Ull amb els insults per internet!
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ull amb els insults per internet!
No s'hi val insultar, si no llegiu això. :eyes

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Ull Amb Els Insults Per Internet!
[quote user="Randy-650" post="80207"]No s'hi val insultar, si no llegiu això. :eyes[/quote]
El que em fa més gracia és l'indemnizació de 1 €, jajajaja, que en faran de tants cèntims
El que em fa més gracia és l'indemnizació de 1 €, jajajaja, que en faran de tants cèntims

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Això em recorda fa mooolts anys, quan podíem dir que Rubí encara era poble...
Un judici per haverli fotut hòstia a l'urbano... clar que l'urbano era un xulet i va haver provocació més que sobrada i eren dos vells coneguts i es tenien ganes de fa temps, que un fos urbano era totalment circumstancial, a més era en el context del ball de la festa major... i un estira arronsa pujat de to i allò tan nostrat del que no tens pebrots... i es va acabar en pantuflada a l'urbano i detenció de l'interfecte, i posterior vista oral... ja fa un pliot anys.... el van condemnar a pagar 6.000 pts a l'urbano d'indemnització, i al moment, tal com el jutje dicta sentència, va l'encausat s'adreça a l'estrada i diu: Puc pagarli 12.000 i li foto una altra hòstia ???
Un judici per haverli fotut hòstia a l'urbano... clar que l'urbano era un xulet i va haver provocació més que sobrada i eren dos vells coneguts i es tenien ganes de fa temps, que un fos urbano era totalment circumstancial, a més era en el context del ball de la festa major... i un estira arronsa pujat de to i allò tan nostrat del que no tens pebrots... i es va acabar en pantuflada a l'urbano i detenció de l'interfecte, i posterior vista oral... ja fa un pliot anys.... el van condemnar a pagar 6.000 pts a l'urbano d'indemnització, i al moment, tal com el jutje dicta sentència, va l'encausat s'adreça a l'estrada i diu: Puc pagarli 12.000 i li foto una altra hòstia ???
-----------
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="ARBE" post="80230"] el van condemnar a pagar 6.000 pts a l'urbano d'indemnització, i al moment, tal com el jutje dicta sentència, va l'encausat s'adreça a l'estrada i diu: Puc pagarli 12.000 i li foto una altra hòstia ???[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Hi ha coses que no tenen preu
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Hi ha coses que no tenen preu
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
No sabeu pas on viu aquest noi?
I és que ja li val mira que insultar els mossos.. segur que és un insociable e intolerant.
Algù li hauria d'explicar la importantissima feina d'aquests, i l'altissim valor moral que tenen aquests fantastics treballadors.
I és que ja li val mira que insultar els mossos.. segur que és un insociable e intolerant.
Algù li hauria d'explicar la importantissima feina d'aquests, i l'altissim valor moral que tenen aquests fantastics treballadors.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 18, 2009 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="ARBE" post="80230"]Això em recorda fa mooolts anys, quan podíem dir que Rubí encara era poble...
Un judici per haverli fotut hòstia a l'urbano... clar que l'urbano era un xulet i va haver provocació més que sobrada i eren dos vells coneguts i es tenien ganes de fa temps, que un fos urbano era totalment circumstancial, a més era en el context del ball de la festa major... i un estira arronsa pujat de to i allò tan nostrat del que no tens pebrots... i es va acabar en pantuflada a l'urbano i detenció de l'interfecte, i posterior vista oral... ja fa un pliot anys.... el van condemnar a pagar 6.000 pts a l'urbano d'indemnització, i al moment, tal com el jutje dicta sentència, va l'encausat s'adreça a l'estrada i diu: Puc pagarli 12.000 i li foto una altra hòstia ???[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Un judici per haverli fotut hòstia a l'urbano... clar que l'urbano era un xulet i va haver provocació més que sobrada i eren dos vells coneguts i es tenien ganes de fa temps, que un fos urbano era totalment circumstancial, a més era en el context del ball de la festa major... i un estira arronsa pujat de to i allò tan nostrat del que no tens pebrots... i es va acabar en pantuflada a l'urbano i detenció de l'interfecte, i posterior vista oral... ja fa un pliot anys.... el van condemnar a pagar 6.000 pts a l'urbano d'indemnització, i al moment, tal com el jutje dicta sentència, va l'encausat s'adreça a l'estrada i diu: Puc pagarli 12.000 i li foto una altra hòstia ???[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
si, si penseu que d'això fa uns 25 anys i encara es recorda... la jutjessa va respondre algo com :
Mire, para empezar esto ya constituye en si mismo una falta por desacato, además incurriria usted en una circunstancia agravante como es la premeditación, a la que habría que sumar la reincidencia, con lo que le aseguro que le harían falta bastante más que 6.000 pesetas para pagar tal gesta.... tot això la tia ho deia aguantantse el riure, clar.
Mire, para empezar esto ya constituye en si mismo una falta por desacato, además incurriria usted en una circunstancia agravante como es la premeditación, a la que habría que sumar la reincidencia, con lo que le aseguro que le harían falta bastante más que 6.000 pesetas para pagar tal gesta.... tot això la tia ho deia aguantantse el riure, clar.
-----------
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
molt bó
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Podran multar per dir, escriure i expresar, pero jo seguiré pensant alló que vulgui......
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Vendetta" post="80237"]No sabeu pas on viu aquest noi?
Algù li hauria d'explicar la importantissima feina d'aquests, i l'altissim valor moral que tenen aquests fantastics treballadors.[/quote]
Quina raò tenen les teves paraules.Quin esser desagraït i poc solidari pot parlar malament dels nostres amics i
grans treballadors,millors persones,etc...?.Intentaré recorrer la sentència crec que la multa hauria de ser
més gran,potser 2Euros (i sin rechistar) :box
Algù li hauria d'explicar la importantissima feina d'aquests, i l'altissim valor moral que tenen aquests fantastics treballadors.[/quote]
Quina raò tenen les teves paraules.Quin esser desagraït i poc solidari pot parlar malament dels nostres amics i
grans treballadors,millors persones,etc...?.Intentaré recorrer la sentència crec que la multa hauria de ser
més gran,potser 2Euros (i sin rechistar) :box
Que gran aquest de Bilbao