Aprofitant que el dilluns tenia festa a la feina, i que ja havia acabat els examens de la universitat, vaig aprofitar per fer la volta a Catalunya.
La ruta que vaig fer va ser aquesta:

Durant la ruta no vaig fer gaires fotos, ja que anava per feina, però aqui en teniu unes quantes:
El Diumenge vaig soritr de Valls a les 8 del matí, i quan ja portava dos horetes de ruta vaig parar en un poblet molt petit que hi ha entre Igualada i Manresa, que es diu Salelles,

I mentres esmorzava tenia aquestes vistes:

Un cop passat Manresa vaig anar cap a Vic, Banyoles i despres ja vaig començar a disfruta molt amb els diferents ports de muntanya:

Vaig continuar fins arribar al poble del bressol del catala, es a dir Organya poble en el qual vaig instal·lar el meu xalet

El dilluns vaig continuar el meu viatge, vaig anar cap a Sort, i abans d'arriba al port de la Bonaigua vaig parar a refresca'm

Despres anant cap a Vileha vaig passar el port de la Bonaigua que es una carretera molt divertida de pujada, però de baixada a Vielha la carretera esta en molt mal estat, però te unes vistes impressionants

I vaig arribar a Vielha

A continuació vaig anar cap a Tremp i per la C-13 fins a Lleida, en tota la ruta fins aqui vaig trobar molt poc transit.
Foto del Montsec des de la C-13:

Passat Lleida, vaig parar a Maials, aqui el paissatge es molt diferent que als Pirineus, aqui ja no hi ha el verd, tot el que hi ha a vista es conreu:

I d'aqui fins a Mora d'ebre:

A partir d'aqui cap a casa, que el meu "pompis" encara no està preparat per viatges tan llargs.
I amb moltes ganes de tornar al Pirineu a fer curves i veure aquells maravellosos paisatges.
I fins aqui la meva primera GT.