Entrada
Autor: Ramon_vfr » dg. juny 14, 2009 9:47 pm
Pep, per portar la Pan € cal que t'imaginis que portes un moto amb canvi automàtic. En carreteres revirades : segona, i en carreteres amb revolts mes oberts : tercera, i ja no cal tocar més el canvi.
Si ve una recta entre revolt i revolt, l'apuges de voltes (sense passar-te de 7.000 tot i que pots arribar a 8.000) i al apropar-te només cal que treguis gas, facis la traçada i obris, veuràs com els revolts es fan sols.
Et limites a jugar amb el gas i a gaudir de la traçada i del pas de revolt. Amb poques motos mes ho pots fer això, ( bé, amb la Goldwind si ).
En alguna sortida et poses al darrera meu o de l'Albert i veuràs com ho fem.
De tocar a terra NO es normal, si ho has fet expressament, ok, però si no, es que has traçat malament. Jo quan toco a terra es perquè vull, enlloc de traçar normal, jugo amb la moto, sempre a menys velocitat lògicament, i apuro l'entrada al revolt al màxim fins al punt que em veig obligat a tirar literalment la moto de costat, i és llavors quan es toca a terra amb els avisadors..
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 14, 2009 9:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep