Diuen que redueix moltissim els moviments brusc del cap i sobretot en cas d´accident redueix el risc de lesions cervicals importants.
De moment l´han desenvolupat KTM i BMW juntament i te un preu de uns 500€

Moderador: Airald
Passat el dissabte no crec que em quedi ni per a pipes, jajajaja! :b9Steelman ha escrit:De moment l´han desenvolupat KTM i BMW juntament i te un preu de uns 500€
I si no el troba es quant aleshores posara en funcionament el Pla BQSC ha escrit:Mes que descobrir l'invent han de buscar el cosí o familiar que el fabriqui :lol: :lol: :lol:miquelpericas ha escrit: Com la DGT descobreixi aquest invent, ens obligaran a portar-lo, ja veuràs!
V'sssssssss
És el mateix de la casa acerbis. Molts endureros i crosseros ho porten. Però no sé fins a quin punt ha d'anar bé per fer carretera.....geroni ha escrit: La casa Hebo en tè un de mes barat pero he llegit que aquest es mes comodo de portar. :roll: :roll:
Estic esperant que ens diguis que tal t´anat, doncs jo al final n´hauré de comprar-ne un... doncs estic molt castigat per la vida moteril i tinc el "xassis" que s´em belluga com unes debaneres...... :roll:geroni ha escrit:Ahir per la tarda,vaig fer uns 80 km. amb ell,cuant fá 5 minuts que el portes,ni t`en enteres que el dus posat,el casco s` apoya una mica,et tens que acostumar al principi per girar el cap per ejemple en una cluilla,pero despres,perfecte.El diumenge m`el posaré per sortir,i ja posaré com ha anat.
Jajaja,ja som dos.gs12 red ha escrit:Estic esperant que ens diguis que tal t´anat, doncs jo al final n´hauré de comprar-ne un... doncs estic molt castigat per la vida moteril i tinc el "xassis" que s´em belluga com unes debaneres...... :roll:geroni ha escrit:Ahir per la tarda,vaig fer uns 80 km. amb ell,cuant fá 5 minuts que el portes,ni t`en enteres que el dus posat,el casco s` apoya una mica,et tens que acostumar al principi per girar el cap per ejemple en una cluilla,pero despres,perfecte.El diumenge m`el posaré per sortir,i ja posaré com ha anat.
Frega amb la part de baix del casc quan gires el cap?
Fa nosa al pujar i baixar el cap ?