Nordkapp 2009
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Nordkapp 2009
George, Panotxa.............que tingueu molt bon viatge, deixeu el pabelló català ben alt i si podeu, aneu-nos fent cinc cèntims del dia a dia, ok?
UN PETUNARRU!!!!!!!!!!!!!!
UN PETUNARRU!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Panotxa i George:
Cuideu-vos molt i divertiu-vos més.
Un :kiss de part de la Mar i unaltre :kiss de part meu.
Cuideu-vos molt i divertiu-vos més.
Un :kiss de part de la Mar i unaltre :kiss de part meu.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
vamonos que nos vamos, que me llaman el lavadora que no me quedan dias, me quedan horas :Saltant
anda com deveu estar.... TONIIII, i els cims comarcals QUEEEEE ????? MADIQUITAAAAAAAA
anda com deveu estar.... TONIIII, i els cims comarcals QUEEEEE ????? MADIQUITAAAAAAAA
-----------
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
Gràcies amics.
realment ja falta poc, i tot apunta a fred i pluja, però deixarem el pabelló ben alt (jo sempre havia usat aquesta expresió en altres circunstancia, però bé .................)
Si us fixeu bé, això d'internet i del foro, és la óst** , crónica en directe a 4.000 KM, és fantástic. De pujada hem quedat amb un amic a Frankfurt que ell participa en una concentració alla aprop aquestes mateixes dates, és increible.
realment ja falta poc, i tot apunta a fred i pluja, però deixarem el pabelló ben alt (jo sempre havia usat aquesta expresió en altres circunstancia, però bé .................)
Si us fixeu bé, això d'internet i del foro, és la óst** , crónica en directe a 4.000 KM, és fantástic. De pujada hem quedat amb un amic a Frankfurt que ell participa en una concentració alla aprop aquestes mateixes dates, és increible.
George l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 17, 2009 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="George" post="80232"]Gràcies amics.
Si us fixeu bé, això d'internet i del foro, és la óst** , crónica en directe a 4.000 KM, és fantástic. De pujada hem quedat amb un amic a Frankfurt que ell participa en una concentració alla aprop aquestes mateixes dates, és increible.[/quote]
si, si...........vosaltres dos teniu un perill..............entre el pabelló ben alt i els donuts.................. :cerv :cerv :cerv
Si us fixeu bé, això d'internet i del foro, és la óst** , crónica en directe a 4.000 KM, és fantástic. De pujada hem quedat amb un amic a Frankfurt que ell participa en una concentració alla aprop aquestes mateixes dates, és increible.[/quote]
si, si...........vosaltres dos teniu un perill..............entre el pabelló ben alt i els donuts.................. :cerv :cerv :cerv
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Que vagi molt be el VIATGE, el temps no és pot dominar, aixi que haureu de conformar-vos amb el que hi hagi, de totes formes les previsions sempre son mes dolentes que la realitat.
Esperem moltes fotos i explicacions.
Només un comentari mes, ahir vaig llegir una crònica de Nordkap d'un del foro BMW. El pobre no va poder fer tot el VIATGE planejat per culpa d'una fallada a la moto, va tenir de fer una profesó per concesionaris degut a la psicosis actual sobre aquesta marca. El resultat final era que no tenia pastilles al fre del darrera...ell creia que era la cardan. Dic aixó per que jo l'any passat també les vaig acabar. Penseu en portar-ne un joc si no les heu canviat fa poc. I si sentiu algun sorollet extrany...primer de tot mireu que no sigui alguna cosa normal. No us deixeu enganyar per la psicosis.
Ja us queda molt poc, que tingueu molt bon VIATGE. :ksss
Salut.
Esperem moltes fotos i explicacions.
Només un comentari mes, ahir vaig llegir una crònica de Nordkap d'un del foro BMW. El pobre no va poder fer tot el VIATGE planejat per culpa d'una fallada a la moto, va tenir de fer una profesó per concesionaris degut a la psicosis actual sobre aquesta marca. El resultat final era que no tenia pastilles al fre del darrera...ell creia que era la cardan. Dic aixó per que jo l'any passat també les vaig acabar. Penseu en portar-ne un joc si no les heu canviat fa poc. I si sentiu algun sorollet extrany...primer de tot mireu que no sigui alguna cosa normal. No us deixeu enganyar per la psicosis.
Ja us queda molt poc, que tingueu molt bon VIATGE. :ksss
Salut.
Salut i kilómetres
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Contacta:
Ja no queda res, suposo que ja ho teniu tot a punt, sobretot ...... gaudiu del viatge i feu moltes fotos, per lo menys a mi, m’agradarà molt veure-les, ens veiem al blog!!!!!
Bon viatge!!!!!
Bon viatge!!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Bé, George, pots fer un cigarret igualment després de deixar el pabelló ben alt... ah, no, que això era després de deixar el pabelló amorcillat :b9
-----------
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Hoooola!
Ostres tu, quan entro al post i veig tots els missatges de suport o bé de consells, la veritat és que s’agraeix molt i molt.
Poder aquest viatge és això… tant si el fas com si no el fas el tens present en el cap, et va fent brum, brum dins el cervell i et va quallant.
L’esperit d’aventura sempre m’agradat, forma part d’una manera de viure i de veure la vida… l’objectiu és el Nordkapp?...crec que l’objectiu, com en muntanya, és tornar a casa, sa i estalvi… això si amb l’alegria d'haver fet allò que tant de temps has somniat.
No vull dir noms, que sempre me’n deixo algú, però un cop més gracies pels petons, consells mecànics, consells des de Finlàndia, pels adhesius, pels carinyosos insults i sobre tot per les vostres sanes enveges, que tants de cop he tingut jo d’altres.
Una abraçada a tothom!
:kiss
Ostres tu, quan entro al post i veig tots els missatges de suport o bé de consells, la veritat és que s’agraeix molt i molt.
Poder aquest viatge és això… tant si el fas com si no el fas el tens present en el cap, et va fent brum, brum dins el cervell i et va quallant.
L’esperit d’aventura sempre m’agradat, forma part d’una manera de viure i de veure la vida… l’objectiu és el Nordkapp?...crec que l’objectiu, com en muntanya, és tornar a casa, sa i estalvi… això si amb l’alegria d'haver fet allò que tant de temps has somniat.
No vull dir noms, que sempre me’n deixo algú, però un cop més gracies pels petons, consells mecànics, consells des de Finlàndia, pels adhesius, pels carinyosos insults i sobre tot per les vostres sanes enveges, que tants de cop he tingut jo d’altres.
Una abraçada a tothom!
:kiss
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Companys,
Desitjo que tingueu una bona ruta i que les aventures siguin emocionants però suportables, d'aquelles que generen grans anécdotes quan s'expliquen de tornada.
A Panotxa no el conec, però sí a en George, que és un paio optimista i divertit. Estic segur que us ho passareu molt bé.
És una de les rutes que a molts moters ens té el cor robat i ens agradaria fer.
He vist que teniu un blog i procuraré seguir-lo. Per cert, sortiu el dia 20, com diu el text, o el 19, diu el rellotge?
V'ssssssssssssss
Desitjo que tingueu una bona ruta i que les aventures siguin emocionants però suportables, d'aquelles que generen grans anécdotes quan s'expliquen de tornada.
A Panotxa no el conec, però sí a en George, que és un paio optimista i divertit. Estic segur que us ho passareu molt bé.
És una de les rutes que a molts moters ens té el cor robat i ens agradaria fer.
He vist que teniu un blog i procuraré seguir-lo. Per cert, sortiu el dia 20, com diu el text, o el 19, diu el rellotge?
V'ssssssssssssss
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- George
- Presentats
GRACIES A TOTS :cerv
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
SRS. GEORGE I PANOTXA, PANOTXA I GEORGE, passeu-ho de collons !!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
Eh companys que tingueu un molt bon viatge, i que la sort us acompanyi, Jo penso que acabeu d'enpendre el Viatge.
Salut, i espero que tot us vagi molt be. :D :D :D :D :D
Salut, i espero que tot us vagi molt be. :D :D :D :D :D
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- George
- Presentats
Hola amics, des de Rovaniemi, capital de laponia, al nord de Finlandia. Avui és el 1º dia que trobem conexió a internet.
En Panotxa ja ha escrfit la crónica al bloc, però dir-vos que tot va bé, l`únic contratemps l'està possant garmin.
Molts Km, moltes hores de moto, molts paissatges, molt de tot.
Demà és el gran dia, arrivem a Nordkapp. Ens farem les fotos pertinents al punt més septemtrional d'Europa, adivineu amb quina samarreta????
Fins aviat
En Panotxa ja ha escrfit la crónica al bloc, però dir-vos que tot va bé, l`únic contratemps l'està possant garmin.
Molts Km, moltes hores de moto, molts paissatges, molt de tot.
Demà és el gran dia, arrivem a Nordkapp. Ens farem les fotos pertinents al punt més septemtrional d'Europa, adivineu amb quina samarreta????
Fins aviat
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Hola companys!!!!
Ens alegra poder llegir-vos :cerv , i sapiguer que el VIATGE us va be.
No cal dir que ja estem esperant la FOTO. :Saltant
Ens alegra poder llegir-vos :cerv , i sapiguer que el VIATGE us va be.
No cal dir que ja estem esperant la FOTO. :Saltant
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Molta sort per EL DIA del vostre viatge, je ens penjareu la foto quan torneu a trobar wifi.
Merci per la informació.
:D :D :D
Molta sort per EL DIA del vostre viatge, je ens penjareu la foto quan torneu a trobar wifi.
Merci per la informació.
:D :D :D
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Companys, celebro que tot us vagi bé !
Felicitats per l'arribada avui al Cap Nord i tranquils que encara que arribeu tard segur que serà de dia :-)
Felicitats per l'arribada avui al Cap Nord i tranquils que encara que arribeu tard segur que serà de dia :-)