http://www.3cat24.cat/noticia/387232/fu ... el-Chelsea
Moderador: Airald
No et pensis. El Beckham és carn de premsa rosa, d'acord, però no té cap més "taca". És superprofessional, es cuida molt, és el primer d'arribar als entrenaments i el que més s'esforça, i al camp és un "gentleman". Mai li heu sentit cap declaració polèmica, sempre és educat amb el públic i el rival i a més, ven samarretes. No és que em caigui especialment bé, ni el voldria al meu equip, però no es pot comparar amb el xulopiscines Cristiano.Steelman ha escrit:C.Ronaldo jo crec que es el millor succesor que podia tenir en Beckam a la casa Blanca ;)
i es tira una spice-girl (entre d'altres), que té el seu punt :lol: :lol: :lol:Storm ha escrit:No et pensis. El Beckham és carn de premsa rosa, d'acord, però no té cap més "taca". És superprofessional, es cuida molt, és el primer d'arribar als entrenaments i el que més s'esforça, i al camp és un "gentleman". Mai li heu sentit cap declaració polèmica, sempre és educat amb el públic i el rival i a més, ven samarretes. No és que em caigui especialment bé, ni el voldria al meu equip, però no es pot comparar amb el xulopiscines Cristiano.Steelman ha escrit:C.Ronaldo jo crec que es el millor succesor que podia tenir en Beckam a la casa Blanca ;)![]()