Concentració “Rosas & Acero”, per moteras

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Concentració “Rosas & Acero”, per moteras

Entrada Autor: Albert G » dl. maig 18, 2009 2:42 pm

El proper 20 i 21 de Juny, al famós càmping Anzánigo, hi ha una concentració de moteras, :shock: els homes amb el permís de les noies també hi poden anar-hi, :P això si, les protagonistes .... son elles!!!! si hi ha algú que hi vol anar-hi, informació a:

http://www.anzanigo.com

Imatge

Ens hi veiem :wink:
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 18, 2009 6:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 18, 2009 5:03 pm

Junio, no és Juliol...sino Juny.

ja tenen raó els polítics espanyols quan diuen que aquí perilla l'idioma de Castella... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Albert G
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. maig 18, 2009 6:28 pm

JordiTrident ha escrit:Junio, no és Juliol...sino Juny.

ja tenen raó els polítics espanyols quan diuen que aquí perilla l'idioma de Castella... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Si ja he posat Juny!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :wink:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. maig 18, 2009 8:02 pm

Bones!!!

Potser m'hi passo... marxo cap a aquelles terres (i més amunt) aquells dies i ens va de pas... gràcies per avisar!

Per cert, t'he mogut el post a "rutes, cròniques i viatges" :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. maig 18, 2009 11:43 pm

Albert, sempre comparteixes sortides diferents. Ets un crack. Ja parlarem :wink: :!:

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. maig 18, 2009 11:51 pm

Posant les coses una mica a lloc, comentar-vos que Rosas de Acero era el nom d'un grup de noies motoristes de Saragossa i el nom de la seva concentració, que se celebrava a Anzánigo. Un any, després de no posar-se d'acord amb l'amo del camping per tornar a muntar allà la concentració, aquest va registrar el nom i va organitzar una concentració amb el nom en les mateixes dates que elles organitzaven la seva.

Ara, el grup de noies es diuen A.M.M. Rosas de Zaragoza i segueixen organitzant la seva concentració (molt casolana, aquest any ha arribat a l'edició número 17), però ara ho fan a San Mateo de Gállego, prop de Tarazona i en un alberg. Per la seva part, el Camping Anzánigo segueix organitzant la trobada, en la que només poden entrar homes acompanyats de dones, però aquestes poden ser paquet, no cal que condueixin la moto.

De tota manera, això no deixa de ser la versió que jo explico, que és la que m'han explicat elles, que són molt bona gent i alguna molt bona amiga.
sergibuda

they called me an accident

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. maig 19, 2009 12:15 am

Sergibuda ha escrit:Posant les coses una mica a lloc, comentar-vos que Rosas de Acero era el nom d'un grup de noies motoristes de Saragossa i el nom de la seva concentració, que se celebrava a Anzánigo. Un any, després de no posar-se d'acord amb l'amo del camping per tornar a muntar allà la concentració, aquest va registrar el nom i va organitzar una concentració amb el nom en les mateixes dates que elles organitzaven la seva.

Ara, el grup de noies es diuen A.M.M. Rosas de Zaragoza i segueixen organitzant la seva concentració (molt casolana, aquest any ha arribat a l'edició número 17), però ara ho fan a San Mateo de Gállego, prop de Tarazona i en un alberg. Per la seva part, el Camping Anzánigo segueix organitzant la trobada, en la que només poden entrar homes acompanyats de dones, però aquestes poden ser paquet, no cal que condueixin la moto.

De tota manera, això no deixa de ser la versió que jo explico, que és la que m'han explicat elles, que són molt bona gent i alguna molt bona amiga.
Doncs si es cert, menuda barra el Emilio, de fotralis el nom , a aquestes

noies, no li fotra el nom als "angels de l'infern" no,

que ja sap lo que li passaria..... Menudo morro..... :shock:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Albert G
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dt. maig 19, 2009 8:18 am

Sergibuda ha escrit:Posant les coses una mica a lloc, comentar-vos que Rosas de Acero era el nom d'un grup de noies motoristes de Saragossa i el nom de la seva concentració, que se celebrava a Anzánigo. Un any, després de no posar-se d'acord amb l'amo del camping per tornar a muntar allà la concentració, aquest va registrar el nom i va organitzar una concentració amb el nom en les mateixes dates que elles organitzaven la seva.

Dons això no ho sabia, li estirarem les orelles aquest l'Emilio, :x a mi m'ha convidat un company que hi va molt sovint, però no concretament a la concentració, si no a fer carreteres, ja sabreu que aquella zona hi han carreteres molt “chules”, l'any passat i vaig estar 3 dies, en base a Sabiñanigo, i de veritat impressionant, :shock: sobretot la part de França i aquesta es la oportunitat de tornar-hi, penjaré fotos.

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. maig 19, 2009 5:40 pm

Sergibuda ha escrit:
Per la seva part, el Camping Anzánigo segueix organitzant la trobada, en la que només poden entrar homes acompanyats de dones, però aquestes poden ser paquet, no cal que condueixin la moto.
Si no recordo malament la que organitzen les chiques del A.M.M. Rosas de Zaragoza (vaig estar fa uns 8 anys) els homens tampoc podíen inscriures si no anaven acompañants de una dona.

En cuant a la que organitze Emilio,ja coneixia la história,pero no em sorpren res del que fa,l'he vist fer unes cuantes.
Salutacions.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. maig 20, 2009 12:55 pm

Efectivament, els homes han d'anar acompanyats d'una dona, però aquesta ha de ser CONDUCTORA D'UNA MOTO, que és el que marca l'esperit d'una concentració de dones en moto.
sergibuda

they called me an accident

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dc. maig 20, 2009 4:50 pm

La concentracio de les A.M.M. Rosas de Zaragoza es va fer aquest cap de setmana passat. http://www.ammrosaszaragoza.com/
Rodar en moto es lo meu

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dc. maig 20, 2009 5:06 pm

Sergibuda ha escrit:Efectivament, els homes han d'anar acompanyats d'una dona, però aquesta ha de ser CONDUCTORA D'UNA MOTO, que és el que marca l'esperit d'una concentració de dones en moto.
Doncs jo vaig anar com a conductor y la meua senyora de acompayant :shock: .
Salutacions.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”