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

nou Garmin Zümo 660

Entrada Autor: ARBE » dv. maig 08, 2009 10:20 am

Ahir el vaig tenir a les mans, un colega que s'ha comprat una GS12adv :twisted: el té i me'l va ensenyar...
Clar que aquestes coses les has de probar fentles anar, però el que vaig veure em va agradar molt, tota la part de navegació guiaburros la vaig trobar força intuitiva, me'n sortia sense necessitat de manual, i també és un multimedia player collonut, permet reproduir MP3 i a l'hora fer les funcions de navegació... interessant:

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=135&pID=15000

bàsicament que si algú està pensant en comprar una martingala d'aquestes, que tingui en compte que està a punt de sortir al mercat, i probablement reposicioni els preus de tota la gamma.

ah! té altaveus estero, Déu-n'hi-do que bé sonen, i porta funda de regal :wink:
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 08, 2009 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 08, 2009 3:59 pm

Molt interessant! Moltes gràcies :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. maig 12, 2009 11:54 am

m'agradaria fer el canvi, pero com se sol dir amb els temps que corren... "no esta el forn com per fer-hi pastes" :D

De moment el 500 m'haura de durar un temps mes :wink:

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. maig 28, 2009 10:54 am

He rebut aquesta oferta:

Estimados amigos,

Ponemos en vuestro conocimiento la llegada del nuevo GPs-Navegador Garmin Zumo 660. Con todas las características de su antecesor Zumo 550, pero con mejoras añadidas como el sistema Bluetooth A2DP estéreo, pantalla más grande de 4,3 pulgadas, vista de edificios en 3D y tarjetas MicroSD.

Como oferta de lanzamiento y por un número limitado de unidades, su precio de salida será de 510,00€. Esta oferta es exclusiva para clientes suscritos a nuesta newsletter.

No dejes pasar esta oportunidad, ponte en contacto con nosotros a través de nuestro teléfono 902-998-126 o al email informacion@touratech.es .

Saludos cordiales,
Equipo Touratech

Comunicados Moteros Factory, S.L. - www.moterosfactory.com -
sergibuda

they called me an accident

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 28, 2009 7:08 pm

Li he demanat al meu colega i li va costar una mica menys que això, però va ser una oferta molt excepcional, de prellançament, només venda presencial en una sola botiga a tot Apaña... amos, que va tenir molta llet, 449 €, tenint en compte això, considero que el preu que dius està força bé.

Em diu també que n'està encantat, que li funciona molt bé i que el tornaria a comprar amb els ulls tancats, i a preu oficial si convé, diu.

El tinc mig enredat perquè s'apunti a una sortida amb nosaltres, aviam si li quadren els nens i el calendari i tot això que sol passar...
-----------

Respon

Torna a “El racó del GPS”