Els pirineus, de punta a punta
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Els Pirineus, De Punta A Punta
Hola a tothom, m'acabo de llevar però ha sigut una ruta molt guapa, us la recomano a tots, és preciós. Ja us posaré alguna foto peró deixeu-me fins demà, avui tinc molta molta feina.
La veritat és que us he trovat a faltar
Vinga ens veiem
P.D. en veu baixa la merda de la R1200RT m'ha fet la perla tota la ruta, agggggggggg
La veritat és que us he trovat a faltar
Vinga ens veiem
P.D. en veu baixa la merda de la R1200RT m'ha fet la perla tota la ruta, agggggggggg

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Els pirineus, de punta a punta
al final era el sensor de presio de les rodes o era un altra cosa el fallo santi?
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="79816"]P.D. en veu baixa la merda de la R1200RT m'ha fet la perla tota la ruta, agggggggggg[/quote]
Miquel, Santi, expliqueu-vos i pengeu afotos .
I tu, Santi, explica que és tot això que dius que no entenc gaire res, :mestre
I tu, Santi, explica que és tot això que dius que no entenc gaire res, :mestre
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kel" post="79818"][quote user="Sagal" post="79816"]P.D. en veu baixa la merda de la R1200RT m'ha fet la perla tota la ruta, agggggggggg[/quote]
I tu, Santi, explica que és tot això que dius que no entenc gaire res, :mestre[/quote]
Kel, primer de tot. Aquests ports que has posat realment son preciosos, per cert tota la zona aquesta francesa que et mous tu sempre es molt guapa.
Referent a la RT doncs res que no m'ha deixat gaudir dels ports que hem fet i he anat des de dimarts fins ahir doncs mirant a veuere si es pararia o no, quant obria gas retejaba una bestiesa. Varem trucar el servei BMW pq s'encenia un llum i em van dir que m'enviaven la grua i els hi vaig dir que per enviar-me la grua ja ho farian quant quedes tirat i mira he arribat, malament però he pogut acabar.
Les paelles, les quals son moltissimes, eran terribles per mi i com pots suposar per seguir l'Albert a les pujades doncs la veritat les pasaba moradetes.
Peró bé ja sóc a casa ara a gestionar quatre coses i demà us començare a posar 4 cosetes.
Arreveure :sado per tu i :kiss per la Sandra
I tu, Santi, explica que és tot això que dius que no entenc gaire res, :mestre[/quote]
Kel, primer de tot. Aquests ports que has posat realment son preciosos, per cert tota la zona aquesta francesa que et mous tu sempre es molt guapa.
Referent a la RT doncs res que no m'ha deixat gaudir dels ports que hem fet i he anat des de dimarts fins ahir doncs mirant a veuere si es pararia o no, quant obria gas retejaba una bestiesa. Varem trucar el servei BMW pq s'encenia un llum i em van dir que m'enviaven la grua i els hi vaig dir que per enviar-me la grua ja ho farian quant quedes tirat i mira he arribat, malament però he pogut acabar.
Les paelles, les quals son moltissimes, eran terribles per mi i com pots suposar per seguir l'Albert a les pujades doncs la veritat les pasaba moradetes.
Peró bé ja sóc a casa ara a gestionar quatre coses i demà us començare a posar 4 cosetes.
Arreveure :sado per tu i :kiss per la Sandra

- Sagal
- Presentats
[quote user="Steelman" post="79817"]al final era el sensor de presio de les rodes o era un altra cosa el fallo santi?[/quote]
No Jordi el control de presio no el porto, és l'unic extra que no vaig posar. Ara he anat a portar-le a la BMW, ja us explicaré.
Adeu
No Jordi el control de presio no el porto, és l'unic extra que no vaig posar. Ara he anat a portar-le a la BMW, ja us explicaré.
Adeu

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="79822"][quote user="Steelman" post="79817"]al final era el sensor de presio de les rodes o era un altra cosa el fallo santi?[/quote]
Adeu[/quote]
Santi, primer, benvingut de nou a casa. :jump I segón, ensumo que ja mateix et veurem amb una japonesa...... :b9
Adeu[/quote]
Santi, primer, benvingut de nou a casa. :jump I segón, ensumo que ja mateix et veurem amb una japonesa...... :b9

- Sagal
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="79823"][quote user="Sagal" post="79822"][quote user="Steelman" post="79817"]al final era el sensor de presio de les rodes o era un altra cosa el fallo santi?[/quote]
Adeu[/quote]
Santi, primer, benvingut de nou a casa. :jump I segón, ensumo que ja mateix et veurem amb una japonesa...... :b9[/quote]
Jajajajja espero que no, sóc un amant de BMW peró m'ha fet emprenyar bastant aquests dies. La veritat.
Tenia ganes de tornar entrar al foro, us he trobat a faltar sembla extrany, eh, peró formeu una parft de la meva vida te nassos
Adeu[/quote]
Santi, primer, benvingut de nou a casa. :jump I segón, ensumo que ja mateix et veurem amb una japonesa...... :b9[/quote]
Jajajajja espero que no, sóc un amant de BMW peró m'ha fet emprenyar bastant aquests dies. La veritat.
Tenia ganes de tornar entrar al foro, us he trobat a faltar sembla extrany, eh, peró formeu una parft de la meva vida te nassos

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Carai, carai… aquest fil me l’havia perdut! :shock: :shock:
Veig que hi ha molta gent fent aquesta ruta, jo tinc pensada fer-la al juliol de Girona a Viella i per França fins Hondarribia.
Benvinguts als afortunats que ja l’han fet i resto impacient per veure les fotos i llegir la crònica. 8) 8)
Santi, mala llet ho de la moto, realment quan et passa una cosa així el mosqueig t’amarga la ruta… aprofito per dir-te que ahir et vaig trucar per demanar-te un adhesiu del fòrum per poder posar-lo al Nordkapp…per casa en tenia un i no el trobo.
Si alguna alma caritativa em pogués enviar-me un aquesta setmana l'hi estaria molt agraït i li canvio per un del Nordkapp.
Salut!
:ksss
Veig que hi ha molta gent fent aquesta ruta, jo tinc pensada fer-la al juliol de Girona a Viella i per França fins Hondarribia.
Benvinguts als afortunats que ja l’han fet i resto impacient per veure les fotos i llegir la crònica. 8) 8)
Santi, mala llet ho de la moto, realment quan et passa una cosa així el mosqueig t’amarga la ruta… aprofito per dir-te que ahir et vaig trucar per demanar-te un adhesiu del fòrum per poder posar-lo al Nordkapp…per casa en tenia un i no el trobo.
Si alguna alma caritativa em pogués enviar-me un aquesta setmana l'hi estaria molt agraït i li canvio per un del Nordkapp.
Salut!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Panotxa" post="79827"]
[/quote]
Enviem per privat una adreça i demà te n'envio un parell.
[/quote]
Enviem per privat una adreça i demà te n'envio un parell.

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Moltes gràcies Randy!
- Randy-650
- Presentats
De res, Panotxa. Ens alegra a tots que Mototurisme.cat vagi a NordKapp. :jump

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="79824"]Jajajajja espero que no, sóc un amant de BMW peró m'ha fet emprenyar bastant aquests dies. La veritat.[/quote]
Ara ho tens bé per convèncer a la Dolors de que us cal una LT 8) 8) 8) 8)
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Sagal
- Presentats
[quote user="James Bond" post="79838"][quote user="Sagal" post="79824"]Jajajajja espero que no, sóc un amant de BMW peró m'ha fet emprenyar bastant aquests dies. La veritat.[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
si canvio la moto em penja
Vsssssss
007[/quote]
si canvio la moto em penja

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Bones!
ja he pujat totes les meves fotos al meu àlbum fotogràfic. Quan tingui una estona, prepararé la crònica amb les millors fotos. :)
ja he pujat totes les meves fotos al meu àlbum fotogràfic. Quan tingui una estona, prepararé la crònica amb les millors fotos. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Miquelpericas" post="79891"]Bones!
ja he pujat totes les meves fotos al meu àlbum fotogràfic. Quan tingui una estona, prepararé la crònica amb les millors fotos. :)[/quote]
Miquel., he vist tot el reportatge de fotos i m´ha encantat. Moltes gracies per compartir-ho. :kiss
ja he pujat totes les meves fotos al meu àlbum fotogràfic. Quan tingui una estona, prepararé la crònica amb les millors fotos. :)[/quote]
Miquel., he vist tot el reportatge de fotos i m´ha encantat. Moltes gracies per compartir-ho. :kiss
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
QUant facis la cronica ben feta ja ho explicaras pero...
on eren aquestes coves?
on eren aquestes coves?
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
Carai Miquel estic esperant la crònica perquè a part del col aubisque tot lo altre no he viste rès i per cert les coves que diu en Jordi, no seran pas les d'aqui a la vora aux les termes?

- Sagal
- Presentats
un altre post
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 13, 2009 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Felicitats Miquel per la ruta i moltes gràcies per les fotos.
Vssssss
007
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 13, 2009 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Encara no has penjat la cronica miquel???
:sado :sado :sado
[quote user="Sagal" post="79921"]Carai Miquel estic esperant la crònica perquè a part del col aubisque tot lo altre no he viste rès i per cert les coves que diu en Jordi, no seran pas les d'aqui a la vora aux les termes?[/quote]
Els Pirineu esta tant gran i tant ple de possiblitats que mai te l´acabaries!
Per aixo no he fet mai la transpirinaica.
Prefereixo destinar 4-5 dies a una zona. Un altre dia 4-5 dies en un altre zona. I aixi al final coneixem força el pirineu.
:sado :sado :sado
[quote user="Sagal" post="79921"]Carai Miquel estic esperant la crònica perquè a part del col aubisque tot lo altre no he viste rès i per cert les coves que diu en Jordi, no seran pas les d'aqui a la vora aux les termes?[/quote]
Els Pirineu esta tant gran i tant ple de possiblitats que mai te l´acabaries!
Per aixo no he fet mai la transpirinaica.
Prefereixo destinar 4-5 dies a una zona. Un altre dia 4-5 dies en un altre zona. I aixi al final coneixem força el pirineu.
Ex ...moltes coses