Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » dc. juny 17, 2009 4:58 pm

Es una mica recordant l’estil de Terrachaman i donant continuïtat al fil que ell un bon dia va obrir.

El meu cas, estaríem parlant de finals dels 70 principi dels 80, una cota 200 de segona mà però amb qualitat de motor i acabats, va durar poc i ja sense qualitat de motor i pèssima d'acabats, després va venir la 242 vermella crec que 1a evolució del model , fantàstica i aquesta em va durar mes, amb la 200 vaig aprendre i amb la 242 gaudi.

I després el trial va durar i va durar buenooooó molt més que les piles, ni comparació.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: JoanF » dc. juny 17, 2009 7:52 pm

Jo et podria dir que el meu cas es remonta al principi dels temps (que un, ja te una edat) amb una Guzzi d'aquelles rojes amb el cambi al costat del dipòsit (encara no tenia carnet de conduir) després vaig pasar a la ossa 125 o 150 no ho recordo be. Aquella de color blau. Varen pasar ampolles i anys i després ja varen ser la Paneuropean 1100st, i actualment la Paneuropean 1300 abs.
I aquest és el meu curt historial.
:form :form :form
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 17, 2009 9:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bichusten » dc. juny 17, 2009 8:59 pm

[quote user="JoanF" post="80236"]Jo et podria dir que el meu cas es remonta al principi dels temps (que un, ja te una edat) amb una Guzzi d'aquelles rojes amb el cambi al costat del dipòsit (encara no tenia carnet de conduir) després vaig pasar a la ossa 125 o 150 no ho recordo be. Aquella de color blau. Varen pasar ampolles i anys i després ja varen ser la Paneuropean 1100st, i actualment la Paneuropean 1300 abs.
I aquest és el meu curt istorial.
:form :form :form[/quote]


JonF: Jo tambe vaig comançar amb la Guzzi 65, del meu germa , jo no tenia titol ni res, la vaig partir 2 vegades, i el ferrer de Avinyonet la va soldar les dos vegades. tambe soldave els estreps moltes vegades incontables.
despres un vespino( a la facultad). bultaco sherpa , guzzi 850. i un impas de 23 anys sense moto hasta fa 4 anys una scoopy i despres la triumph

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Eva » dc. juny 17, 2009 10:36 pm

Sé que m´en arrepentiré més endevant d´haver escrit en aquest post, però vinga.......


Aquesta moto no era pas meva, era del meu tio i me la va deixar provar a Fitor:
Imatge

Jo vaig començar amb una hondita :
Imatge
Aquesta foto es del Club de Tenis LLafranch. Jo anaba la cole en moto i al estiu a treballar a Calella de Palafrugell.
Amb els diners que guanyaba el estiu i amb une mica d´ajuda familiar em vaig comprar:
Imatge
Imatge
una montesa 75.
No en tenia ni idea, però el meu germà , l´Agustí m´en va ensenyar molt i ell també en va gaudir.
Despres ho vaig deixar fins fa 5 anys que em vaig comprar la gs650 que vaig guardar durant 4 anys i li vaig fer 4.000 kms , tot seguit la 800 i ara la 1.200gs.
Jo sempre dic :
Bé mentres duri, després tal día farà un any.
Així donç, ara toca moto i el día que m´en cansi , la vendré i a 10.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Carles » dj. juny 18, 2009 8:24 am

Bones!!!

Està clar que aquest post sortiran "las viejas glorias" (amb carinyuuu) de Mototurisme. Aquells que han tingut 20 i pico motos, que porten 30 anys a sobre, que porten no se quants mils de kms... i moltes més coses...!!!!!

Jo vaig començar amb la Deauville 650 que vaig comprar al 2005, i després al 2007 la Varadero que tinc actualment... sí, una experiència motera ben curta, però intensa, o no??

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » dj. juny 18, 2009 8:53 am

Les hores que jo m’he pesat a Fitor entrenant quins records, quant acabàvem anàvem a fer la línea d’alta tensió que anava des de Palafrugell a Romanya, "ep" em compte quant acabàvem de fer trial, ara farà un mes la vaig fer-la sols la línea i encara em fan mal tots els ossos.

Ostres mareta a dalt de Fitor i amb bikini, no puc imaginar-me com devies anar a la platja de Palau Sator o La Bisbal D’Emporda, quin perill.

Be desprès de la cota 242 va venir la Fantic 240 TP una pesada de moto, feia fàcils les zones difícils, (continuara) ja que de gas gas n’he tingut 17.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 18, 2009 8:56 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 18, 2009 9:35 am

Jo vaig començar fa 4 anys amb una especial que va durar un o dos mesos. Abans no havia pujat mai en una moto ni ciclomotor ni res.

Despres una deuville 650 , nou mesos i 25.000km'¡s
Una deuville 700, 9 mesos mes i 25000km's mes
i actualment la varadero 1000, 2 anys 3 mesos i casi 90.000km's
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Oscar » dj. juny 18, 2009 9:41 am

Uy crec que aquí hi ha molt veterà :bow .I també hi ha que van començar mes
tard.A mí això de la moto se´m va ocorrer mentre feia la mili,i pasava les
hores perdent el temps.Quan vaig venir vaig comprar la GS 500,despres la Bandit 6OO
i actualment la Bandit 650.La veritat sempre amb Suzuki i les motos molts kms i
bastant de temps.Entremig una Vespa que ara para guardada,no està gens malament
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 18, 2009 10:14 am

[quote user="Mareta" post="80257"]
................

Així donç, ara toca moto i el día que m´en cansi , la vendré i a 10.[/quote]

Un es cansa de la moto quan no sap què fer ni on anar, i no la disfruta, individualment o amb companyia. Quan la disfrutes no t'en canses mai, creu-me. Jo mateix quan em canso d'una disciplina (ara faig carretera), tiro per un altre lloc i torno a començar de nou. Quan m'en cansi de fer carretera tornaré a fer muntanya, la meva gran passió. :form

La foto que has ficat amb l'Endurito 75, ufffff, quins records. Era un llamp aquella Montesa!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Sergibuda » dj. juny 18, 2009 1:44 pm

Jo vaig començar heretant una VESPINO SCA de ma germana, que després va ser de mon germà fins que es va partir per la meitat contra un cotxe i a la que jo li vaig fer uns 12.000 Km.

Fins que vaig marxar de casa fa 17 anys no vaig poder tornar a tenir moto, així que al segon dia de viure pel meu compte em van entregar la meva SUZUKI ADDRESS 50, amb la que vaig fer uns 40.000 Km (vaig arribar a circular nevant).

La moto es va acabar partint per la meitat (coses que passen) i, tenint aparaulada una Special, em vaig quedar sense feina, així que em vaig quedar uns mesos sense moto fins que vaig aconseguir feina i moto, un VESPA TX200, amb la que vaig fer uns 60.000 Km, però que vaig acabar abandonant (no tenia ni un duro per fer-li el poc manteniment que necessitava) per comprar-me un cotxe per culpa de la feina.

El cotxe em va durar any i mig i quan vaig poder vendre'l (havia tornat a canviar de feina) em vaig comprar una YAMAHA SR 250 CLASSIC (li havien posat Classic per no dir que era la bàsica), amb la que vaig fer uns 25.000 Km en un any i mig.

Ara fa vuit anys, em vaig comprar una KAWASAKI VULCAN 800, amb la que vaig tenir un accident (sinistre total) quan tenia uns 110.000 Km, però va tornar a reviure en forma de chopper i ara té uns 170.000 Km.

Mentre construíem el chopper amb la Vulcan, em vaig comprar una moto de transició (la vaig comprar tenint aparaulat amb la meva dona que li vendria a ella en poc temps), una SUZUKI INTRUDER C 800 a la que li vaig acabar fent uns 75.000 Km.

Fa menys de dos anys vaig comprar la KAWASAKI VULCAN 2000 per tal de tenir una moto completament fiable mentre li canviava el motor al chopper i amb ella porto recorreguts més de 72.000 Km.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Pacs47 » dj. juny 18, 2009 10:20 pm

bones!!!!!!!

dema fara 34 anys que vaig començar amb aquet vici, la primera i la que mes recordo va ser una Mini Montesa, amb ella vaig fer las meves primeras surtidetes -Elefantrefen 77- quatre dies per arribar-hi, pero va valdre la pena, despres una Cota 74, Streaker 75 i com no podia ser d'una altra manera una Brio 81, com la teva Maretta
despres ja vaig pujar una mica de categoria i em vaig comprar una Metralla mk1, la següenta?, una metralla GTS amb la que vaig corre el Criterium SoloMoto-AGV, a la segona carrera vaig veure que no era gens normal, entrar-hi el primer a la curva i sortir l'ultim :( :( :( , despres una Ducati 500 twin, si Xurrumeca una Ducati :D :D, despres venen els nanos i ho deixo una mica de costat, pero encara aixos i tot, vaig comprar-me una cota 349 i ja mes recentment al enar a viue a Tenerife una Honda 750 four :sado :sado , si jo amb una honda, que li farem?? i una bmw 1000 i ja las dos ultimes i las que coneixe-ho valtros una suzuki SV i l'actual Bandit 1250

per el cami han quedat unes altres, pero ja teni-ho prou amb aquet toxto :oops: :oops: :oops:

per cert tots aquets anys portan moto i encara no he apres

:sado :sado :sado :sado :sado :sado

salut

un dia d'aquets fare com deia la Karina, mirare -en el baul de los recuerdos- i penjarem alguna foto
:pc :pc :pc :pc :pc
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » ds. juny 20, 2009 7:45 pm

no podia ser d'una altra manera una Brio 81, com la teva Maretta
Vols dir que la moto de la mareta es una brio ? si es una brio el dipòsit no seria l’original.

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Sergi3 » ds. juny 20, 2009 8:59 pm

Doncs jo vaig comencar a anar amb moto, el 97 amb una yamaha jog-sport, be no era meva si no de la empresa, despres jo em vaig comprar la vespa, que me la vaig endur a menorca, mes aviat la va portar el barco. 6 anys despres va venir la Yamaha diversion, i despres la que ja conixeu la vstrom, la mill............. :mrgreen:

:cerv

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Pacs47 » dl. juny 22, 2009 10:31 pm

no podia ser d'una altra manera una Brio 81, com la teva Maretta
Vols dir que la moto de la mareta es una brio ? si es una brio el dipòsit no seria l’original.
bones!!!!!

jo diria que si, per la sortida del puny de gas, el far i el tubs d'escapament "xafats a la punta", pero.........

:shock: :shock: :shock: :shock:


salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 22, 2009 10:41 pm

[quote user="Pacs47" post="80399"]la primera i la que mes recordo va ser una Mini Montesa, amb ella vaig fer las meves primeras surtidetes -Elefantrefen 77- quatre dies per arribar-hi, pero va valdre la pena,[/quote]
Que dius, que vas anar a Elefantrefen amb una Mini Montesita ? Quina aventura, :eyes


[quote user="Pacs47" post="80399"]per cert tots aquets anys portan moto i encara no he apres[/quote]
Uuuiii, encara ets jove i temps tems per aprendre'n ;-)

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » dt. juny 23, 2009 9:20 am

no podia ser d'una altra manera una Brio 81, com la teva Maretta
Vols dir que la moto de la mareta es una brio ? si es una brio el dipòsit no seria l’original.
bones!!!!!

jo diria que si, per la sortida del puny de gas, el far i el tubs d'escapament "xafats a la punta", pero.........

:shock: :shock: :shock: :shock:


salut
Hola Pacs .

Com que l’any passat vaig restaurar una Impala i contínuament tenia que agafar referències de la web de montesa, jo tenia antes que les Brio la 110 era vermella, i la 85 la normal vermella i la trucha verda ( model especial) amb dos gomes a cada costat del dipòsit i era justament això el dipòsit amb aquella tape a sobre per posar els documents al que jo veig que no quadre amb la moto de la mareta.

Ep sense acritud, ja que em diversitat d’opinions sempre s’aprèn quelcom.






Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 23, 2009 10:39 am

1.-Derbi Paleta 74 cc. Cross 1968
2.-Vespino Brisa
3.-Ducati 50 TT
4.-Bultaco Junior 74 cc. B-798585
5.-Ossa Enduro E 72 B-B
6.-Ossa Enduro 73 B-AH
7.-Ducati 250 24 Horas B-AG
8.-Ossa Yankee 500 SS B-BZ
9.-Laverda 1000 J B-AK
10.-Norton Commando 828 E B-CB
11.-Ducati 900 SS Desmo B-BT
12.-Yamaha 600 XT B-GU
13.-Yamaha 600 XT MK II B-IJ
14.-Honda Dominator 650 B-KC
15.-Montesa Cota 348 B-EB
16.-Honda XR 600 B-LJ
17.-Honda 750 VFR B-LH
18.-BMW G/S 1000 B-LM
19.-Suzuki 650 Djebel B-HZ
20.-Kawasaki KLX 650R B-OB
21.-BMW K1100 RS B-SS
22.-BMW K1200 RS B-TC
23.-Honda VFR 800 Fi B-UC
24.-Ossa Yankee 500 SS B-CV
25.-BMW Gs 1200 DXG
i alguna que em deixo.

+ 9 cotxes
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » dt. juny 23, 2009 11:43 am

Mol bo GS 12 Red
Que jo me’n redorti.

Bultaco lobito compartida germà-net.
Cota 200
Cota 242
Fantic 240 TP excel-lent
Melin Lluís Gallach rep
Cota 304 preparació especial (2) uni. excel-lent
Beta Tarrés rep 2 mesos
Gas Gas Halley 320
Gas Gas aire 250cc lamines competició (2) uni. excel-lent
Gas Gas aigua 350 la verda, un desastre
12 unitats Gas Gas d’aigua, la meva marca
Entre mixt una Sherco 250 preparada Paxau excel-lent.

De enduro he disposat de diferents Gas Gas (no eren en propietat)

Entre mixt anys trial, un prototip em motor 75cc xassís Briera que durant 2 anys varem fer carreres de 4 hrs resistència campionat de Catalunya circuits mixtos, terra i asfalt .

Carrtera
Yamaha WR 450
BMW R-650 GS - Epssssssssss
BMW R850R
BMW R1200R

Clàssiques en part restaurades per mi.

Bultaci mercurio 155 – 1960
Ducati Mototrans 200 TS - 1969/70
Montesa Impala Sport 250 – 1966
Bultaco Metralla MK2 250 – 1966
Bmw R-27 250 - 1954

BLOG
http://bul1256.blogspot.com/
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 4:34 pm, en total s’ha editat 11 vegades.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 23, 2009 3:53 pm

molt bó també Gas Gas ets un bon Espanta-Conills amb Gas-Gas :D
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 23, 2009 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Amb Quina Moto Va Començar Tot.

Entrada Autor: Bul1256 » dt. juny 23, 2009 4:15 pm

[quote user="Gs12 red" post="80981"]molt bó també Gas Gas ets un bon Espanta-Conills amb Gas-Gas :D[/quote]


Ja ja ja espanta conills, ep deus esta parlant dels de bosc no. :cerv

Respon

Torna a “General”