Any problem ;)Bravo ha escrit:Que m'hi puc apuntar, o preferiu estar tots dos solets?Steelman ha escrit:i tu sense avisar :twisted: :twisted:Carles ha escrit: L'altre dia ho vaig repetir... ja quedarem!
(cap problema)
Moderador: Airald
i tant que m´enrecordo d´aqui el ;) posterior al Any Problem ;)Carles ha escrit:Bones!!!Steelman ha escrit:Any problem ;)
(cap problema)
Jordi, és "No problem"... no t'enrecordes per Eslovaquia i Austria que em miraven malament quan ho deia...?? Si us vau fotre de mi una estona llarga!!!
Per cert Bravo... no pateixis que ja t'avisariem... "a lot a lot"!!![]()
![]()
Fins aviat!
Randy, sabía que tú em diríes algo així.Randy-650 ha escrit:Relax, calma i tranquilitat.
Aquestes sortidetes m'encanten! 8)
P.D: Si et fa por anar de nit, pots mirar de ficar-te uns fars supletoris a la GS. :roll:
Estabas tant eufóric amb la victoria del Villarreal que per molt que t´hagués avisat no haurías reaccionat. :!:Bul1256 ha escrit:Ostres i jo encara celebrava la derrota del Xaxxix i conseqüent victòria del Villarreal. Que era allò que es veu al bell mig del mar un platill volant.
Un altre dia avisa.
Steelman, moltes gracies per el canvi de mida de les diapo.Steelman ha escrit:Bones!
A) t'he canviat les mides de les diapos de picassa, aixi gaudim més de les fotos
B) es una pasada estar en aquestes hores magiques en llocs magics. Una vegada amb el Carles varem fer el mateix a les costes del garraf...pero el dia es va llevar amb molts nuvols :twisted: :twisted: (ho repetim aviat ok? )
Kel , apartir de les 4:50 comença a clarejar, però el sol no surt (ara) fins a les 6:20. Val la pena arrivar uns minutets abans.Kel ha escrit:Molt maques les fots.
Un dia d'aquest volem anar-hi
Ostres , m´has deixat clavada a la cadira per dos motius:Atramuntanat ha escrit:tinc la sort d'anar-hi cada 2x3 per feina
es un lloc magic
tant pel sud com pel nord
sant pere de rodes
el cap de creus, en esencia pura
una panoramica una mica forçada
en fi, marteta, gracies per obrir un post sobre aquest lloc tan especial...