Models més venuts a France

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Models més venuts a France

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 09, 2009 12:27 am

Observeu que en aquest rànking.......no hi ha cap trail!

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Models Més Venuts A France

Entrada Autor: Eva » dt. juny 09, 2009 7:12 am

Donç mira que amb les carreteres que tenen, al menys al sur de França, ja les necesiten.
Tant entrant per França per Tapis- Costouges, com baixant de Mont-Louis cap a Perpignan, con un parell de Ports al sur, creu-me que en lloc de carreteres semblen camins de carro amb forats inclosos.
Suposu que cap el centre i Nord de França , les carreteres deuen ésser millors, o també es podría donar el cas que tinc un imán per les carreteres dolentes :martell
Vive La France !!!!! :flor

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 09, 2009 8:49 am

certament curiós, sr. Miquel... pot ser un fenomen estacional, de només el mes de Maig, perquè no ho entenc.

Pensava que potser és perquè tinguin més restringit que aquí el tema off-road, però en 4x4 els francesos són els amos, hi ha revistes específiques només de Toyota, per exemple, les preparacions que es veuen per aquí a l'estiu de francesos i belgues són brutals, tope professionals. Igual que amb clàssics, veus les revistes i el mercat que hi ha... és increible, hi ha fabricants de peces per encàrrec, capós de 2 CV dels anys 50, portes de R4... el que puguis imaginar, fins i tot la carrosseria en termoplàstic d'algun cotxe singular perquè 'te'l puguis fer', com ara un Porsche Speedster (James Dean) per posarla sobre un xasís d'escarabat...(més que res que si l'has de pagar potser amb 50 kilos no tinguis prou) .. En fi,

Vull dir que hi ha molta cultura del motor, això si, de motos, pobrets meus... no es que hi hagin destacat precissament, i això que estan rodejats de, en el seu temps, veritables potències: Regne Unit, Itàlia, Espanya i Alemanya... curiós, oi ?
-----------

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. juny 09, 2009 2:28 pm

Als francesos mai els hi han agradat les trail sempre turismes i "rrs"

Mareta !!! jo cambiaba ara mateix les carreteres franceses per les nostres ara mateix amb els ulls tancats.....

Vsssss

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. juny 09, 2009 3:55 pm

[quote user="Mareta" post="79522"]Donç mira que amb les carreteres que tenen, al menys al sur de França, ja les necesiten.
Tant entrant per França per Tapis- Costouges, com baixant de Mont-Louis cap a Perpignan, con un parell de Ports al sur, creu-me que en lloc de carreteres semblen camins de carro amb forats inclosos.
Suposu que cap el centre i Nord de França , les carreteres deuen ésser millors, o també es podría donar el cas que tinc un imán per les carreteres dolentes :martell
Vive La France !!!!! :flor[/quote]

Fes un tomb una mica més extens per les carreteres franceses no tenen punt de comparació amb les nostres ni amb les ejpnayoles
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 09, 2009 3:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Models més venuts a France

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 09, 2009 4:12 pm

Els francesos sempre han tingut un punt de vista mes logic de la moto. Un us molt proper al que tenim a Mototurisme
Si mireu el llistat excepte de una R i de una HD la resta son motos molt logiques que serveixen per tot (com una trail) pero sense el preu de les trail actuals.

Per cert crec que el fet de tenir al TMax tant a munt, deu ser de totes les que circulen per Paris. Si fa uns anys a BCN nomes veies Scoopys a Paris nomes es veuent T max i RT's

Per cert Ride. Els francessos son consumidors de RR's pero amb manillars alts i pantalles altes ;)
Ex ...moltes coses

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. juny 10, 2009 12:48 am

[quote user="ARBE" post="79525"]certament curiós, sr. Miquel... pot ser un fenomen estacional, de només el mes de Maig, perquè no ho entenc.

Pensava que potser és perquè tinguin més restringit que aquí el tema off-road, però en 4x4 els francesos són els amos, hi ha revistes específiques només de Toyota, per exemple, les preparacions que es veuen per aquí a l'estiu de francesos i belgues són brutals, tope professionals. Igual que amb clàssics, veus les revistes i el mercat que hi ha... és increible, hi ha fabricants de peces per encàrrec, capós de 2 CV dels anys 50, portes de R4... el que puguis imaginar, fins i tot la carrosseria en termoplàstic d'algun cotxe singular perquè 'te'l puguis fer', com ara un Porsche Speedster (James Dean) per posarla sobre un xasís d'escarabat...(més que res que si l'has de pagar potser amb 50 kilos no tinguis prou) .. En fi,
Vull dir que hi ha molta cultura del motor, [/quote]

Fins aquí totalment d'acord amb tu...res a dir :cerv :cerv :cerv :cerv

[quote user="ARBE" post="79525"]això si, de motos, pobrets meus... no es que hi hagin destacat precissament, i això que estan rodejats de, en el seu temps, veritables potències: Regne Unit, Itàlia, Espanya i Alemanya... curiós, oi ?[/quote]

però amb això no puc estar més en desacord amb tu :eyes :eyes :eyes :eyes
mira també els tipus de revistes de motos (MOto Magazine, Café Racer, La Vie des MOtards...), però sobretot, sobretot, ves a concentracions generalistes i observa la varietat que gasten, com no llencen les motos al cap de 3 anys o 20000kms, com volten per Europa amb autèntics "ferrallots", com quan tenen fills enlloc de vendre la moto hi posen un sidecar, la quantitat de noies que van amb la seva pròpia moto, la quantitat de càmpings, hotels, bars i restaurants on "les motards" són els protagonistes, ves a una concentra Ducati i veuràs que no només hi ha pijos en 1098R i MOnsters amb mono Dainese sino gent que utilitza amb tota la normalitat del món per viatjar 900 SS dels anys 70...i després comparem un Bol d'Or (per dir alguna cosa) amb les 24 hores de Montmeló ¿admet comparació :wall :wall :wall ? Podriem seguir amb la presència de la Moto en el món del comic (o BD com diuen ells) o al cinema (tenen un festival de cinema MOTOSTRA dedicat a la moto)...trobant aquest nexe amb altres mons que aquí s'ignoren com si els que anem amb moto fóssim bitxos a part...

I si, pobres, es cert que la seva espina és que no acaben de trobar una marca francesa de moto gran que funcioni, Voxan s'aguanta pels pèls i a veure les Wakan (model massa "americà")...però ells ho intenten. Quines marques de MOTOS tenim nosaltres?

Sort que aquí tenim "La mejor afición del Mundo" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 , però fora del MUndial de Moto GP, ZERO afició per les motos!!! I de viatjar, ja no en parlem. Però bé això és a Espanya, sort que aquí resistim els de Mototurisme.cat

:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

PD: Ja fa anys que els francesos tenen tendència per les Naked, les carreteres solen estar més ben asfaltades que aquí i et pots trobar senyals específiques per motoristes en zones concreetes de corbes...i eps que no tot és de color de rosa ¿eh? però és que cada vegada que he anat a França a algun esdeveniment motorista torno flipat del que he vist i viscut i més convençut que aquí anem uns quans anys endarrera...encara que millorant per moments. Potser (motorísticament parlant) vaig néixer al costat equivocat :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. juny 10, 2009 4:35 pm

Jordi, que no m'he explicat bé: el que volia dir amb que els francesos de motos res de res, era com a fabricants, que curiosament han estat envoltats de veritables potències: anglaterra, italia, espanya, alemanya, tant en fabricació com en competició i en canvi ells no han destacat pas, que jo sàpiga, en motos.

ÉS ben cert el que dius, ara a l'estiu es comença a omplir de belgues, alemanys, amb motos de + de 20 anys (clar que el factor clima també fa, allà molts les fan servir pocs mesos l'any, eh ?)
-----------

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. juny 11, 2009 3:04 pm

[quote user="ARBE" post="79688"]Jordi, que no m'he explicat bé: el que volia dir amb que els francesos de motos res de res, era com a fabricants, que curiosament han estat envoltats de veritables potències: anglaterra, italia, espanya, alemanya, tant en fabricació com en competició i en canvi ells no han destacat pas, que jo sàpiga, en motos. [/quote]

ja m'ho va semblar que anava per aquí però com que iniciaves el paràgraf parlant de "cultura del motor"...vaig incloure en el raonament a "nivell d'usuari".

Tens raó en quan a marques però a part de les PEUGEOT com a ciclomotors i d'altres marques antigues ells han anat provant de llançar una marca de motos grans: primer amb MF i BFG (d'acord, amb motors de cotxe però que encara veus rodar anclades a sidecars), fins i tot un intent de Boccardo de fer una rutera diesel (motor peugeot 205, crec). també les anomenades Voxan que no paren de tenir problemes financers. Aquí, etapa daurada però només en motos de trial i off-road...be i derbi en petites però poca cosa més.

I de pilots punters, així a bote pronto els germans Sarron allà els 80...i JM Bayle, no? però si que en dominat molt el tema de Resistencia (Endurance que diuen ells) amb equips importants a l'època com Honda-Japauto...

Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Respon

Torna a “General”