Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist

Entrada Autor: Eva » dc. juny 03, 2009 12:46 pm

[quote user="Storm" post="78949"]Diria que és millor fer Saragossa-Sòria-Valladolid-autovia de A Corunya. Estalvies bastants peatges i no suposa una pèrdua de temps. Comprova-ho.
I bon viatge!!!
:cerv[/quote]

Moltes gracies, Storm, aquest vespre continuaré polint la ruta :kiss

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 03, 2009 12:53 pm

Seria Saragossa-Gallur per autopista.
Surts de l'autopasta i agafes la carretera (bona) direcció Sòria-Aranda de Duero-Valladolid
Aqui ja agafes autovia fins a Corunya
:cerv

800 missatges!
Ni que m'ho haguessin jurat. Mototurisme enganxa!!!
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 03, 2009 12:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. juny 03, 2009 1:34 pm

[quote user="Storm" post="78949"]Diria que és millor fer Saragossa-Sòria-Valladolid-autovia de A Corunya. Estalvies bastants peatges i no suposa una pèrdua de temps. Comprova-ho.
I bon viatge!!!

Jo aquesta ruta la he fet forces cops sense trepitjar gens d'Autopasta, sempre al mes de Gener, amb el que aixó comporta ( Boira, pluja, fred, neu...) i el temps és d'unes 9-10 hores (La Bisbal-Tordesillas) i el ritme potser quasi com el de l'Autopasta.

La Bisbal-Tordesillas

El Google diu 11hores:1 minut. :roll:

A Fisterra segur que el sol es pont una hora mes tard que aquí.

Que vagi molt be el repte i el puguis assolir.

Salut.
Salut i kilómetres

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 03, 2009 5:23 pm

[quote user="Storm" post="78959"]Seria Saragossa-Gallur per autopista.
Surts de l'autopasta i agafes la carretera (bona) direcció Sòria-Aranda de Duero-Valladolid
Aqui ja agafes autovia fins a Corunya
:cerv

800 missatges!
Ni que m'ho haguessin jurat. Mototurisme enganxa!!![/quote]
Moltes gracies per la teva opinió.
Ho tinc molt i molt just.
Finalment Torroella-Cap de Creus-Finisterre : 1408 kms i 15:55 h.( pasant per el eix fins a LLeida)
Sortint a les 4:30 de casa + aprox 16 hores = 20:30
1 hora pe dinar 21:30
Ja està, les parades per respostar i a correr.

Fel.licitats per els 800 missatges

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 03, 2009 5:25 pm

[quote user="Siono1000" post="78971"][quote user="Storm" post="78949"]Diria que és millor fer Saragossa-Sòria-Valladolid-autovia de A Corunya. Estalvies bastants peatges i no suposa una pèrdua de temps. Comprova-ho.
I bon viatge!!!

Jo aquesta ruta la he fet forces cops sense trepitjar gens d'Autopasta, sempre al mes de Gener, amb el que aixó comporta ( Boira, pluja, fred, neu...) i el temps és d'unes 9-10 hores (La Bisbal-Tordesillas) i el ritme potser quasi com el de l'Autopasta.

La Bisbal-Tordesillas

El Google diu 11hores:1 minut. :roll:

A Fisterra segur que el sol es pont una hora mes tard que aquí.

Que vagi molt be el repte i el puguis assolir.

Salut.[/quote]

Uffff, moltes gracies.
Avui he explicat el repte a una amiga meva i m´ha dit: ja cal que t´entrenis i et posis en forma per arrivar en les millors condicions.
Així donç, piscina a diari i tranquilitat.
Gracies per els ánims.

Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Entrada Autor: Pafontí » dc. juny 03, 2009 7:10 pm

Un post interessant, el dia 5 de juliol no hi puc anar, però aquest estiu vull anar a finisterre
Aixi que estaé atent al post. :-D

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dc. juny 03, 2009 9:08 pm

Hola que tal.
Si senyora, això és un repte i un sommi, i aquestes coses són per fer-les (si més no ho hauràs intentat i la satisfacciói no te la treurà ningú).
Que tinguis dubtes és el més normal i a més es sa, ja que això fa que estiguis en tensió i no baixis el teu punt de mira.
Segons la meva modesta opinió, si agafes l'Eix anirás força bé tret dels camions que els podràs avançar força bé, i quan s'acabi l'Eix entres de ple a l'A-2 fins passat Lleida i en aquesta via el límit és de 120 km/h.
Després la decisió es teva si vols agafar autopista o continuar per nacional, tenint en compte que és una carretera força bona però amb molt de transit fins a Saragossa.
De Saragossa fins a Valladolid passant per Soria ja t'han dit que les carreteres estan força bé, amb molt poc transit i bones rectes (i el més important gaire bé sense radars i els que hi ha estan senyalitzats).
Després disposes d'autovia.

En fi, no se si t'haure aclarit alguna cosa o encara he aportat més dubtes a aquesta bonica aventura, sigui com sigui endavant que els sommis estan per lluitar per ells.
Un petó.
Salut i bones rutes

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 03, 2009 9:10 pm

Ostres Mareta quina ruta esta preparant !!!

Quan tornis de fer-la ja tindràs fet tot el màster de motera, tot i que ara ja tens la majoria d'assignatures aprovades :-D :-D

Seguiré el fil a veure com va tot :wink:

Amb aquesta sortida no et puc informar de res ja que jo per les Espanyes hi he voltat poc, m'agrada més anar cap Europa. 8)

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 03, 2009 11:50 pm

[quote user="Mareta" post="79003"]
Avui he explicat el repte a una amiga meva i m´ha dit: ja cal que t´entrenis i et posis en forma per arrivar en les millors condicions.
Gracies per els ánims.[/quote]

Fes-me cas si pots: el millor entrenament físic per anar en moto és bicicleta, i millor a l'aire lliure que no l'estàtica. :mestre El cos t'ho agraeixerà. :sheep
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 7:29 am

[quote user="Pafontí" post="79005"]Un post interessant, el dia 5 de juliol no hi puc anar, però aquest estiu vull anar a finisterre
Aixi que estaé atent al post. :-D[/quote]

LLàstima que no poguis venir. Per la meva part treure totes les fotos que pogui, així et semblarà que ja hi has estat. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 7:36 am

[quote user="Jordi Runer" post="79032"]Hola que tal.
Si senyora, això és un repte i un sommi, i aquestes coses són per fer-les (si més no ho hauràs intentat i la satisfacciói no te la treurà ningú).
Que tinguis dubtes és el més normal i a més es sa, ja que això fa que estiguis en tensió i no baixis el teu punt de mira.
Segons la meva modesta opinió, si agafes l'Eix anirás força bé tret dels camions que els podràs avançar força bé, i quan s'acabi l'Eix entres de ple a l'A-2 fins passat Lleida i en aquesta via el límit és de 120 km/h.
Després la decisió es teva si vols agafar autopista o continuar per nacional, tenint en compte que és una carretera força bona però amb molt de transit fins a Saragossa.
De Saragossa fins a Valladolid passant per Soria ja t'han dit que les carreteres estan força bé, amb molt poc transit i bones rectes (i el més important gaire bé sense radars i els que hi ha estan senyalitzats).
Després disposes d'autovia.

En fi, no se si t'haure aclarit alguna cosa o encara he aportat més dubtes a aquesta bonica aventura, sigui com sigui endavant que els sommis estan per lluitar per ells.
Un petó.[/quote]

Hola, Jordi:

Moltes gracies per els teus comentaris. De fet vaig escollir un diumenge perque teóricament els camions tenen prohibit circular a menys que portin frigorífics ( al menys aixó creia). Tampoc tenia masses opcions de dates , ja que els dissabtes treballo.
I crec que a mida que pasi el día i com que la fita és arrivar-hi amb les millors condicions, val la pena que aprofiti autopista. Total el que em costarà serà uns 45 € de Autopista i si aixó fa que arrivi més tranquilament, per autopista que vaig.
Creu-me Jordi, que no ho tinc fàcil. Sort que vaig amb la 1200, amb la 800 no m´en ensortiría pas.
Novament, Jordi, gracies per els teus comentaris :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 8:21 am

[quote user="James Bond" post="79035"]Ostres Mareta quina ruta esta preparant !!!

Quan tornis de fer-la ja tindràs fet tot el màster de motera, tot i que ara ja tens la majoria d'assignatures aprovades :-D :-D

Seguiré el fil a veure com va tot :wink:

Amb aquesta sortida no et puc informar de res ja que jo per les Espanyes hi he voltat poc, m'agrada més anar cap Europa. 8)

Vsssss
007[/quote]

Moltes gracies per el que em dius, però jo sempre faig les coses desde la més profunda humiltat de maruja motera .

Jo crec que serà més una ruta de resistència que de gaudir de paissatges macos. Malgrat aixó buscaré sempre el moment per a fer fotos encara que sigui de les estacions de servei :b9 :b9 .
LLàstima que no t´animis, però reconec que és una pallissa.
Fins aviat :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 8:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 8:25 am

[quote user="Randy-650" post="79070"][quote user="Mareta" post="79003"]
Gracies per els ánims.[/quote]

Fes-me cas si pots: el millor entrenament físic per anar en moto és bicicleta, i millor a l'aire lliure que no l'estàtica. :mestre El cos t'ho agraeixerà. :sheep[/quote]

Val faré bicicleta. Treuré la polç a la mountain bike del meu fill i faré el que podré :sheep
Dilluns començo i va de debó.
Randy, gracies :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 8:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 04, 2009 8:32 am

Bones
Jo aquesta primavera en una setmana vaig fer tres vegades la corunya-Catalunya per tres rutes diferents

COm has dit fins a Lleida pots anar per l´eix
De lleida jo pujaria fins a Pamplona passant per Huesca ruta

De Pamplona a Santander aquesta altra ruta

I despres fins a ribadeo per l´eix cantabric (que a estones es autovia) i cap a la corunya i finisterre ;)
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. juny 04, 2009 9:34 am

[quote user="Mareta" post="78952"][quote user="Alucinamaripili" post="78946"]Mareta, has de comptar que allà el sol es pon més tard que aquí.

Segueixo amb les negociacions. :cerv

P.D.: L'ideal és parar a cada ple de benzina.[/quote]

Uala que bé.
He intentat mirar a quina hora sortirà el sol a cap de creus el día 5, però no m´en he pas ensortit.
Si es possa més tart a cap de Creus, vols dir que es possarà més tart de les 22 hores ????
Aquest cap de setmana em fixaré amb l´autonomía de la moto.
Teóricament amb el diposit ple hi faig 300 kms, però per autopista no faig els 300 ni de conya.
Tens raó el millor és pararse quand s´hagi de fer el ple.
Res de comptar cada 2 hores.
Val , moltes gracies :kiss[/quote]

Si hi han altres que ho han fet, tu pots fer-ho

En principi si no forces el ritme per autopista pots fer molts km es tracta de mantenir les revolucions constants, no accelerar bruscament i quan t'aturis posar benzina, caminar, beure, descansar un moment, una cigarreta si cal, fer el calgui i continuar. I el més important de tot, sortir molt i molt d'hora
Seguiré el fil per donar-te ànims :Saltant i per celebrar-ho quan ho hagis aconseguit
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 04, 2009 10:02 am

Amb aquesta web, possa's les coordenades del cap de creus, i les de finisterres i el dia
i et diu en quina hora sortira i es pondra el sol ;)

http://solunar.ebierzo.com/calculate/
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 10:02 pm

[quote user="Steelman" post="79083"]Bones
Jo aquesta primavera en una setmana vaig fer tres vegades la corunya-Catalunya per tres rutes diferents

COm has dit fins a Lleida pots anar per l´eix
De lleida jo pujaria fins a Pamplona passant per Huesca ruta

De Pamplona a Santander aquesta altra ruta

I despres fins a ribadeo per l´eix cantabric (que a estones es autovia) i cap a la corunya i finisterre ;)[/quote]

Hola Steelman, moltes gracies per la teva opinió. M´he mirat les dues rutes propossades i crec que em desvio molt de la ruta original i malgrat no crec que trovi massa tránsit, el que sí he de fer és el més sençil per tal d´arrivar .
Val demanar al google, via michelin, map source i mappy.com i tots cuatre coincideixen amb la ruta que he marcat.
Francament estic tant al límit de kms *día (1.408 km) amb 16 hores, que no em puc permetrem ni perdrem ni equivocar-me.

També una cosa molt diferent és anar seguir al road leader i ja està i l´altre és dir a quí no hi ha road leader, jo m´he d´administrar el temps, les parades ila fita total. No podré donar la culpa a ningú.
Mai he organitzat res, com a molt anar a girona a fer un café. Saps el qué és per a mí atrevessar espanya?????
No ho he fet ni en cotxe.

El que sí he fet ha sigut descargar-me la teva proposta i la tornada segurament la faré.
Moltes gracies per la teva ajuda :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 10:10 pm

[quote user="Kel" post="79088"][quote user="Mareta" post="78952"][quote user="Alucinamaripili" post="78946"]Mareta, has de comptar que allà el sol es pon més tard que aquí.

Segueixo amb les negociacions. :cerv

P.D.: L'ideal és parar a cada ple de benzina.[/quote]

Uala que bé.
He intentat mirar a quina hora sortirà el sol a cap de creus el día 5, però no m´en he pas ensortit.
Si es possa més tart a cap de Creus, vols dir que es possarà més tart de les 22 hores ????
Aquest cap de setmana em fixaré amb l´autonomía de la moto.
Teóricament amb el diposit ple hi faig 300 kms, però per autopista no faig els 300 ni de conya.
Tens raó el millor és pararse quand s´hagi de fer el ple.
Res de comptar cada 2 hores.
Val , moltes gracies :kiss[/quote]

Si hi han altres que ho han fet, tu pots fer-ho

En principi si no forces el ritme per autopista pots fer molts km es tracta de mantenir les revolucions constants, no accelerar bruscament i quan t'aturis posar benzina, caminar, beure, descansar un moment, una cigarreta si cal, fer el calgui i continuar. I el més important de tot, sortir molt i molt d'hora
Seguiré el fil per donar-te ànims :Saltant i per celebrar-ho quan ho hagis aconseguit[/quote]

Kel, moltes gracies per els consells. Ho faré així, tranquilitat i a ritme constant.
La intenció és anar a treballar el dissabte i anar a dormir d´hora per llevar-me a les 3:45, sortir de casa a les 4:30 i a les 5:45 estar a Cap de creus.
Veure sortir el sortir i carretera i manta.
Avui m´han dit que només una muda de roba i ja està.
Aniré carregada amb les 2 maletes i el top case per si acás .
Compraré barretes energétiques , relaxant muscular per el vespre i ja està.
Bueno, ara dic aixó però després em faltara.......
Novament, Kel, moltes gracies per els teus consells, de veritat que els tindré en compte :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 10:13 pm

[quote user="Steelman" post="79090"]Amb aquesta web, possa's les coordenades del cap de creus, i les de finisterres i el dia
i et diu en quina hora sortira i es pondra el sol ;)

http://solunar.ebierzo.com/calculate/[/quote]

Steelman, m ho pots mirar tú, please, el día 5 de juliol.
Gracies

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 04, 2009 10:18 pm

Per cert, faltan 31 díes .
uffffffff

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”