Llista Sortida Escamot Serrallonga
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Llista Sortida Escamot Serrallonga
holaaaaaaaaa
com que estem a un mes vista (27 de juny, per ser més exactes), ens podriem començar a apuntar a la sortida, què us sembla?
apuntats:
1- Xurrumeku
2- Xurrumeka
3- Steelman
4- Pep1600 (2 pax)
5- Sagal (2 pax)
6- James Bond
7- Vendetta (2 pax)
8- Ra-mon
9- Arbe
10- Bichusten
11- Feisser
provisionals
1- Àngel
en meditació
1- Siono (2 pax?)
com que estem a un mes vista (27 de juny, per ser més exactes), ens podriem començar a apuntar a la sortida, què us sembla?
apuntats:
1- Xurrumeku
2- Xurrumeka
3- Steelman
4- Pep1600 (2 pax)
5- Sagal (2 pax)
6- James Bond
7- Vendetta (2 pax)
8- Ra-mon
9- Arbe
10- Bichusten
11- Feisser
provisionals
1- Àngel
en meditació
1- Siono (2 pax?)
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 13, 2009 1:10 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ostres Albert, la data està posada a l'altre fil i la ruta ja la posarem, quan tinguem totes les dades. simplement obria la llista perquè els interessats es poguessin anar reservant la data........... :oops: :oops: :oops:Albert ha escrit:Holaaaa,
A veure Maria, no et voldria xafar el fil, però vols dir que abans de preguntar qui s’hi apunta no hauries de dir quin DIA??
En la ruta sempre es pot fer una mica de mes i de menys, però el dia es fonamental, tot i que la ruta també seria recomanable!!!
Ho sento.
:( 8)
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
A mi em passa el mateix que a en Carles tans dies parlant de la sortida ... i la foteu un dia que sóc fora.Carles ha escrit:Bones!!!
Doncs ja podeu NO apuntar a un més... per aquell cap de setmana estaré per d'altres terres!
Que us ho passeu bé...![]()
![]()
![]()
Fins aviat!
Ja sé Xurrumeca que ho fas expressament, ho fas per fer-me mal, per no poder gaudir de la vostra companyia :evil:
Sou uns mals companys tots plegats, ara m'emprenyo i marxaré un piló de dies de viatge 8)
No dic cap a on vaig per que segur que ho endevineu
Apa, siau i que bon vent us empaiti
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
vols dir que no hauries d'esperar una mica a marxar, ara tu veig fotut, perquè hauràs de demenar un peu du potito bledine. Espera una mica i aixi podràs fotret un entrecot a la brasa de collons, homeKel ha escrit:A mi em passa el mateix que a en Carles tans dies parlant de la sortida ... i la foteu un dia que sóc fora.Carles ha escrit:Bones!!!
Doncs ja podeu NO apuntar a un més... per aquell cap de setmana estaré per d'altres terres!
Que us ho passeu bé...![]()
![]()
![]()
Fins aviat!
Ja sé Xurrumeca que ho fas expressament, ho fas per fer-me mal, per no poder gaudir de la vostra companyia :evil:
Sou uns mals companys tots plegats, ara m'emprenyo i marxaré un piló de dies de viatge 8)
No dic cap a on vaig per que segur que ho endevineu![]()
Apa, siau i que bon vent us empaiti
:!: :!: :!: :!:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Xurrumeca apunta a en Bond, James Bond :D :D
Vsssssss
007
A França i amb el que haurem esmorzat abans, òbviament de pícnic per menjar quan i on es vulgui, es que els horaris francesos....... :D :DSteelman ha escrit:Per cert....
De Picnic, de Restaurant....?
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Xurrumeca, com diu en Kel, posa la ruta aviat que tenim molta presa i feina per fer. :twisted: :twisted:Kel ha escrit:Els altres ens apuntem, si ens agrada; la copiem i/o millorem si ens agrada. I punt. Res més.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
James Bond ha escrit:Xurrumeca, com diu en Kel a l'altra fil de la sortida, posa la ruta aviat que tenim molta presa i feina per fer. :twisted: :twisted:Kel ha escrit:Els altres ens apuntem, si ens agrada; la copiem i/o millorem si ens agrada. I punt. Res més.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Sagal
- Presentats
Vols dir que no vols corre massa, potser hauràs de començar amb alguna ruteta curteta i poc a poc. No pateixis farem un brindis a la teva salut, però tu veig molt just encara, eh.Sergi3 ha escrit:Jeje, A mi m'apuntin com a provisional, 2pax, perque tot depen, no es per fallta de ganas ni perque tingui el dia ocupat, depen de la cameta que estic cuidant, si s'aguanta o no.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
però aviam, això és un descontrol... a quina hora sortim ? d'ón ? ón repostem ? què hi ha per dinar ? l'entrecot porta julivert ???
hosti hosti hosti que falta un mes i no sé tot això !!! SCANDOL !!!
vinga, va, apunta'm no sé si podré amb tanta incertessa
i aviam, no desvirtuem la cosa amb els títols, que l'escamot serrallonga no organitza ! que llavors acabaré jo rebent els pals...
recordem que en els origens això va començar com a resposta a una provocació a les moteres del fòrum, que algun desalmat va llençar això just quan havia de tenir juntes la Laia i la Maria a casa (mira que sou, eh? :twisted: )... (d'aquí la implicació de l'escamot serrallonga en l'afer... vé a ser com el pacte del majèstic :lol: ) osigui que tornem a l'origen i que sigui Sortida de .... podria fer una enquesta el randy per posar nom ? :lol:
hosti hosti hosti que falta un mes i no sé tot això !!! SCANDOL !!!
vinga, va, apunta'm no sé si podré amb tanta incertessa
i aviam, no desvirtuem la cosa amb els títols, que l'escamot serrallonga no organitza ! que llavors acabaré jo rebent els pals...
recordem que en els origens això va començar com a resposta a una provocació a les moteres del fòrum, que algun desalmat va llençar això just quan havia de tenir juntes la Laia i la Maria a casa (mira que sou, eh? :twisted: )... (d'aquí la implicació de l'escamot serrallonga en l'afer... vé a ser com el pacte del majèstic :lol: ) osigui que tornem a l'origen i que sigui Sortida de .... podria fer una enquesta el randy per posar nom ? :lol:
-----------
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
:cryssagal ha escrit:
Vols dir que no vols corre massa, potser hauràs de començar amb alguna ruteta curteta i poc a poc. No pateixis farem un brindis a la teva salut, però tu veig molt just encara, eh.![]()
Potser si, l'Esther diu el mateix :sado , pero es que entinc tantes ganes. A vegades em pot mes les ganes que la cama, pero que hi farem. Be no cal que m'apunteu com a provisional,