Idea per la web

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Idea per la web

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 20, 2007 2:16 pm

Se m'ha acudit un apartat que es podria posar a la pàgina web de mototurisme. Ja que hi ha tanta varietat de motos al "club", seria interessant tenir les opinions dels seus amos, no? La meva idea és crear un apartat on surtin les especificacions tècniques dels diferents models de motos que hi ha a mototurisme, amb algunes fotos i amb les opinions objectives/subjectives dels seus propietaris. Això ajudaria a qualsevol que se'n vulgui comprar una a poder fer-se cinc cèntims d'opinions sinceres de molts models. De cara a pujar els comentaris de cadascú, crec que el millor seria enviar-los a un administrador que s'encarregués de carregar-los a la web. Com ho veieu? Jo em vaig estar llegint molt els comentaris de la web de Deauvilleros sobre la NT700, però crec que pot ser molt més enriquidor llegir comentaris de vàries motos alhora de decidir-se. Bé, aquí queda la idea.

PD: Steelman, si necessites ajuda per dur a terme aquesta idea, ja saps! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 20, 2007 2:58 pm

A mi em sembla bona idea :
Que us sembla la resta?
Ex ...moltes coses

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am

Re: Idea per la web

Entrada Autor: valantains » dt. feb. 20, 2007 3:45 pm

miquelpericas ha escrit:Se m'ha acudit un apartat que es podria posar a la pàgina web de mototurisme. Ja que hi ha tanta varietat de motos al "club", seria interessant tenir les opinions dels seus amos, no? La meva idea és crear un apartat on surtin les especificacions tècniques dels diferents models de motos que hi ha a mototurisme, amb algunes fotos i amb les opinions objectives/subjectives dels seus propietaris. Això ajudaria a qualsevol que se'n vulgui comprar una a poder fer-se cinc cèntims d'opinions sinceres de molts models. De cara a pujar els comentaris de cadascú, crec que el millor seria enviar-los a un administrador que s'encarregués de carregar-los a la web. Com ho veieu? Jo em vaig estar llegint molt els comentaris de la web de Deauvilleros sobre la NT700, però crec que pot ser molt més enriquidor llegir comentaris de vàries motos alhora de decidir-se. Bé, aquí queda la idea.

:shock: :shock: :shock:
La primera bona idea que sento de un "Sapero" :jump
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. feb. 20, 2007 4:27 pm

Jo crec que no cal obrir mes apartats. Quan més resumida sigui la página d'inici molt millor i més senzill.

Si cal fer una pregunta sobre qualsevol model de moto, característiques impresions, etz., em sembla que ja ho estem fent ara, i a més personalitzat, sobre el dubte en qüestió que pugui tenir un company ( vegis el post de les maletes de la Deauville)

Tenir tots els models desglosats,amb característiques fotos i impressions, a part d'esser una feina feixuga, encara ens faria més dificil de trobar el que busquem, que generalment seran coses que ja trobem per internet.

Ep !!!! és la meva opinió, eh ?

V'ssssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 20, 2007 4:39 pm

James_Bond ha escrit:
Si cal fer una pregunta sobre qualsevol model de moto, característiques impresions, etz., em sembla que ja ho estem fent ara, i a més personalitzat, sobre el dubte en qüestió que pugui tenir un company ( vegis el post de les maletes de la Deauville)
Penso el mateix.

D'aquesta manera carregariem massa el fòrum potser.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 20, 2007 5:53 pm

Randy-650 ha escrit:
James_Bond ha escrit:
Penso el mateix.

D'aquesta manera carregariem massa el fòrum potser.... :roll:
No em referia al foooooooooooooorum, sino a la pàgina web. A www.mototurisme.cat. Posar una pestanyeta que fos 'Motos' on aparegues una llista de les motos que tenen la gent de Mototurisme amb les especificacions, les fotos i els comentaris d'aquells que volguessin aportar-ne. El fòrum m'encanta com està! Fàcil, senzill i molt clar :)

Per descomptat, és senzillament una idea d'un Sapero, jejejje ;)
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. feb. 20, 2007 7:11 pm

miquelpericas ha escrit:No em referia al foooooooooooooorum, sino a la pàgina web. A www.mototurisme.cat. Posar una pestanyeta que fos 'Motos' on aparegues una llista de les motos que tenen la gent de Mototurisme amb les especificacions, les fotos i els comentaris d'aquells que volguessin aportar-ne. El fòrum m'encanta com està! Fàcil, senzill i molt clar :)
Miquel em refermo amb el que he dit abans, les especificacions i característiques de les motos es poden trobar per internet.

En quan a les impresions i comentaris....... Tots estem "enamorats" de les nostres motos i els escrits serian massa parcials, no ens en podrien refiar.

V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 20, 2007 7:42 pm

James_Bond ha escrit: Miquel em refermo amb el que he dit abans, les especificacions i característiques de les motos es poden trobar per internet.

En quan a les impresions i comentaris....... Tots estem "enamorats" de les nostres motos i els escrits serian massa parcials, no ens en podrien refiar.

V'sssssssss
007
No dic pas que no tinguis raó. Però jo estava prenent com a exemple les crítiques a la DV que podem trobar a la web de www.deauville.es. Hi ha tot un conjunt de motoristes que han parlat dels pros i dels contres de la NT700 desde la seva experiència. Tenir dins la web de mototurisme tot un conglomerat d'informació tècnica i visual sobre les motos més unes crítiques tan objectives com subjectives em sembla força enriquidor. Que cada membre de mototurisme pugui aportar la seva experiència amb les montures que vagin passant per les seves mans pot acabar generant un històric molt interessant. Per descomptat, no estic parlant de construir una base de dades amb totes les motos del mon mundial. Això seria feina de xinos i, com tu bé dius, ja la podem trobar a qualsevol lloc. Jo em referia a fer quelcom com ha fet n'Steelman a la seva web (no tindràs pas drets d'autor per la idea, oi? jejeje). Crec que quedarà un històric de totes les motos que vagin passant per mototurisme, amb les seves especificacions i els comentaris dels seus amos, molt interessant. Digueu-me romantic (per intentar treure'm de sobre el 'tiquis miquis' jejeje)...
Album de fotos

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”