Ajudes al sector de la motocicleta
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Ajudes al sector de la motocicleta
Pot ser també al final posin unes ajudes al sector per la compra de motocicletes noves.
Esperem que sigui veritat.
http://www.20minutos.es/noticia/469186/ ... ecta/moto/
Esperem que sigui veritat.
http://www.20minutos.es/noticia/469186/ ... ecta/moto/
Salut i bones rutes
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
-
- Presentats
Hola que tal.
Home jo crec que si l'ajuda es estatal o una mena de reducció d'impostos, dons això no a d'infliur en la valoració de la moto que entreguis. Ja que qui deixa d'ingresar és l'estat i no el venedor, ja que ell té el mateix marge de guanys. Al menys jo ho interpreto aixi.
Home jo crec que si l'ajuda es estatal o una mena de reducció d'impostos, dons això no a d'infliur en la valoració de la moto que entreguis. Ja que qui deixa d'ingresar és l'estat i no el venedor, ja que ell té el mateix marge de guanys. Al menys jo ho interpreto aixi.
Salut i bones rutes
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No jo em refereixo, que encara que et donguin diners per la compra d'una moto nova, ara la cosa esta molt xunga per vendre la vella. I es clar si no la pots vendre no podras comprar la nova.Jordi Runer ha escrit:Hola que tal.

-
- Presentats
No, si al final com sempre els perjudicats soms els usuaris, ja que l'ajuda que volen donar, no supera pas l'impost del CO2, i a més com molt ben dius, afeigeix el problema de posar més dificil la venta de la vella.
Si s'haguesin tocat allò que no sona amb el tema del CO2, pot ser ara no caldria tocar res, o si ho fesin guanyariem tots.
Però es veu que tenen molt de temps lliure i no saben que fer per no avorrir-se.
En fi, val més això que res.
Si s'haguesin tocat allò que no sona amb el tema del CO2, pot ser ara no caldria tocar res, o si ho fesin guanyariem tots.
Però es veu que tenen molt de temps lliure i no saben que fer per no avorrir-se.
En fi, val més això que res.
Salut i bones rutes
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Claro que me trata bien por eso tratare de quedarme en la marca o bien vuelvo a Suzuki pero a la Hayabusa :roll:Alucinamaripili ha escrit:Ya quieres volver a la Vstrom????JAVIHOSPITALET ha escrit:Al final no me aclaro, tendremos algun beneficio en la compra de una moto nueva?? :roll:
Que no te trata bien tu Muebleuve???
Eso si Zapatero nos deja