NOU FÒRUM!!!
Moderador: Airald
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2175
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
NOU FÒRUM!!!
Hola!
Com recordareu la setmana pasada varem posar Aquest post en que us avisavem de que durant aquest cap de setmana el Forum estaria tancat per manteniment.
Les tasques de manteniment han acabat i aqui teniu el resultat.
Abans que res, agrair-vos la paciencia que heu tingut al estar tot un cap de setmana sense fòrum!!
Per continuar, us volem explicar que des d´avui hem canviat la web i el forum, per un nou portal tot integrat que ens ofereix multiples opcions i millores respecte a la versio del fòrum que disposavem.
En el canvi veureu que algunes opcions han canviat com per exemple penjar un video de Youtube.
Aquest nou portal ens ofereix moltissimes noves possiblitats, de moment no totes estan habilitades. Mica en mica les anirem habilitat les que siguin utils i no castiguin el us del servidor.
Podeu veure com funciona una mica a les FAQ'S del fòrum
Mototurisme Catalunya
PD1: Abans que ens ho diguem, les diapositives de Picassa en aquesta versio de moment no funcionen pero treballem en ello
PD2: Al canviar la manera de mostar-se els videos de Youtube, tots els posats fins ara no es mostren correctament, pero com que apareix el link no s´han perdut. EL usuari propietari del post, un cop hagi vist com es posen ara els videos si vol pot ediar-se els seus posts i corretgir-s'ho.
PD3: Paciencia els primers dies amb els administradors, us donarem tot el suport necessari, pero nosaltres tambe l´estem aprenent a utilitzar ;)
PD4: la informcio de les kdds, brico's,...que teniem en la web no s´ha perdut ni es pedrà. A mida que el temps ens ho permeti les anirem incloent al nou portal
Com recordareu la setmana pasada varem posar Aquest post en que us avisavem de que durant aquest cap de setmana el Forum estaria tancat per manteniment.
Les tasques de manteniment han acabat i aqui teniu el resultat.
Abans que res, agrair-vos la paciencia que heu tingut al estar tot un cap de setmana sense fòrum!!
Per continuar, us volem explicar que des d´avui hem canviat la web i el forum, per un nou portal tot integrat que ens ofereix multiples opcions i millores respecte a la versio del fòrum que disposavem.
En el canvi veureu que algunes opcions han canviat com per exemple penjar un video de Youtube.
Aquest nou portal ens ofereix moltissimes noves possiblitats, de moment no totes estan habilitades. Mica en mica les anirem habilitat les que siguin utils i no castiguin el us del servidor.
Podeu veure com funciona una mica a les FAQ'S del fòrum
Mototurisme Catalunya
PD1: Abans que ens ho diguem, les diapositives de Picassa en aquesta versio de moment no funcionen pero treballem en ello
PD2: Al canviar la manera de mostar-se els videos de Youtube, tots els posats fins ara no es mostren correctament, pero com que apareix el link no s´han perdut. EL usuari propietari del post, un cop hagi vist com es posen ara els videos si vol pot ediar-se els seus posts i corretgir-s'ho.
PD3: Paciencia els primers dies amb els administradors, us donarem tot el suport necessari, pero nosaltres tambe l´estem aprenent a utilitzar ;)
PD4: la informcio de les kdds, brico's,...que teniem en la web no s´ha perdut ni es pedrà. A mida que el temps ens ho permeti les anirem incloent al nou portal
Mototurisme Catalunya
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: NOU FORUM!!!
Bona feina companys, gràcies per la pencada i l'esforç per fer un fòrum atractiu i funcional.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Quin foro mes guapo que us ha quedat ara, enhorabona per aquesta iniciativa que segur que us ha estat una bona “kurrada”, gracies per fer que això rutlli. :kiss
Salutacions moteres.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[smiley smilie=1 fontcolor=FF0000 shadowcolor=00FF00 shieldshadow=1]VISCA EL NOU FORUM![/smiley]
I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow
I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
APA, QUE VOS HO HEU BEN CURRAT!!!! MOLT BÉ, ADMINISTRADORS!!!
(Ha estat llarg el cap de setmana sense forum, uffff)
(Ha estat llarg el cap de setmana sense forum, uffff)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Felicitats companys, sembla molt maco, i funcional
Ara a aprendre això, les noves funcions :mestre
Veig noves coses que n'idea
Ara a aprendre això, les noves funcions :mestre
Veig noves coses que n'idea
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
[quote user="Randy-650" post="78711"]I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Dono públicament les gràcies a la currada que s'han fotut aquests informàtics... de fet no solament la currada d'aquest cap de setmana, això del nou portal es porta treballant des de l'any passat!!
Fins aviat!
[quote user="Randy-650" post="78711"]I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Dono públicament les gràcies a la currada que s'han fotut aquests informàtics... de fet no solament la currada d'aquest cap de setmana, això del nou portal es porta treballant des de l'any passat!!
Fins aviat!

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Randy-650" post="78711"][smiley smilie=1 fontcolor=FF0000 shadowcolor=00FF00 shieldshadow=1]VISCA EL NOU FORUM![/smiley]
I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Sou uns megacracks. Moltes gracies. :kiss
I sobretot, no deixem de felicitar al miquelpericas i al Jordi (steelman) per dedicar-se tot el cap el setmana per poder tenir el nou fòrum operatiu :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Sou uns megacracks. Moltes gracies. :kiss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
No sé que fer per esborrar aquest missatge. De mica en mica aniré aprenent :pc
uala, ara he vist que no tinc permís per esborrar els meus propis missatges.
uala, ara he vist que no tinc permís per esborrar els meus propis missatges.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 8:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Moltisimes gracies
:Saltant
:Saltant
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: NOU FÒRUM!!!
:jump :jump :jump :jump :jump
Quna currada, felicitatats per la feina feta
:cerv
Quna currada, felicitatats per la feina feta
:cerv
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Moltes felicitats suposo que poc a poc ens anirem acostumant tots,gràcies
per fer la feina ben feta :jump
per fer la feina ben feta :jump
Que gran aquest de Bilbao

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Aixo esta de conya!!! :ban
Moltes gracies!!! :Saltant
Moltes gracies!!! :Saltant
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- SetCincTres
- Presentats
- Entrades: 457
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
- Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT
Hola
Co***** quin susto.
Jo que no em vaig enterar de les tasques de manteniment, quin susto quan vaig voler entar per penjar les fotos de la sortida, i ...... el foro havia desaparegut, ja vaig pensar que algo "se cocinaba" pero no aixo.
Molta currada i feliçitats a tots el que ho han fet possible :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :pc :pc :pc :pc
Co***** quin susto.
Jo que no em vaig enterar de les tasques de manteniment, quin susto quan vaig voler entar per penjar les fotos de la sortida, i ...... el foro havia desaparegut, ja vaig pensar que algo "se cocinaba" pero no aixo.
Molta currada i feliçitats a tots el que ho han fet possible :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :pc :pc :pc :pc
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT
JAUME I Mª ANGELS
JAUME I Mª ANGELS
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Que bonic a quedat, moltes gracies per mantenir aquest punt de reunio en tant bon estat i actualitzat :bow :bow :bow

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
hosties, si es lo putu foro nou!!!
molt maco, agrairvos la currada, la veritat es que em vau espantar, per que no recordava lo de l'actualitzacio
v'sss :bow
molt maco, agrairvos la currada, la veritat es que em vau espantar, per que no recordava lo de l'actualitzacio
v'sss :bow
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Felicitatss per la currada que a quedat molt guapo i ara ja tenim feina a veure com funciona tot aixo. :cerv
:pc
:pc
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 2:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
He clicat un missatge de gràcies que suposo que ha anat directament als administradors.
Per si de cas s'hagués perdut
MOLTES GRÀCIES
:bow :bow
Per si de cas s'hagués perdut
MOLTES GRÀCIES
:bow :bow