sortideta de dissabte matí
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
sortideta de dissabte matí
holaaaaa
avui hem sortit una estoneta, hem decidit fer la Collada, ens hem parat a esmorzar al Bar Freser, a Ribas i després a fer curves........a dalt hem decidit baixar pel cantó de la Pobla, i des d'allà, cap a Campdevànol i avall!!!!!!!!
un matí collonut, erem només quatre i ens ho hem passat de conya, això si, CAP FOTO!!!!!
apa, fins diumenge!!!!!!!!
avui hem sortit una estoneta, hem decidit fer la Collada, ens hem parat a esmorzar al Bar Freser, a Ribas i després a fer curves........a dalt hem decidit baixar pel cantó de la Pobla, i des d'allà, cap a Campdevànol i avall!!!!!!!!
un matí collonut, erem només quatre i ens ho hem passat de conya, això si, CAP FOTO!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: sortideta de dissabte matí
Esta molt be que us ho hagiu pasat de conya i ens feu enveja a la resta...Xurrumeka ha escrit:holaaaaa
pero almenys alguna foto dona!!!
JEJEJE
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
ostia doncs jo no vaig pas venir a dormir, ahhhh esta bé això 4 i ami no m'has convidat, jo que us estimo tantXurrumeka ha escrit:òsti, vols que et digui la veritat??? ahir em vaig oblidar de posar-la a carregar i avui quan l'he agafat..........m'he cagat en tot!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
:!: :!:

- Xurrumeka
- Presentats
t'ho vaig dir i em vas dir que tenies bolo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crysSagal ha escrit:ostia doncs jo no vaig pas venir a dormir, ahhhh esta bé això 4 i ami no m'has convidat, jo que us estimo tantXurrumeka ha escrit:òsti, vols que et digui la veritat??? ahir em vaig oblidar de posar-la a carregar i avui quan l'he agafat..........m'he cagat en tot!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:![]()
![]()
![]()
![]()
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A veure Xurrumeca..... :twisted: :twisted: :twisted:
Quan es posa una ruta feta o per fer, se sol acompanyar de més explicacions, mapes amb la ruta , quants éreu, qui éreu, que vàreu menjar per esmorzar, quan us va costar, explicacions del "ritme" portat.....
Esperem que no torni a passar :sado :sado :sado :sado :sado :sado
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Vssssssss
007
PS : Ja saps el to en que està escrit això oi ?
Quan es posa una ruta feta o per fer, se sol acompanyar de més explicacions, mapes amb la ruta , quants éreu, qui éreu, que vàreu menjar per esmorzar, quan us va costar, explicacions del "ritme" portat.....
Vssssssss
007
PS : Ja saps el to en que està escrit això oi ?
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
osti siXurrumeka ha escrit:t'ho vaig dir i em vas dir que tenies bolo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crysSagal ha escrit:ostia doncs jo no vaig pas venir a dormir, ahhhh esta bé això 4 i ami no m'has convidat, jo que us estimo tantXurrumeka ha escrit:òsti, vols que et digui la veritat??? ahir em vaig oblidar de posar-la a carregar i avui quan l'he agafat..........m'he cagat en tot!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:![]()
![]()
![]()
![]()
:oops: :oops: :oops: :oops:

- Xurrumeka
- Presentats
sorry Mr. Bond!!!!!James Bond ha escrit:A veure Xurrumeca..... :twisted: :twisted: :twisted:
Vssssssss
007
PS : Ja saps el to en que està escrit això oi ?![]()
divendres a la tarda et vindrem a veure i t'ho explicarem amb pèls i senyals!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!