NOU FÒRUM!!!
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: NOU FÒRUM!!!
[quote user="Josey Wales" post="79209"]Escolteu, ara veig que al prémer als enllaços que m'envien al meu correu per avisar de respostes als meus comentaris, no funcionen... :-(
Hi surt pàgina prohibida...
Us ha passat?[/quote]
Ho mirem
Hi surt pàgina prohibida...
Us ha passat?[/quote]
Ho mirem
Ex ...moltes coses
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
OSTRES QUE BE, SEMBLA QUE AQUESTA WEB ES MOLT MES FUNCIONAL QUE LÁLTRE MOLTES GRACIES PER EL VOSTRE ESFORÇ. A VEURE SI APRENEM QUE AIXO SERA UN ALTRE TEMA ¡¡¡¡¡¡¡
SOCI AMM Nº 260
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Eppp, nens i nenes. He estat fora de combat des de el diumenge pasat que un llamp hem va fotre el mòdem tot xamuscat, i ara que entro per primer cop hem trobo amb tot això :eyes
Encara no ho tinc tot arreglat, però hem puc conectar amb un portàtil. Ara vaig a xafardejar el foro i veijam que és el que puc criticar :666 :666
Us ho heu currat companys :pc
Gràcies per estar sempre al loro de la tecnologia, i fer-nos el foro més agradable.
Encara no ho tinc tot arreglat, però hem puc conectar amb un portàtil. Ara vaig a xafardejar el foro i veijam que és el que puc criticar :666 :666
Us ho heu currat companys :pc
Gràcies per estar sempre al loro de la tecnologia, i fer-nos el foro més agradable.
- Antonia
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. març 15, 2009 2:50 pm
- Ubicació: Preixens (Lleida)
Ús ben felicito!!! :ban :ban :ban :ban
Heu fet una bona currada!!!... :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Heu fet una bona currada!!!... :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Amb la meva moto deixaré marca per tot Catalunya.
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
Molt Bones, Jordi gracies per tot, al final he pogut entrar, ja ens ha costat ehhhhhhhhhh :enfaduu enfaduu enfaduu enfaduu
El foro restablert, te molt bona pinta, fa molt, molt de goig.
Repetixo Jordi gracies per tot plegat, i fins la proxima, salut. :cerv :cerv :cerv :cerv
El foro restablert, te molt bona pinta, fa molt, molt de goig.
Repetixo Jordi gracies per tot plegat, i fins la proxima, salut. :cerv :cerv :cerv :cerv
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
felicitats per el nou forum, pero trovo que a vegades costa moltt obrir un enllaç inclus amb el motzila ... endevant amb el foro.. :bow
-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
Potser és més lent...la foto de l´avatar ha desaparegut...però no sé com us ho feu encara. Enhorabona!
Sempre amb moto
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Paumoto48" post="88201"]Potser és més lent...la foto de l´avatar ha desaparegut...però no sé com us ho feu encara. Enhorabona![/quote]
Momentàniament em sembla que estem justos de informàtics al fòrum, per tant en prego una mica de paciència amb l’avatar. Pots intentar pujar-lo de nou a veure si torna a passar??
Em sap greu no poder-te ajudar mes.

[quote user="Paumoto48" post="88201"]Potser és més lent...la foto de l´avatar ha desaparegut...però no sé com us ho feu encara. Enhorabona![/quote]
Momentàniament em sembla que estem justos de informàtics al fòrum, per tant en prego una mica de paciència amb l’avatar. Pots intentar pujar-lo de nou a veure si torna a passar??
Em sap greu no poder-te ajudar mes.
Sort,