MOTOTURISME HA ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
MOTOTURISME HA ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA
Bé gent de moment us posso els 30 ports de la Transpirenaica, com a crònica us diré, que no és gens fàcil aconseguir els 30 ports. Bé aqui ni han 29, perquè l'últim el coll de Molló ens el varem passar, la carretera ens feia corre massa i no el varem veure, peró i aniré un dia i faré una foto, de totes maneres en el lloc d'aquest coll, he possat una foto de Cerbere, que és on s'acaba la transpirenaica.
http://picasaweb.google.com/Santi.sagal ... directlink
http://picasaweb.google.com/Santi.sagal ... directlink
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 14, 2009 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Re: MOTOTURISME A ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA
Quina passada... :martell
Com dic alguna vegada: Jo de gran vull ser com vosaltres!!! :cerv
Com dic alguna vegada: Jo de gran vull ser com vosaltres!!! :cerv
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
- Sagal
- Presentats
[quote user="Edu74" post="79932"]Quina passada... :martell
Com dic alguna vegada: Jo de gran vull ser com vosaltres!!! :cerv[/quote]
T'aconsello fer aquesta ruta, és impresionant. Tens una satisfacció bestial de moto i de paissatge.
Com dic alguna vegada: Jo de gran vull ser com vosaltres!!! :cerv[/quote]
T'aconsello fer aquesta ruta, és impresionant. Tens una satisfacció bestial de moto i de paissatge.

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Algun dia, alguna dia!!! :Saltant
100% NOVELL :eyes
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Felicitats per l'aventura !!!
I quina sort de poder fer tots aquests ports amb bon temps.
Mototurisme muntanyenc en estat pur...
I quina sort de poder fer tots aquests ports amb bon temps.
Mototurisme muntanyenc en estat pur...
- Sagal
- Presentats
Us faré una petita crònica de la sortida, i us poso el link de picassa perquè veigeu fotos.
Varem sortir diumenge a les 9.00 del mati de Vilagrassa (a tocar Tarrega), varem anar direcció Lleida fins agafar la nacional a Huesca i de Huesca a Pamplona passant per el pantà de Yesa, Aquesta carretera la veritat és que a mi m'encanta tant per les trazades de curves que té com pel seu paisatge.
De Pamplona varem pujar a Hendaye i vare, agafar direcció Sant Jean de Luz passant per la costa per la població de Socoa, aquesta carretera és un encant, us la recomano molt.
Desprès varem passar per Sant Joan de Luz i el primer poble ja ens varem parar a dormir, varem fer uns 526 Km mès o menys, peró molt relaxats. A partir d'aqui comença la Transpirenaica, que us destacaré, doncs. Varem fer unes escapadetes de la ruta per anar a la Selva de Irati i també a Gabarnié, uns llocs que són macos peró es clar allà tot ho és.
A destacar com anecdota, que, varem anar a fer el tourmalet tot i saben que era tancat i quant faltaban 4 km per arribar a dalt tancat, doncs nosaltres varem fer 105 Km i varem anar a pujar per l'altre banda fins arribar a on estaba tallada la carretera, o sigui que varem poguer fer la foto a dalt el tourmalet.
Consell que us dono, és una ruta que com a minim us heu d'agafar-ho em un semana, perquè les carreteres no són per treure un promig molt alt i les vistes cal la pena poguera anar parant a tirar fotos a les pujades i bajades dels colls que són espectaculars. Jo diria que entre 200 i 250 km diaris com a molt, teniu present que de Hendaye a Cerbere son 954 Km. però que es clar fareu alguna sortida del trayecte, oi?
També teniu que estar alerta al menys ara ens hi trobavem, a l'estiu potser no, però alerta que les poblacions son petitones hi ha pocs llocs i van molt dora o sigui si arriveu tard a buscar per menjar i dormir fotuda, a les 6 de la tarda com a molt procurar estar el lloc i colocats, és millor matinar i els paissatges de muntanya jo crec que també son millor al mati.
No se que més explicar-vos, us poso les fotos i si algu vol més informació o les rutes que varem fer les tenim, fins i tot l'Albert té els colls marcats a dins el tom tom.
Espero que us agradin i us asseguro que si la feu tornereu enamorats.
PACS47, disfrutaràs moltissim, ja parlarem.
http://picasaweb.google.com/Santi.sagal ... ENAICA2009#
Varem sortir diumenge a les 9.00 del mati de Vilagrassa (a tocar Tarrega), varem anar direcció Lleida fins agafar la nacional a Huesca i de Huesca a Pamplona passant per el pantà de Yesa, Aquesta carretera la veritat és que a mi m'encanta tant per les trazades de curves que té com pel seu paisatge.
De Pamplona varem pujar a Hendaye i vare, agafar direcció Sant Jean de Luz passant per la costa per la població de Socoa, aquesta carretera és un encant, us la recomano molt.
Desprès varem passar per Sant Joan de Luz i el primer poble ja ens varem parar a dormir, varem fer uns 526 Km mès o menys, peró molt relaxats. A partir d'aqui comença la Transpirenaica, que us destacaré, doncs. Varem fer unes escapadetes de la ruta per anar a la Selva de Irati i també a Gabarnié, uns llocs que són macos peró es clar allà tot ho és.
A destacar com anecdota, que, varem anar a fer el tourmalet tot i saben que era tancat i quant faltaban 4 km per arribar a dalt tancat, doncs nosaltres varem fer 105 Km i varem anar a pujar per l'altre banda fins arribar a on estaba tallada la carretera, o sigui que varem poguer fer la foto a dalt el tourmalet.
Consell que us dono, és una ruta que com a minim us heu d'agafar-ho em un semana, perquè les carreteres no són per treure un promig molt alt i les vistes cal la pena poguera anar parant a tirar fotos a les pujades i bajades dels colls que són espectaculars. Jo diria que entre 200 i 250 km diaris com a molt, teniu present que de Hendaye a Cerbere son 954 Km. però que es clar fareu alguna sortida del trayecte, oi?
També teniu que estar alerta al menys ara ens hi trobavem, a l'estiu potser no, però alerta que les poblacions son petitones hi ha pocs llocs i van molt dora o sigui si arriveu tard a buscar per menjar i dormir fotuda, a les 6 de la tarda com a molt procurar estar el lloc i colocats, és millor matinar i els paissatges de muntanya jo crec que també son millor al mati.
No se que més explicar-vos, us poso les fotos i si algu vol més informació o les rutes que varem fer les tenim, fins i tot l'Albert té els colls marcats a dins el tom tom.
Espero que us agradin i us asseguro que si la feu tornereu enamorats.
PACS47, disfrutaràs moltissim, ja parlarem.
http://picasaweb.google.com/Santi.sagal ... ENAICA2009#

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Es que el pirineu enganxa!
No els valorem pq els tenim a tocar pero son preciosos!!
JO sempre dic que si em fessin triar entre els alps i els pirineus em costaria moltissim de decantar-me per un o pels altres!!
No els valorem pq els tenim a tocar pero son preciosos!!
JO sempre dic que si em fessin triar entre els alps i els pirineus em costaria moltissim de decantar-me per un o pels altres!!
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que bó, Santi! L'armilla de Mototurisme penjada al cartell de tots els ports! :jump

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Gracies Santi per la cronica. Aixo de l'armilla, molt bo!
Llastima que la moto et dones algun problemet
:cerv
Llastima que la moto et dones algun problemet
:cerv
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Vaja vaja...
Ja anava a ficar zinzalla de vaja fotos mès... buuuf.. cartells y mès cartells... :666 :hot
Però mès envall ja ha quedat resolt. Unes fotos molt chules i de segur que ben frescos hi vareu estar.
Per cert Sagal, ahir varem estar per andorra i ens varem trobar el teu germà i muller, ben motoritzats, una moto amb cuatre rodes (o era un cotxe sense capota?)
A dalt a Andorra tambè varem trobar mès gent de mototurisme, serà una nova pandèmia?¿
Tal i com varen dir és una colla ferma.
Ja anava a ficar zinzalla de vaja fotos mès... buuuf.. cartells y mès cartells... :666 :hot
Però mès envall ja ha quedat resolt. Unes fotos molt chules i de segur que ben frescos hi vareu estar.
Per cert Sagal, ahir varem estar per andorra i ens varem trobar el teu germà i muller, ben motoritzats, una moto amb cuatre rodes (o era un cotxe sense capota?)
A dalt a Andorra tambè varem trobar mès gent de mototurisme, serà una nova pandèmia?¿
Tal i com varen dir és una colla ferma.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="79962"]Vaja vaja...
Tal i com varen dir és una colla ferma.[/quote]
Jo diria que és una mariconada de cotxe, jajajajaja, peró realment es molt guapo de conduir.
Tal i com varen dir és una colla ferma.[/quote]
Jo diria que és una mariconada de cotxe, jajajajaja, peró realment es molt guapo de conduir.

- Sagal
- Presentats
Re: MOTOTURISME HA ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA
Bé, ja tinc el Blog acabat, tant sols falta corretgir-lo, peró si voleu veure una mica la crònica de la Transpirenaica, ja sabeu.
http://santipuig.blogspot.com/
http://santipuig.blogspot.com/

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Molt bo aquest blog sr Santi,ja agafarem informació per possibles
sortidetas,la passejada és espectacular,llàstima del model :666
sortidetas,la passejada és espectacular,llàstima del model :666
Que gran aquest de Bilbao

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Et felicito, Santi.
Unes fotos genials, un viatget genial i un blog genial. :cerv
Unes fotos genials, un viatget genial i un blog genial. :cerv
- Sagal
- Presentats
[quote user="Oscar" post="80027"]Molt bo aquest blog sr Santi,ja agafarem informació per possibles
sortidetas,la passejada és espectacular,llàstima del model :666[/quote]
Doncs la veritat és que en tenim al´gun bastant a la vora, o sigui que amb un cap de setmana es pot fer
sortidetas,la passejada és espectacular,llàstima del model :666[/quote]
Doncs la veritat és que en tenim al´gun bastant a la vora, o sigui que amb un cap de setmana es pot fer

- Sagal
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="80030"]Et felicito, Santi.
Unes fotos genials, un viatget genial i un blog genial. :cerv[/quote]
És que tot això de la fotografia i l'informatica em va molt bé, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Unes fotos genials, un viatget genial i un blog genial. :cerv[/quote]
És que tot això de la fotografia i l'informatica em va molt bé, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
He llegit el teu blog i una molt bona ruta, merci per fer-nos-en cinc centims.
Fa gràcia tenir les fotos de quasi tots els Cols de Pirineu. Algun dia haurem de fer el recompte i anar a per els que falten. :martell
Ara veient el que vareu fer he vist que el Dimecres ens varem creuar en algun punt de la ruta, que no ens veiesim debia ser mentres vosaltres feieu els Cols d'Agnes i Lers, nosaltres varem fer el Col del Port, mira que vaig estar dubtant fins l'últim moment si escollir uns o els altres...al final vaig decidir malament, hagues estat be trobar-nos per alla dalt. :crys
Realment és una ruta feixuga per fer en cinc dies, sis o set seria l'aconsellable. En el nostre cas ens va pesar mes l'anar de mar a mar que el previst al començament que era tallar a Roncesvalles.
De totes formes li varem fotre una retallada considerable, a la ruta prevista els dos últims dies, ja en teniem prou de corbes, "gravillons" i Cols. Entre el cansament i la calor, els 300 km retallats ens varen anar molt be. A nosaltres ens en varen sortir 1600 km.
Salut.
Fa gràcia tenir les fotos de quasi tots els Cols de Pirineu. Algun dia haurem de fer el recompte i anar a per els que falten. :martell
Ara veient el que vareu fer he vist que el Dimecres ens varem creuar en algun punt de la ruta, que no ens veiesim debia ser mentres vosaltres feieu els Cols d'Agnes i Lers, nosaltres varem fer el Col del Port, mira que vaig estar dubtant fins l'últim moment si escollir uns o els altres...al final vaig decidir malament, hagues estat be trobar-nos per alla dalt. :crys
Realment és una ruta feixuga per fer en cinc dies, sis o set seria l'aconsellable. En el nostre cas ens va pesar mes l'anar de mar a mar que el previst al començament que era tallar a Roncesvalles.
De totes formes li varem fotre una retallada considerable, a la ruta prevista els dos últims dies, ja en teniem prou de corbes, "gravillons" i Cols. Entre el cansament i la calor, els 300 km retallats ens varen anar molt be. A nosaltres ens en varen sortir 1600 km.
Salut.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
cu....ns Santi, vec que tu vas passar força be, la veritat. es que son unes carreteres i uns paisatges ben macos.
per cert qui es el home aquet de barba i amb poc cabell, que surt a gaire-be totes las fotos????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
salut
cu....ns Santi, vec que tu vas passar força be, la veritat. es que son unes carreteres i uns paisatges ben macos.
per cert qui es el home aquet de barba i amb poc cabell, que surt a gaire-be totes las fotos????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="80045"]He llegit el teu blog i una molt bona ruta, merci per fer-nos-en cinc centims.
Salut.[/quote]
Bé és que nosaltres varem anar a La selva d'Itati, els 105 Kms. que varem fer de més al Tourmalet i també a gabrnie, pero realment s'han de fer com a molt 200 o 250 diaris per anar bé i gaudir unja mica del paissatge
Salut.[/quote]
Bé és que nosaltres varem anar a La selva d'Itati, els 105 Kms. que varem fer de més al Tourmalet i també a gabrnie, pero realment s'han de fer com a molt 200 o 250 diaris per anar bé i gaudir unja mica del paissatge

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Una ruta molt i molt maca i el detall de l´armilla de mototurisme penjada al cartell del nom del Coll, molt i molt bó.
Gracies per compartir experiència i fotos. :kiss
Gracies per compartir experiència i fotos. :kiss