Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist

Entrada Autor: Ra-mon » dj. juny 04, 2009 11:00 pm

Mareta, carai quin fil més entretingut ;-)

Jo si hagués de fer 1.400 en un dia també ho faria per autopista, en tot cas a la tornada ja tindràs temps d'agafar-t'ho més en calma i fer les carreteres nacionals i comarcals.

Jo em sembla que trobo massa llarg fer parades cada 300 kms, potser millor parar més sovint (als 200), parades mínimes per fer benzina, estirar les cames, veure aigua i menjar alguna cosa, anar al lavabo i tornar-hi (tot plegat no més de 10 minuts).
Jp calculo anant per autopista a un promig de 120 + 10 minuts per cada parada (comptem 6 parades) + una parada més llarga per dinar (1 hora) + una hora extra = 15 hores :tremolant

Vinga dona, ànims que això no és res !

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. juny 05, 2009 11:25 am

[quote user="Ra-mon" post="79172"]Mareta, carai quin fil més entretingut ;-)

Jo si hagués de fer 1.400 en un dia també ho faria per autopista, en tot cas a la tornada ja tindràs temps d'agafar-t'ho més en calma i fer les carreteres nacionals i comarcals.

Jo em sembla que trobo massa llarg fer parades cada 300 kms, potser millor parar més sovint (als 200), parades mínimes per fer benzina, estirar les cames, veure aigua i menjar alguna cosa, anar al lavabo i tornar-hi (tot plegat no més de 10 minuts).
Jp calculo anant per autopista a un promig de 120 + 10 minuts per cada parada (comptem 6 parades) + una parada més llarga per dinar (1 hora) + una hora extra = 15 hores :tremolant

Vinga dona, ànims que això no és res ![/quote]

Ángela María, ara sí que em començo a posar nerviosa.
Ra-món amb 10 minuts de parada no tinc temps ni a treure´m el neck brace.
A partir d´avui em començaré a cronometrar a les parades:
1.- repostar
2.- wc
3.- veure aigua
4.- menjar alguna cosa.
5.- caminar une mica

Ni harta wine amb 10 minuts !!!!!!!
Bueno,.... bueno,.... avui mateix baixant cap a Martorell faré un parell de parades express ( que no em caldrían) per començar a entrenar-m´he.
MOltes gracies, Ra-món per els teus comentaris.
Avui mateix començo amb la valeriana .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 05, 2009 11:26 am

FALTAN 30 DÍES :ban :ban

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. juny 05, 2009 2:48 pm

[quote user="Mareta" post="79221"]Ángela María, ara sí que em començo a posar nerviosa.[/quote]
Això és completament normal :-)
Jo marxo demà de viatge amb moto i ja veig a venir que aquesta nit no dormiré gaire dels nervis que tindré.

[quote user="Mareta" post="79221"]
Ra-món amb 10 minuts de parada no tinc temps ni a treure´m el neck brace. [/quote]
Què és el neck brace ? :roll:

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dv. juny 05, 2009 8:57 pm

Mareta, en Panotxa i en George se’n van al Nordkapp, deixat de ridiculeses i fes un viatge com deu mana, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ara de veritat, espero que et vagui molt be, esperem fotos!!!!!
:ksss
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 4:03 pm

[quote user="Albert GTR" post="79288"]Mareta, en Panotxa i en George se’n van al Nordkapp, deixat de ridiculeses i fes un viatge com deu mana, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ara de veritat, espero que et vagui molt be, esperem fotos!!!!!
:ksss[/quote]

Nordkappp ???? Si fins fa dos díes no había sortit de la provincia de girona. Ja és molt que pogui atrevessar mitja espanya.
A part, mira el día que tú vagis a Nordkapp , jo et seguiré. Posa´t les piles que no t´ho posaré fácil :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 6:32 pm

[quote user="Ra-mon" post="79172"]Mareta, carai quin fil més entretingut ;-)

Vinga dona, ànims que això no és res ![/quote]

Ra-món, avui he fet la prova de la parada a l´Autopista : 17 minuts.
Cada vegada ho veig més negre :martell

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. juny 07, 2009 6:43 pm

Doncs a les parades tindrás que deixar de fer alguna d'aquestes coses.
1. Repostar
2. W.C
3. menjar
4. beure
5. caminar una estona tot fent estiraments.
:cry: :cry:
Així reduirás el temps a 10 min.
TU TRIES.
JA JA JA JA :cry:
:form :form
:mestre :mestre

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 7:03 pm

[quote user="JoanF" post="79437"]Doncs a les parades tindrás que deixar de fer alguna d'aquestes coses.
1. Repostar
2. W.C
3. menjar
4. beure
5. caminar una estona tot fent estiraments.
:cry: :cry:
Així reduirás el temps a 10 min.
TU TRIES.
JA JA JA JA :cry:
:form :form
:mestre :mestre[/quote]

Mira, Joan:

Aquest matí he anat a fer curves per el Berguedà, la Collada de Tosses, Puigcerdà, Mont-Louis, Perpignan i a Torroella.
No he fet molts de kms, però sí de curves i he pensat per a mí mateixa que una parada a l´Autopista em serviría de pauta.
O sigui que avui amb 17 minuts FATAL.

Hauré d´entrenar fins que sembli un cotxe de Formula1 entrant a boxes !!!!! :eyes

Bueno, a veure si m´animo, perque avui amb lo cansada que estic tiraría la tovallola i aixó no pot ser :666

Deixo l´enllaç de la sortida per el Berguedà, a veure si coneixeu algú :kiss

http://picasaweb.google.es/mareta05/Ber ... sTorroella#

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dg. juny 07, 2009 7:57 pm

[quote user="Mareta" post="79443"]

Hauré d´entrenar fins que sembli un cotxe de Formula1 entrant a boxes !!!!!

Bueno, a veure si m´animo, perque avui amb lo cansada que estic tiraría la tovallola i aixó no pot ser [/quote]

Recorda: VISTEME DESPACIO QUE TENGO PRISA.
Tu tranquila l'important es fer les coses amb tranquilitat i no posar-te nerviosa, d'aquesta forma segur que tot anirà bé.
Els 10' es una referència, qui t'ha dit que si estàs més no arribas.
El més important es tenir el cap fred i l'objectiu clar, i això tu ho tens que és el més important.
I si per mala sort no arribes a temps a veure com es posa el sol, que passa? S'acaba el món, NO.
Es més, hauràs intentat un repte que de segur no oblidaràs mai l'experiència i això no té preu.
Aixi que no et capfiquis que ja veuràs com tot sortira d'allò més bé i tots ens alegramen d'allò més.
Salut i bones rutes

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 8:02 pm

[quote user="Jordi Runer" post="79446"][quote user="Mareta" post="79443"]

Hauré d´entrenar fins que sembli un cotxe de Formula1 entrant a boxes !!!!!

Bueno, a veure si m´animo, perque avui amb lo cansada que estic tiraría la tovallola i aixó no pot ser [/quote]

Recorda: VISTEME DESPACIO QUE TENGO PRISA.
Tu tranquila l'important es fer les coses amb tranquilitat i no posar-te nerviosa, d'aquesta forma segur que tot anirà bé.
Els 10' es una referència, qui t'ha dit que si estàs més no arribas.
El més important es tenir el cap fred i l'objectiu clar, i això tu ho tens que és el més important.
I si per mala sort no arribes a temps a veure com es posa el sol, que passa? S'acaba el món, NO.
Es més, hauràs intentat un repte que de segur no oblidaràs mai l'experiència i això no té preu.
Aixi que no et capfiquis que ja veuràs com tot sortira d'allò més bé i tots ens alegramen d'allò més.[/quote]

Tens raó, Jordi.
Moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 8:10 pm

[quote user="Ra-mon" post="79236"][quote user="Mareta" post="79221"]Ángela María, ara sí que em començo a posar nerviosa.[/quote]
Això és completament normal :-)
Jo marxo demà de viatge amb moto i ja veig a venir que aquesta nit no dormiré gaire dels nervis que tindré.

[quote user="Mareta" post="79221"]
Ra-món amb 10 minuts de parada no tinc temps ni a treure´m el neck brace. [/quote]
Què és el neck brace ? :roll:[/quote]

Quasi m´en oblido:
Neck brace, t´ensenyo una foto:
Imatge
Com que si algo tinc clar és el tema de seguretat, vaig comprar fa un temps un collarí que em varen recomanar.
Al principi no ho tenia clar, em feia nosa a les interseccions, em costaba mirar lateralment,....
peró ara no sorto sense portar-lo, vagi on vagi, encara que sigui anar a fer un recado a Girona.
Amb les tirades llargues , el coll em reposa més, les cervicals em molesten menys i gracies a les dues patilles que porta , frontal i posterior, mantenc l´espatlle més recta. És une mica d´engorro, però les aventatges ( per mí) son molt superiors.
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. juny 07, 2009 8:50 pm

No et preocupis el mes minin, segur que arribes a temps de veure la posta de sol i encara et sobrarà molt de temps.
Si vas al ritme que dius, les parades rapidetes de maxim 30' i per Autopasta, diria que pots ser a Fisterra a les...8-9 pm, encara et sobraran dues horetes. :D
Sense contratemps i pluja.

El que m'ho fa dir és l'experiència en anar a Jerez, uns 1300 km (500 d'Autopasta). Tots els anys que hi varem anar tardavem entre 12-15 hores depenent de les motos que erem (entre 6 i 18). Anant amb poca gent esta assegurat l'èxit.

Miro aquest fil amb molt d'interés, ja que és un repte que en motiva amb alguna variant.

Salut.
Salut i kilómetres

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dg. juny 07, 2009 8:50 pm

ostras Eva quina goleta em fas :bow , si pogués fer festa t'hi acompanyava però em serà impossible. Que vagi molt i molt be. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 9:28 pm

[quote user="Siono1000" post="79452"]No et preocupis el mes minin, segur que arribes a temps de veure la posta de sol i encara et sobrarà molt de temps.
Si vas al ritme que dius, les parades rapidetes de maxim 30' i per Autopasta, diria que pots ser a Fisterra a les...8-9 pm, encara et sobraran dues horetes. :D
Sense contratemps i pluja.

El que m'ho fa dir és l'experiència en anar a Jerez, uns 1300 km (500 d'Autopasta). Tots els anys que hi varem anar tardavem entre 12-15 hores depenent de les motos que erem (entre 6 i 18). Anant amb poca gent esta assegurat l'
Miro aquest fil amb molt d'interés, ja que és un repte que en motiva amb alguna variant.

Salut.[/quote]

Moltes gracies per els teus ánims.
La veritat és que a partir de demà cambio els hábits ( no per els de monja) sino de conducta
Bicicleta a diari i segons en Randy no estátique ( cosa que no tinc clar)
Dins el bolso porto una pilota de goma que faig servir constanment per poguer aguantar bé el gas.
Imatge

Per poguer aguantar més el gas, m´han comentat que hi ha un aparell que manté el gas constant.
Demà trucaré a Martín i Conesa per sapiguer qué en pensan.

També i gracies a n´en Pascual i els seus comentaris, cambiaré la pantalla de la 1200 per la de la Adventure.
Ja veus, de mica en mica, faig el possible per aconseguir-ho.
Apa, fins aviat i novament gracies per animar-m´he :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 9:30 pm

[quote user="AnnA" post="79453"]ostras Eva quina goleta em fas :bow , si pogués fer festa t'hi acompanyava però em serà impossible. Que vagi molt i molt be. :kiss[/quote]

AnnA, si ho aconseguixo, l´alegría serà compartida, com si tú també haguessis vingut.
Cuida´t :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 07, 2009 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 07, 2009 9:36 pm

[quote user="Mareta" post="79461"]

.........................

Per poguer aguantar més el gas, m´han comentat que hi ha un aparell que manté el gas constant.

[/quote]

És el famós Crampbuster. Jo en tinc un, si vols t'el deixo a la sortida del Delta i ja m'el tornaràs.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 07, 2009 10:25 pm

[quote user="Randy-650" post="79464"][quote user="Mareta" post="79461"]

.........................

[/quote]

És el famós Crampbuster. Jo en tinc un, si vols t'el deixo a la sortida del Delta i ja m'el tornaràs.

Imatge[/quote]

Si, sí, Randy.
Moltes gracies. Ja m´explicaràs com funciona.
Així que torni de Finisterre t´el torno.
Moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 08, 2009 11:08 pm

Aquest matí , he trucat a Martín i Conesa per demanar el preu de la pantalla de la Adventure. Jo em pensaba que costaba uns 240 € i m´en han demanat 500 € ( ja ho deia el meu pare que pensar fa burro !!!! :martell ))))). Total que he decidit aixecar al màxim la pantalla actual i vaca aixuta.

Al taller no tenen hores i he aprofitat per demanar hora per la revissió dels 10.000 kms i de pas que em mirin el controñ de pressió dels neumàtics, que diumenge em va donar un susto , marcant la pressió del neumàtic posterior a 4,6 amb la consecuent advertència de que parés. ës questió de endollar la moto al ordinador i ja està. L´electrónica és masa.

Jo ja he començat amb l´entreno per arrivar a Finisterre amb les millors condicions. He anomenat em meu entrenament: Are you ready Boop??????

A falta de 26 díes per la sortida, tot va bé i la moral molt millor.
Gracies per els vostres ánims.
Demà toca sessió de curves per el Alt Empordà.

Fins demà :kiss .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 08, 2009 11:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 08, 2009 11:39 pm

Mareta, la pantalla alta pots anar a buscar-la a la industria auxiliar, que sempre és molt més barata que a fàbrica. Pots mirar aquesta de Z Technik per 174€:

Imatge

La tenen a la botiga 2TMoto, amb sucursal a Mollet del Vallès i fan enviaments a casa. Si t'interessa m'ho dius i et passaré el telèfons d'aquesta botiga.

http://www.2tmoto.com/product.php?productid=3191
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”