ADELANTAR PER L´ARCEN ALS EMBUSSOS
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
ADELANTAR PER L´ARCEN ALS EMBUSSOS
Hola:
L´altre día estava fent cua i "engegar-parar " amb el cotxe degut als embussos. :neutral: :neutral:
era a una avinguda d´entrada a Barcelona, doncs com es " normal " les motos anaven passant entremig dels cotxes i la majoria pel "arcén"
Doncs em vaig donar compte que la Guardia urbana parava a totes les motos que passaven pel arcén
i per la cara que feien em sembla que hi havia un bon " intercanvi de punts" :666 :666
Així que oju....jo que no acostumo a circular per Barcelona amb la moto, encara em treuen més les ganes d´anar-hi.
:discussio :discussio
L´altre día estava fent cua i "engegar-parar " amb el cotxe degut als embussos. :neutral: :neutral:
era a una avinguda d´entrada a Barcelona, doncs com es " normal " les motos anaven passant entremig dels cotxes i la majoria pel "arcén"
Doncs em vaig donar compte que la Guardia urbana parava a totes les motos que passaven pel arcén
i per la cara que feien em sembla que hi havia un bon " intercanvi de punts" :666 :666
Així que oju....jo que no acostumo a circular per Barcelona amb la moto, encara em treuen més les ganes d´anar-hi.
:discussio :discussio

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: ADELANTAR PER L´ARCEN ALS EMBUSSOS
A mi ja us vaig posar que em varen fotre 40 €. O sigui que van a per nosaltres descaradament

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Gràcies per avisar. Quina entrada era?
Quan em passi la mala llet he d'explicar la que em van fer a mi dimecres passat (dia de la Final).
Van a fer caixa descaradíssimament :666
Quan em passi la mala llet he d'explicar la que em van fer a mi dimecres passat (dia de la Final).
Van a fer caixa descaradíssimament :666
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Storm" post="78877"]Gràcies per avisar. Quina entrada era?
Van a fer caixa descaradíssimament :666[/quote]
Explicans, explicans, va
Van a fer caixa descaradíssimament :666[/quote]
Explicans, explicans, va

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
He estat visquen a les afores de Barcelona i anant a treballar
cada día per l´arcen.Això és com tot si no t´enganxen salvi
qui pugui,però si t´enxampan a pringar.A mí una vegada em la van
clavar però vaig seguint fent-ho,quin remei.
cada día per l´arcen.Això és com tot si no t´enganxen salvi
qui pugui,però si t´enxampan a pringar.A mí una vegada em la van
clavar però vaig seguint fent-ho,quin remei.
Que gran aquest de Bilbao

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Si el 85% utilitza l'arcen i l'altre 15% s'estan correent per dins per no agafar-lo i controlant la temptaciò...
No és que nosaltres incomplim, sinò que aquesta llei esta mal feta. :mestre
No és que nosaltres incomplim, sinò que aquesta llei esta mal feta. :mestre
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Quan ho faig acostumo a controlar alguna moto a una certa distància per tal que ella "m'avisi dels entrebancs".
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Barcelona? es un indret que esta mes enllà del peatge de Granollers? Mira que a vegades he pensat en anar a veure que hi ha...... :tremolant
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Atramuntanat" post="78897"]Barcelona? es un indret que esta mes enllà del peatge de Granollers? Mira que a vegades he pensat en anar a veure que hi ha...... :tremolant[/quote]
Si, si, tens raó, és com una illa «envoltada de peatges per tots cantons»
Jo hi vaig tant poc com puc però sempre en torno esgotat, suposo que és la falta de costum a tota aquesta bogeria de gent i més gent.
Quan en una ciutat vas a peu i travessant el pas de peatons els cotxes no es paren, malament rai :-(
Si, si, tens raó, és com una illa «envoltada de peatges per tots cantons»
Jo hi vaig tant poc com puc però sempre en torno esgotat, suposo que és la falta de costum a tota aquesta bogeria de gent i més gent.
Quan en una ciutat vas a peu i travessant el pas de peatons els cotxes no es paren, malament rai :-(
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
A la Diagonal hi ha dues motoretes que estàn només per això, van de Francesc Macià fins a Glòries tot el dia per vigilar els que es foten al carril bus i al que ve de cara.
S'ha d'anar amb mil ulls, pel que pot passar i pel que te la pot cardar. :ban :ban
Barcelona és territori comanche i no s'hi val a badar.
S'ha d'anar amb mil ulls, pel que pot passar i pel que te la pot cardar. :ban :ban
Barcelona és territori comanche i no s'hi val a badar.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Sí, tots ho hem fet una vegada o altra, i també s'ha d'anar alerta amb que ningú obri la porta del cotxe!
Amb tot això es veu clarament que sols volen recaptar i que els sap molt greu que els moters poguem passar mentre altres fan cua, tot i l'alleugeriment del trànsit que això suposa, per què malauradament no hi han gaires caps, polítics i buròcrates que vagin en moto. :enfaduu :mestre
Amb tot això es veu clarament que sols volen recaptar i que els sap molt greu que els moters poguem passar mentre altres fan cua, tot i l'alleugeriment del trànsit que això suposa, per què malauradament no hi han gaires caps, polítics i buròcrates que vagin en moto. :enfaduu :mestre
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sergibuda" post="78893"]Quan ho faig acostumo a controlar alguna moto a una certa distància per tal que ella "m'avisi dels entrebancs".[/quote]
Es el mateix que faig jo :-D :-D :-D :-D
Vsssss
007
Es el mateix que faig jo :-D :-D :-D :-D
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep