Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist

Entrada Autor: Eva » dt. juny 09, 2009 7:03 am

[quote user="Randy-650" post="79518"]Mareta, la pantalla alta pots anar a buscar-la a la industria auxiliar, que sempre és molt més barata que a fàbrica. Pots mirar aquesta de Z Technik per 174€:

Imatge

La tenen a la botiga 2TMoto, amb sucursal a Mollet del Vallès i fan enviaments a casa. Si t'interessa m'ho dius i et passaré el telèfons d'aquesta botiga.

http://www.2tmoto.com/product.php?productid=3191[/quote]

Avui apujaré la meva pantalla al màxim , si veig que malgrat aixó no m´acaba d´anar bé, ja t´ho demanaré. Moltes gracies , Randy.
També a la BMW em varen dir que la pantalla valía uns 250, però el que valía més eran els suports especials de la nova pantalla, per aixó pujaba tant.
O sigui que s´haurà de mirar bé.
Novament, Randy, moltes gracies. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 10, 2009 5:59 pm

Avui , tot dinant amb uns amics m´han acabat de posar a to.
Estan acostumats a fer grans rutes en bicicleta i m´han comentat que l´esforç de un día puntual equival a un preparament molt millor del que estic fent, osigui que el meu plan " are you ready Boop ?????!!!!!!! a fer punyetes.
Encara amb els 25 dies que em resten per marxar tinc temps per preparar-ho amb més qualitat.
Així donç l´entrenament diari pasa de 45 a 1:30 i l´alimentació sobretot l´última setmana pasa per menjar i beure molt més saludablement.
També i enfrontan-me al día de ruta tinc que buscar un sistema per poguer tenir una ampolla d´aigua i no tinguer que parar per beure, també el día de ruta i sobretot a partir de les 16:00 hores he de buscar alguna mena de caramels de jalea real o mel.
Si, senyor,... tot un repte ,.... M´ENCANTA .
També m han comentat que millor que ja vagi a dormir a Cap de Creus o Cadaqués,... aixó m´ho tinc que pensar, perque de casa a Cap de Creus hi tinc una hora i quart ( de nit) , però dormir a casa sempre és dormir a casa.
Aixó si que ho tinc que acabar de madurar.

Sento la pallissa, però quands menys díes quedan més inconvenients hi trovo. Malgrat tot, tinc la moral ben alta i,.... amb ganes de que arrivi el día 5 de Juliol.

Gracies per el vostre suport :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 10, 2009 6:23 pm

I per cert, ahir vaig anar amb molt bona companyia a fer un café a Cap de Creus i el chivato de pressió dels neumátics no em va pas bé.
Hauré d´anar al taller perque m´hi donguin un cop d´ull.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 10, 2009 6:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 10, 2009 6:43 pm

Tots els hotels a Cadaqués i Port LLigat el día 4 estàn plens.

O sigui que,.... 1:15 minuts més de conducció ( i de nit ) !!! :tremolant

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. juny 10, 2009 7:15 pm

Carai mareta!

No pares quieta...quina dona! :shock:

Ara en serio, espero que et vagi tot molt bé...pel temps no hi pateixis, el truco és no pensar-hi.

Els que van anar l'any passat, tots hi van arribar, menys un parell que van tenir avaria, però van llogar un cotxe
i van arribar abans de la posta de Sol.

Et deixo un enllaç d'una gent d'Astúries que hi van anar sense trepitjar cap carretera, i van arribar els primers...això
demostra que és més ràpid que l'autopasta.

Salut!

Enllaç
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 10, 2009 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. juny 10, 2009 7:23 pm

Una altra cosa!

Et deixo aquest altre enllaç de la webcam que hi ha al Cap de Fisterra.

Sempre podras saludar a la gent des d'allà, la camera està situada a la terraseta del bar.

:wink:

Enllaç

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. juny 10, 2009 7:43 pm

Mareta, ànims :cerv

Que no hagi intervingut, no vol dir que no et segueixi amb molta atenció.

Me tens asmaperdut, impressionat, admirat i amb ganes d'aplaudir la teva gesta,

Ens veiem,

PD1: Records de la Paula :kiss

PD2: Se me fa estrany això de no haver de fer servir el traductor :mrgreen: :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 10, 2009 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. juny 10, 2009 9:02 pm

[quote user="Mareta" post="79690"]Avui , tot dinant amb uns amics m´han acabat de posar a to.
Estan acostumats a fer grans rutes en bicicleta i m´han comentat que l´esforç de un día puntual equival a un preparament molt millor del que estic fent, osigui que el meu plan " are you ready Boop ?????!!!!!!! a fer punyetes.
Encara amb els 25 dies que em resten per marxar tinc temps per preparar-ho amb més qualitat.
Així donç l´entrenament diari pasa de 45 a 1:30 i l´alimentació sobretot l´última setmana pasa per menjar i beure molt més saludablement.
També i enfrontan-me al día de ruta tinc que buscar un sistema per poguer tenir una ampolla d´aigua i no tinguer que parar per beure, també el día de ruta i sobretot a partir de les 16:00 hores he de buscar alguna mena de caramels de jalea real o mel.
També m han comentat que millor que ja vagi a dormir a Cap de Creus o Cadaqués,... aixó m´ho tinc que pensar, perque de casa a Cap de Creus hi tinc una hora i quart ( de nit) , però dormir a casa sempre és dormir a casa.

Sento la pallissa, però quands menys díes quedan més inconvenients hi trovo. Malgrat tot, tinc la moral ben alta i,.... amb ganes de que arrivi el día 5 de Juliol.

Gracies per el vostre suport :kiss[/quote]

Mareta, amb penso que hi fas un gra massa, :roll: no ho has de pensar tant, si això esta "chupat", 8) per a tu, escolta, el 5 de juliol, agafa’s la moto, vas al cap de creus, tornes a agafar la moto i te’n vas a Finisterre .................i ja eta!!!!!!!! això si recorda de anar emplenant el dipòsit de tant en tant. :wink:
Petonets
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dc. juny 10, 2009 9:22 pm

Hola que tal.
D'això que t`han dit d'anar bebent en marxa, n'hi ha unes motxiles que porten un diposit d'aigua de dos litres i un tub pel qual potss anar bebent.
Precisament ara n'hi ha d'oferta en els supers Aldi, amb aquesta campanya de material per moteros.
Si Cadaques és ple, pots provar de buscar hotel a Roses o Santa Margarita, Port de la Selva també seria una bona opció.
Anim que tu pots.
Salut i bones rutes

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 10, 2009 9:42 pm

[quote user="Albert GTR" post="79716"]Mareta, amb penso que hi fas un gra massa, :roll: no ho has de pensar tant, si això esta "chupat", 8) per a tu, escolta, el 5 de juliol, agafa’s la moto, vas al cap de creus, tornes a agafar la moto i te’n vas a Finisterre .................i ja eta!!!!!!!! això si recorda de anar emplenant el dipòsit de tant en tant. :wink:
Petonets[/quote]

Em sembla Mareta que aquesta impressió de l'Albert és la mes assenyada. Cal donar-hi la importància que té, però tot amb mesura.

Ara, sobre el paper, et sembla un repte molt difícil, però quan hi siguis, et limites a gaudir del dia sense cap mena de pressió, veuràs com els quilòmetres passant volant, quedaràs sorpresa, gratament sorpresa, de la facilitat amb el que ho faràs.

Si que t'aconsello el Throttlerocker que et diu en Randy, jo ja el porto permanentment al la moto. http://www.throttlerocker.com/

Et deixo l'enllaç del web d'un amic, en Corujoxx, on el podràs veure posat. http://www.corujoxx.com/MIWEB3/TECNICOS/controles.HTM

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. juny 10, 2009 10:15 pm

Jo també tel recomano. Va molt be per descansar els dits, al menys a mi em va molt bé.
:form :form

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 10, 2009 11:03 pm

[quote user="JoanF" post="79724"]Jo també tel recomano. Va molt be per descansar els dits, al menys a mi em va molt bé.
:form :form[/quote]

Els canells, no els dits. :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 10, 2009 11:49 pm

[quote user="Panotxa" post="79695"]Carai mareta!

Ara en serio, espero que et vagi tot molt bé...pel temps no hi pateixis, el truco és no pensar-hi.

Els que van anar l'any passat, tots hi van arribar, menys un parell que van tenir avaria, però van llogar un cotxe

Et deixo un enllaç d'una gent d'Astúries que hi van anar sense trepitjar cap carretera, i van arribar els primers...això

Salut!

Enllaç[/quote]

Moltes gracies per l´informació.
Que et vagi molt bé a tú i a n´en George per el Nordkapp. Una vegada em varen dir que després d´El VIATGE se os ha d´anomenar Don Panotxa i Don George, sona bé, oi ???
Novament , que tingueu molt bon viatge :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 12:01 am

[quote user="SisoRT" post="79700"]Mareta, ànims :cerv

Que no hagi intervingut, no vol dir que no et segueixi amb molta atenció.

Me tens asmaperdut, impressionat, admirat i amb ganes d'aplaudir la teva gesta,

Ens veiem,

PD1: Records de la Paula :kiss

PD2: Se me fa estrany això de no haver de fer servir el traductor :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Siso, s´em farà raro el fet d´espabilar-me tota sola. És molt cómode anar darrera del road leader, sapiguer que coneix la ruta, les parades,.....

Creu-me que desde el primer día m´he marcat TOTES les benzineres de la ruta :wink:

Mentalment penso amb la roba que necesito i en deixar-ne la meitat tal i com tú sempre dius.

Bàsicament de la ruta no em preocupa res, només em preocupa el cansament a partir de les 5 de la tarde i fins que arrivi a Finisterre.

Començo a pensar que sí que ho aconseguiré ( malgrat els 1.436 kms que tinc per endevant i que mai he fet ni en cotxe)

Gracies per els ánims :kiss

Ah i ens veiem al sopar a la tornada :cerv
Records a la Paula :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 12:11 am

[quote user="Albert GTR" post="79716"][quote user="Mareta" post="79690"]Avui , tot dinant amb uns amics m´han acabat de posar a to.

Gracies per el vostre suport :kiss[/quote]

Mareta, amb penso que hi fas un gra massa, :roll: no ho has de pensar tant, si això esta "chupat", 8) per a tu, escolta, el 5 de juliol, agafa’s la moto, vas al cap de creus, tornes a agafar la moto i te’n vas a Finisterre .................i ja eta!!!!!!!! això si recorda de anar emplenant el dipòsit de tant en tant. :wink:
Petonets[/quote]

Albert, ets un megacrack, però jo soc una maruja motera només acostumada als KoffeTreffen de com a molt 4 horetes i alguna que altre escapada. Tú sí que estas acostumat a grans rutes. Tú vas amb una gran moto devora kilómetres. Jo vaig amb una gesita i ja està.
A més soc tant bleda assoleiada que pateixo molt. Tú tens recursos i entens de motos, jo..... :b9 :b9 :b9 :b9 , ángela maría, encara no sé per on es mira l´oli.
Bueno, abans de marxar sí que ho sabré.
Apa, fins aviat , cuida´t i sigues bon noi . I que vagi molt bé l´excursió a veure les moteres, ja m´explicaràs :pc

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 12:15 am

[quote user="Jordi Runer" post="79718"]Hola que tal.
D'això que t`han dit d'anar bebent en marxa, n'hi ha unes motxiles que porten un diposit d'aigua de dos litres i un tub pel qual potss anar bebent.
Precisament ara n'hi ha d'oferta en els supers Aldi, amb aquesta campanya de material per moteros.
Si Cadaques és ple, pots provar de buscar hotel a Roses o Santa Margarita, Port de la Selva també seria una bona opció.
Anim que tu pots.[/quote]

Gracies, Jordi.
Demà mateix aniré al Aldi a veure que trovo.
Sobre l´Hotel, moltes gracies, però crec que estant tot reservat a Cadaqués i Port LLigat, em quedaré a dormir a casa i total de casa a Roses hi tinc 30 minuts, prefereixo el meu llit. El que volía era estalviar-me curves de bon matí. És igual , ja m´espabilaré.
Novament, moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 12:17 am

[quote user="James Bond" post="79720"][quote user="Albert GTR" post="79716"]Mareta, amb penso que hi fas un gra massa, :roll: no ho has de pensar tant, si això esta "chupat", 8) per a tu, escolta, el 5 de juliol, agafa’s la moto, vas al cap de creus, tornes a agafar la moto i te’n vas a Finisterre .................i ja eta!!!!!!!! això si recorda de anar emplenant el dipòsit de tant en tant. :wink:
Petonets[/quote]

Em sembla Mareta que aquesta impressió de l'Albert és la mes assenyada. Cal donar-hi la importància que té, però tot amb mesura.

Ara, sobre el paper, et sembla un repte molt difícil, però quan hi siguis, et limites a gaudir del dia sense cap mena de pressió, veuràs com els quilòmetres passant volant, quedaràs sorpresa, gratament sorpresa, de la facilitat amb el que ho faràs.

Si que t'aconsello el Throttlerocker que et diu en Randy, jo ja el porto permanentment al la moto. http://www.throttlerocker.com/

Et deixo l'enllaç del web d'un amic, en Corujoxx, on el podràs veure posat. http://www.corujoxx.com/MIWEB3/TECNICOS/controles.HTM

Vsssssss
007[/quote]

Si el que em dius per experiéncia és veritat, ja començo a estar més tranquila :jump :jump .
Moltes gracies per l´enllaç. Mira que hi ha gent que se les pensa totes !!!!!
Fins aviat i moltes gracies per els teus comentaris :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 12:19 am

[quote user="JoanF" post="79724"]Jo també tel recomano. Va molt be per descansar els dits, al menys a mi em va molt bé.
Joan, en Randy m´el deixa. De ben segur que em fará les tirades llargues més relaxades.
Moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 11, 2009 7:17 am

[quote user="Panotxa" post="79695"]Carai mareta!

Salut!

Enllaç[/quote]

Panotxa, m´he mirat l´enllaç dels Asturians. Quina pasada !!!!!
A mi em faría une mica de por fer la ruta per carreteres secundaries per el tema dels radars, perque conduint per segons quines carreteres de ben segur tens que atrevesar poblacions i tal i com està la DGT , posant radars per tota arreu , francament prefereixo Autopista per anar més tranquila.
El que també m´he fixat és que durant la ruta varem fer escasament dues fotos. Aixó vol dir que anaban per feina. Deunidó . Un 10 per aquests nois.
Gracies per l´enllaç :kiss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. juny 11, 2009 7:37 am

[quote user="Randy-650" post="79732"][quote user="JoanF" post="79724"]Jo també tel recomano. Va molt be per descansar els dits, al menys a mi em va molt bé.

Els canells, no els dits. :mestre[/quote]
Tu potser pateixes dels canells, però jo s'he m'adormen els dits de la mà, i amb això puc deixar d'agafar el manillar i recolsar-m'he amb el tou de la ma i fer una mica de estiraments amb els dits.
:mestre :mestre

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”