Nordkapp 2009

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: Nordkapp 2009

Entrada Autor: Itaca » dl. juny 08, 2009 12:20 am

Mainada, que us vagi molt i molt bé!!!!
Tota la rao aixó és EL VIATGE!!!
Ja fa temps que és a la carpeta dels pendents,
....de moment em conformo amb el "Viatge a Itaca" :neutral:
Vinga a disfrutar-ho...no em feu gens d'enveja, eh! :666

:cerv :cerv :cerv

Jo l'escolto aquí sota
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. juny 08, 2009 5:58 am

bones!!!!!!!

nens, que tingue-ho un bon viatge

que si em feu enveja????, pues si, perque negar-ho

es un viatge, per gaudir dels paisatjes, de las carreteres, dels fiords i de moltes coses mes.................., pero nose si tal com dieu els dos marxeu en BMW, mes val que li feu cas a en Siono, 850 sport, ell em sap en molt de tot aixo

vinga va, que tingue-ho un molt bon viatge i coneixent al Panotxa, mal........it, segur que no sera per fotos

salut
SOCI A.M.M. 16284

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. juny 08, 2009 11:08 am

Moooolt bon dia!

Moltes gràcies a tots pel vostre suport, queden 15 dies i ja no em queden ungles… quins nervis. La setmana que ve canvi de rodes i revisió dels 30000km, espero que els mals auguris d’en Siono no s’acompleixin i que no tinguem cap avaria. :neutral:
Respecte a la ruta de baixada gairebé ja la tenim perfilada, és evident que tot no es pot veure i segur que ens quedaran moltes ganes de tornar, si és així el viatge haurà estat complet.
En el bloc anirem escrivint (si podem) el desenvolupament de les etapes i alguna que altra foto, segur que ens farà molta il•lusió mantenir el contacte amb tots vosaltres.
Si algú que ens llegeix hi ha anat i té qualsevol suggeriment que ens ho faci saber, si us plau… que serà benvingut.
Santa quan estiguem per Finlàndia ens fem un truc, tenim pensat arribar a Rovaniemi el dia 23/06… per cert és el país de Santa Claus! :-D

Salut… i quilòmetres!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 08, 2009 1:43 pm

[quote user="Panotxa" post="79489"] espero que els mals auguris d’en Siono no s’acompleixin i que no tinguem cap avaria. :neutral:
![/quote]

Ep...!!!!
Que no son mals auguris, eh...!!!
Només una mica de "salsa marinera", que quedi clar. 8)

En va semblar que algú no en tenia prou amb una tassa...i en volia dues. :box :roll:

Avui dia és pot anar a la fi del mon amb quansevol model de moto, la petita diferència és que segons el model és mes important no deixar-se la llista de concesionaris a casa. :b9

Que vagi molt bé el VIATGE.

Salut.

PD: Panotxa, ja has anat a algun psicoleg per poder aguantar 15 dies seguits en George???
És l'unic que en fa patir d'aquest VIATGE. :ksss :lol:
Salut i kilómetres

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. juny 08, 2009 2:41 pm

QUE KBROOOOOOONS

ja m'han passat "el parte" a la rosaleda aquest matí ja....

Doncs res tius, que vagi molt molt bé, cabronassos ! George, Molta molta sort, que no saps l'àurea que persegueix a l'individuu aquest... anant tants km amb ell el mínim que et passarà és que us abduirà un OVNI...

vinga nens, endavant les atxes i ja cal que esmoleu bé el llapir peruquè EL VIATGE mereix que feu LA CRÒNICA.
-----------

Santa
Presentats
Entrades: 42
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Santa » dl. juny 08, 2009 5:39 pm

Ep nois,
El dia 23 si tot va bé jo arribo a Barna altra cop, no se pas si ens coincidiran els dies, però sembla que no, de totes maneres ens podem trucar igualment, jo ja marxo dimecres ( si entre d'altres coses la vaga prevista de Renfe no me ho impedeix!!)Seguiré el vostre blog
Bon Viatge!
PS: A mi me han trucat recomanem-ne que agafi roba d'hivern, que el temps ha canviat i torna a fer fred, mes o menys 4 graus!! O sigui que val la pena agafar un polar per dur per si les fly!!
De totes maneres calor si que en passareu sobre tot a la tornada! Si es axis recomano viatjar de nit per les autopistes fins a casa!! I no oblideu begudes isotòniques! Molt millor que les cocas, toros vermells, etc....
Dirty Old Men Need Love too

PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dl. juny 08, 2009 9:07 pm

He companys que tingueu un molt bon viatge, i sobre tot disfruteu de cada moment, amb una mica de sort us carregara les piles per una bona tenporada.
Salut i molt bon viatge, el viatge es el que compte. :wink:
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dl. juny 08, 2009 9:29 pm

Que us vagi molt i molt be, el viatge.

Ja estem esperan la mega-cronica!!!!!! :pc

Ens veiem :cerv

PD:enveja??? pos siii!!! moltaaa!!!! :wall
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. juny 09, 2009 2:51 pm

Espero que vagi molt bé el viatge.

Jo el tinc pendent i la dona diu que abans prefereix anar a fer un tram de la Ruta 66 als USA, així que no només el tinc pendent, sinó que el tinc pendent i fora de l'abast pel moment.
sergibuda

they called me an accident

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 09, 2009 5:48 pm

Aquest matí he estat una estona sobrevolant la zona... impressionant, us imaginava alllà amb les BMW abraçadets... he volat per dins dels fiords i fins i tot he pogut aterrar a l'esplanada on hi ha la pilotilla... això que el earth li hagin incorporat simulador de vol acabarà amb mi !
-----------

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. juny 14, 2009 12:33 am

[quote user="George" post="79298"]Gràcies a tots pels ànims, però no crec que n'hi hagi per tant; més difícil va ser anar a Bruselles en dos dies. Ho dic per qué hi anaven Hondes i Suzukis, i es clar, el tema era complicat; ara rai que hi anem dos BMW :cerv

PD: per anar calentat el tema no està malament.

PD: PANOTXA, AQUÍ REBREM DE VALEN[/quote]

Ja hi podeu comptar que rebreu... sort en vareu tenir de LA Suzuki que vos marcava d'on venia el vent i la pluja!!!!
Que vos ho paseu molt bé, mamons!!!... Volem crónica,. eh????
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. juny 14, 2009 9:57 am

[quote user="Panotxa" post="79489"]Moooolt bon dia!

Moltes gràcies a tots pel vostre suport, queden 15 dies i ja no em queden ungles… quins nervis. La setmana que ve canvi de rodes i revisió dels 30000km, espero que els mals auguris d’en Siono no s’acompleixin i que no tinguem cap avaria. :neutral:
Respecte a la ruta de baixada gairebé ja la tenim perfilada, és evident que tot no es pot veure i segur que ens quedaran moltes ganes de tornar, si és així el viatge haurà estat complet.
En el bloc anirem escrivint (si podem) el desenvolupament de les etapes i alguna que altra foto, segur que ens farà molta il•lusió mantenir el contacte amb tots vosaltres.
Si algú que ens llegeix hi ha anat i té qualsevol suggeriment que ens ho faci saber, si us plau… que serà benvingut.
Santa quan estiguem per Finlàndia ens fem un truc, tenim pensat arribar a Rovaniemi el dia 23/06… per cert és el país de Santa Claus! :-D

Salut… i quilòmetres![/quote]

Panotxa, no patiu, les BMW fallan fallan peró arriban :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Que tingueu molt bon viatge i us estem esperant em candaletes
ImatgeImatge

Santa
Presentats

Entrada Autor: Santa » dg. juny 14, 2009 8:40 pm

Hola Nois,
Hem sap greu dirvos que acabo de descobrir que a la majoria de benzineres de Finlandia, a les maquines automaticas, les nostres tarjetes Visa i/o Master _Card, NO FUNCIONEN!!
Sort que anaba amb uns companys moteros Finlandesos i ells me han pagat un diposit si no hem quedo allà mateix! Acabo d' ínvestigar i diuen que moltes benzineres els lectors automatics nomes estan programats per llegir tarjes nacionals!!
O sigui que ja sabeu sigeu previsors i porteu una mica défectiu que bitllets si que en llegueixen les maquines! Séstan posant al dia i segurament al nord a la ruta de Cap Nord ja tinguin els caixers actualitzats, pero a mi al bell mitg del pais prop de Hameenlinna, no he pogut carregar...
Ah! La nova BMW F650GS es una joguina!! Va molt i molt bé, i he tingut que posar els punys calafectables tota léstona....
Que os vagi b'e
Santa

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. juny 14, 2009 10:29 pm

George, escriu alguna cosa

Va, vull iniciar un xat amb tu abans del viatge :kssss

:kiss :kiss :kiss :kiss

:mestre :mestre :mestre

:bow :bow

vigileu amb les BMW

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm

Entrada Autor: George » dl. juny 15, 2009 9:33 am

Gràcies a tots pel ànims, i advertiments. :kiss

Santa, fas bé en avisar-nos, això mateix passa pel sud de França els diumenges, està clar que les Visas espanyoles no agradena Europa, perquè serà???? :patada

M'agradaria dir que ja ho tenim tot a punt, però noi, jo encara no he começat a preparar res, és més, 8h abans de marxar haig de fer el canvi de pneumàtics, tot a última hora :sado

Per cert, he estat buescant per tot Girona i Figueres, un suport amb ventosa per portar la bandera estalada a la moto, no ho he trobat, algú em pot ajudar??

Vinga una abraçada a tots, i un petonet a totes, QUE MARXEM :cerv :cerv

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. juny 16, 2009 4:46 pm

Ep… això esta al caure… quins nervis!

Santa, moltes gracies per les teves indicacions que ens seran de gran ajuda. :mestre

George, tinc un parell de ventoses que poder ens he serveixen… tu porta la bandereta que alguna cosa farem. :ban

Randy, ja han arribat les enganxines…moltes gracies, tot un detallàs de la teva part. :kiss

Finalment marxem aquest divendres a la tarda i farem una primera tirada fins a Valence i l’etapa de Mulhouse la partim.

Aquesta tarda vaig a buscar la moto, revisió i pneumàtics a punt de menjar kilòmetres. :wink:

Salut!

Santa
Presentats

Entrada Autor: Santa » dt. juny 16, 2009 10:57 pm

Nois,
Si el temps continua com avui imprescindibles els calcotes llargs!!! :b9
Collons quina fred! 9 graus i plovinejant tota l'estona, dema voliem sortir cap al surest a Savonlinna, pero ens ho estem pensat i potser ho ferem amb auto!
Bon viatje!
Santa :xmas

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. juny 16, 2009 11:01 pm

[quote user="Santa" post="80157"]Nois,
Si el temps continua com avui imprescindibles els calcotes llargs!!! :b9
Collons quina fred! 9 graus i plovinejant tota l'estona, dema voliem sortir cap al surest a Savonlinna, pero ens ho estem pensat i potser ho ferem amb auto!
Bon viatje!
Santa :xmas[/quote]

Gràcies Santa per la crònica en directe

Continua gaudint del viatge i mantinguen's informats.

:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. juny 16, 2009 11:22 pm

Això si que és crònica en viu i en directe.

Que tingueu una bona ruta companys.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. juny 16, 2009 11:58 pm

Holaaaa,

Be nois, com molts d’altres jo també la tinc com a pendent, no se quan, però hi aniré. Mentrestant, amb la enveja que com es normal em feu, no tinc mes que desitjar-vos que gaudiu tant com pugueu del viatge.

Passeu-ho be i recordeu-vos de nosaltres, que pensarem a totes hores en vosaltres fins que torneu.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”