Google Maps

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Google Maps

Entrada Autor: Bul1256 » dl. juny 01, 2009 8:00 pm

Veig que n’hi ha personal d’aquest fòrum que van a Google maps i ressenya tot un recorregut per poblacions o punts concrets, m’hi he posat i no hi ha manera, cap problema per el punt de sortida punt d’arribada però per senyalar diferents punts d'entra mix ¿¿¿ com ho feu si no es mol demanar.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Google Maps

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 01, 2009 8:22 pm

[quote user="Bul1256" post="78785"]Veig que n’hi ha personal d’aquest fòrum que van a Google maps i ressenya tot un recorregut per poblacions o punts concrets, m’hi he posat i no hi ha manera, cap problema per el punt de sortida punt d’arribada però per senyalar diferents punts d'entra mix ¿¿¿ com ho feu si no es mol demanar.[/quote]
Tens una opció que diu «afegir un destí», hi cliques i t'afegirà una casella per poder posar un nom
El problema és que t'ho posa al final i si el vols interposar al mig has de fer córrer manualment el punts finals, no sé si m'explico ;-)

P.exemple: si vull anar de Vic a Berga:
De Vic a Berga

A la pàgina de google hi veuràs que a sota Berga hi diu «afegir un destí», hi cliques i et sortirà una altra casella per omplir.
Si resulta que vull fer la carretera de Borredà m'interessa posar Borredà entremig: doncs a la segona casella hi poso Borredà i a la tercera Berga, i llestos ...
Vic - Borredà - Berga

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 01, 2009 8:24 pm

[quote user="Bul1256" post="78785"]Veig que n’hi ha personal d’aquest fòrum que van a Google maps i ressenya tot un recorregut per poblacions o punts concrets, m’hi he posat i no hi ha manera, cap problema per el punt de sortida punt d’arribada però per senyalar diferents punts d'entra mix ¿¿¿ com ho feu si no es mol demanar.[/quote]

Si vols un consell, baixat el TYRE i fes-ho amb el Tyre, un cop el tinguis baixat veuras que la segona icona de dalt es google maps i vas posant tu els punt que vols i va molt millor per marcar les rutes. Si no amb el boto de la dreta del ratoli a sobre de la carretera o del lloc que vols apretas el boto dret i et sortira un menu i posses afegir un desti i ja esta.

No se si m'ho¡auras entes, peró al menys ho probo.

Arreveure
ImatgeImatge

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. juny 01, 2009 8:57 pm

Mol agraït he optat per baixar-me el TYRE ja que simplement amb el google maps, que segur que te al seu truquillu però jo m’hi perdia, ja em direu al que heus dec. epsssss... :pc
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 8:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 01, 2009 9:36 pm

[quote user="Bul1256" post="78795"]Mol agraït he optat per baixar-me el TYRE ja que simplement amb el google maps, que segur que te al seu truquillu però jo m’hi perdia, ja em direu al que heus dec. epsssss... :pc[/quote]

Estaràs sempre amb deute, sempre que jo no sapiga una cosa i tu si estaràs obligat a explicar-mo :cerv
ImatgeImatge

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. juny 01, 2009 10:07 pm

[quote user="Sagal" post="78800"][quote user="Bul1256" post="78795"]Mol agraït he optat per baixar-me el TYRE ja que simplement amb el google maps, que segur que te al seu truquillu però jo m’hi perdia, ja em direu al que heus dec. epsssss... :pc[/quote]

Estaràs sempre amb deute, sempre que jo no sapiga una cosa i tu si estaràs obligat a explicar-mo :cerv[/quote]

Ja ja ja, ara mateix desinstal-laré el TYRE, ja que no m’agrada tenir deutes, em guiaré per senyals de fum o per la situació del sol i si no hi ha sol tindre que talar un arbre. :tremolant :tremolant
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 11:21 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. juny 02, 2009 3:09 pm

Començo a desesperar amb el puto Google Maps...
Vaig a probar això del TYRE, gràcies Sagal!!! :wink:

P.D.: Ufff.... no dec tenir el dia, ho deixo correr... :wall
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2009 3:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. juny 02, 2009 5:03 pm

Edu tranquil-litzat ommmmmmmm 1º baixat el TYRE, una vegada,

1º clicar el segon de d’alt que es un servidor de coogle maps
2º busqueda posar el lloc de sortida ejp: Palamós i queda marcat mapa mundial
3º Apropar el mapa altura prudent
4º anant clicant a sobre llocs d’interes i (agregar itinerario) des de la sortida a l’arribada

selovanaperder
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2009 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. juny 02, 2009 5:05 pm

No sé si us pot servir això
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?f=5&t=24162
:cerv

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. juny 02, 2009 5:19 pm

[quote user="Edu74" post="78855"]Començo a desesperar amb el puto Google Maps...
Vaig a probar això del TYRE, gràcies Sagal!!! :wink:

P.D.: Ufff.... no dec tenir el dia, ho deixo correr... :wall[/quote]

Edu, tranqui, quant hi agafis el truco es molt guapo, tal com et diu en Bul i veuràs que et sortira bé. Mira que més katrus que jo em sembla que no hi ha ningú
ImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 02, 2009 5:46 pm

[quote user="Storm" post="78868"]No sé si us pot servir això
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?f=5&t=24162
:cerv[/quote]

Ostres, no havia provat mai que si cliques amb el botó dret sobre 2 punts (p.ex. D i E) pots afegir-hi un punt entremig :-)

Moltes gràcies Storm !

Respon

Torna a “Cerveseta”