Vull apendre a conduir aixi!!!
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Vull apendre a conduir aixi!!!
Deixant estar la moto......mireu!!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això mateix anava a dir jo. :)Vendetta ha escrit:Si no la condueixes aixi és pq realment no ho vols.
Voler és poder.
Steelman, no coneixes cap cantera-descampat amb desnivells enorme, per anar practicant?
Al meu poble hi havia una cantera abandonada, i no hi he anat jo caps de setmana sencers a fer el "burru", fa molts anysuffffffffffffffff. :lol:

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Jo no se l'steelman, pero a mi practicar aixi amb la meva moto, i no perque sigui la millor del mon, no, em faria una mica de por, basicament per si caus, els desperfectes que pots causar. Ara prova-ho amb una altre moto. Aixo o tenir una moto per fer el "cabra"Randy-650 ha escrit:Steelman, no coneixes cap cantera-descampat amb desnivells enorme, per anar practicant?
Al meu poble hi havia una cantera abandonada, i no hi he anat jo caps de setmana sencers a fer el "burru", fa molts anysuffffffffffffffff.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
AIxo es exactament el que penso jo ;)Sergi3 ha escrit:Jo no se l'steelman, pero a mi practicar aixi amb la meva moto, i no perque sigui la millor del mon, no, em faria una mica de por, basicament per si caus, els desperfectes que pots causar. Ara prova-ho amb una altre moto. Aixo o tenir una moto per fer el "cabra"Randy-650 ha escrit:Steelman, no coneixes cap cantera-descampat amb desnivells enorme, per anar practicant?
Al meu poble hi havia una cantera abandonada, i no hi he anat jo caps de setmana sencers a fer el "burru", fa molts anysuffffffffffffffff.
Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
No sé perquè veieu tants problemes, una de les primeres coses que has de fer (penso jo) per conduir així, és assumir que la moto caurà a terra, per tant, preparala-prepara't per tenir clar que et caurà, mira de treure tot el que es pugui trencar i tingue's clar que rascaràs la pintura... les motos de camp cauen sovint, si, i si vols desenvolupar aquestes habilitats és el que hi ha, igual que si tens un tot terreny i vas per muntanya, tard o d'hora quedarà esgarrinxat de fregar amb les branques.
Tot són opcions, l'altre dia un que em proposava sortir a fer 4x4 va i em diu que ell no es fotia pel fang per tal que no se li ratllessin les llantes :shock: ... li vaig dir que millor deixar-ho estar, que amb mi no es sentiria còmode del tot :lol:
Tot són opcions, l'altre dia un que em proposava sortir a fer 4x4 va i em diu que ell no es fotia pel fang per tal que no se li ratllessin les llantes :shock: ... li vaig dir que millor deixar-ho estar, que amb mi no es sentiria còmode del tot :lol:
-----------
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
No es tan difícil fer al que fan aquests, la dificultat que jo veig es assumir que les caigudes tenen una despesa.
Despesa que no es la mateixa que amb una moto de trial o de enduro, si toca anar cada quinze dies al concessionari (BMW) a caviar, parafang, manillar, manetes i alguna cosa mes t’ho pensaràs dos cops.
Despesa que no es la mateixa que amb una moto de trial o de enduro, si toca anar cada quinze dies al concessionari (BMW) a caviar, parafang, manillar, manetes i alguna cosa mes t’ho pensaràs dos cops.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Vull Apendre A Conduir Aixi!!!
Molt guapo el video.
l'avantatge de fer el cabra amb les GS es que si et cau a terra, disimulant una mica els demés encara creuran que l'has deixada amb la pota de cabra :Saltant
l'avantatge de fer el cabra amb les GS es que si et cau a terra, disimulant una mica els demés encara creuran que l'has deixada amb la pota de cabra :Saltant