Nous Guardarrails
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Nous Guardarrails
Aquest es un nou sistema de guardarrails que en principi sembla molt més segur que els que estàn posan actualment (quan els posen)
Salut i bones rutes
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Nous Guardarrails
Holaaaa,
Potser si que es millor, però amb el poc manteniment que tenim a les nostres carreteres potser en quatre dies ni hauriem mes de girats o trencats que no pas en bona posició. No ho sé, peró en qualsevol cas sempre seria millor que el que tenim ara.
:? :? :?
Potser si que es millor, però amb el poc manteniment que tenim a les nostres carreteres potser en quatre dies ni hauriem mes de girats o trencats que no pas en bona posició. No ho sé, peró en qualsevol cas sempre seria millor que el que tenim ara.
:? :? :?
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo realment penso millor tot sencer, perquè aquests et pots trovar algun de girat i encara potser perillos, pero abans que res ja hi firmo, eh

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs a mi no m'agrada gens ni mica, què passa quan passes entre dos pals i la carretera està al cantó d'un barranc???
Aquí només ensenyen la seguretat de quan piques amb el pal, que no et talla pel mig, però i l'espai entre mig???
Aquí només ensenyen la seguretat de quan piques amb el pal, que no et talla pel mig, però i l'espai entre mig???
- eternalpillion
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dc. juny 17, 2009 2:12 pm
Bueeeeeeeeeeeeeeeeno, les ments pensants ja han fet una de nova ! :bow
Jo he notat que quant cau un de la moto, sempre ho fa ordenandament, amb els bracos (ho sento, aquest teclat no te c trencada) al costat del cos i les cames rectes, apuntant cap a la proteccio per no fer-se mal. Quins nassos que tenen, com han dit ja alguns, i els espais d'enmig? A mes amb la falta de manteniment, alla on un cotxe xoqui, quedaran fets malbe i esperarem que ho reparin...tota la enternitat. :( :eyes
Jo he notat que quant cau un de la moto, sempre ho fa ordenandament, amb els bracos (ho sento, aquest teclat no te c trencada) al costat del cos i les cames rectes, apuntant cap a la proteccio per no fer-se mal. Quins nassos que tenen, com han dit ja alguns, i els espais d'enmig? A mes amb la falta de manteniment, alla on un cotxe xoqui, quedaran fets malbe i esperarem que ho reparin...tota la enternitat. :( :eyes
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Ara a la carretera de Sant Llorenç (B-124) han posat la banda protectora en uns quants revolts. Si algu ho ve a veure que avisi que hi ha cervesseta al arribar al poble. :cerv
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- MadMan
- Presentats
- Entrades: 49
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
- Ubicació: BaRCeLoNa
- Contacta:
Jo crec que amb això pasarà lo que passa en aquest país sempre, que la concessió no se l'emportarà el millor sistema si no el sistema que sigui propietat del cosi de... o del cunyat de... o de ves a sapiguer quí
Però com a mínim esperem que faci la seva tasca s'embutxaqui els calers el que sigui.
Però com a mínim esperem que faci la seva tasca s'embutxaqui els calers el que sigui.
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
No es el millor, simplement es l´ únic sistema puntual, que tal i com diu el seu nom, es per protegir puntualment.
Te un nivell de severitat II. En cap moment es te que confondre que es un SPM continu, d´ un de puntual.
Te un nivell de severitat II. En cap moment es te que confondre que es un SPM continu, d´ un de puntual.
- eternalpillion
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dc. juny 17, 2009 2:12 pm
[quote user="mr.hornet" post="80592"]No es el millor, simplement es l´ únic sistema puntual, que tal i com diu el seu nom, es per protegir puntualment.
Te un nivell de severitat II. En cap moment es te que confondre que es un SPM continu, d´ un de puntual.[/quote]
Ok, estem d'acord que el seu nom ja el defineix com a "puntual". Jo no entinc gaire, empero em sembla que si hi ha un sistema de guardarrails sencers fixos que estem ja tots d'acord que funciona, perque hem to provar un de nou, que en tots casos sembla fara pitjor la funcio i que imagino sera mes car d'instalar i fabricar?
Per altra banda, i despres de tornar a veure el video, dona la sensacio de que lo mes probable a una certa velocitat i en cas de que el motorista tingui la sort de donar-se el cop a la banda puntual, pugui rebotar a la calcada en mig del transit. :-o No ho entenc... :roll:
Te un nivell de severitat II. En cap moment es te que confondre que es un SPM continu, d´ un de puntual.[/quote]
Ok, estem d'acord que el seu nom ja el defineix com a "puntual". Jo no entinc gaire, empero em sembla que si hi ha un sistema de guardarrails sencers fixos que estem ja tots d'acord que funciona, perque hem to provar un de nou, que en tots casos sembla fara pitjor la funcio i que imagino sera mes car d'instalar i fabricar?
Per altra banda, i despres de tornar a veure el video, dona la sensacio de que lo mes probable a una certa velocitat i en cas de que el motorista tingui la sort de donar-se el cop a la banda puntual, pugui rebotar a la calcada en mig del transit. :-o No ho entenc... :roll:
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
[quote user="eternalpillion" post="80630"][quote user="mr.hornet" post="80592"]No es el millor, simplement es l´ únic sistema puntual, que tal i com diu el seu nom, es per protegir puntualment.
Per altra banda, i despres de tornar a veure el video, dona la sensacio de que lo mes probable a una certa velocitat i en cas de que el motorista tingui la sort de donar-se el cop a la banda puntual, pugui rebotar a la calcada en mig del transit. :-o No ho entenc... :roll:[/quote]
Aquest sistema simplement es un collonada i no val per re. Com tots esl que hi ha al catàleg esta sota la UNE 135.900, i per tant està probat a 60 km.hora.
Aquet sistema no es nou, simplement es un sistema "puntual" afexit al catàleg, que per cert, envara no he vist, i espero no veure,lmai a catalunya.
Per altra banda, i despres de tornar a veure el video, dona la sensacio de que lo mes probable a una certa velocitat i en cas de que el motorista tingui la sort de donar-se el cop a la banda puntual, pugui rebotar a la calcada en mig del transit. :-o No ho entenc... :roll:[/quote]
Aquest sistema simplement es un collonada i no val per re. Com tots esl que hi ha al catàleg esta sota la UNE 135.900, i per tant està probat a 60 km.hora.
Aquet sistema no es nou, simplement es un sistema "puntual" afexit al catàleg, que per cert, envara no he vist, i espero no veure,lmai a catalunya.
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Doncs aquest cap de setmana passant per la Bonaigua, em vaig trobar amb aquest model, no es ben bé el mateix però si molt semblant, l'única diferència es que no són retractils.

Salut i bones rutes
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això és un nyap de pebrots, amb tot el que es recapta amb les multes i ens foten aquestes andròmines.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="82881"]Això és un nyap de pebrots, amb tot el que es recapta amb les multes i ens foten aquestes andròmines.[/quote]
+ 1
+ 1
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Be jo ho veig igual o pitjor, ostres em que es basen en quin criteri per remodela els guardarrails, crec seria bo que la gent motoritzada podes donar la seva opinió.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Altre noticia. Això sí, falta veure'ls. :roll:
...........................................................................................................................................
Por primera vez en España
02/07/2009 - Noticia
La ciudad de Elche instalará, con carácter pionero en España, guardarraíles de caucho fabricados a partir del reciclaje de neumáticos, según ha informado hoy el alcalde de esta localidad, Alejandro Soler.
La iniciativa surge a raíz de un convenio suscrito por el consistorio ilicitano y la Universidad Miguel Hernández (UMH) de Elche.
Tras la experiencia ilicitana, el producto podría comercializarse a nivel nacional, ha manifestado Soler, quien ha recordado que una de las apuestas del Gobierno central "es disminuir las lesiones de los motoristas en caso de accidente".
Por su parte, el rector de la UMH, Jesús Rodríguez Marín, ha explicado que este convenio ha permitido desarrollar un material que será utilizado para un fin "muy demandado", como es la seguridad para los motoristas y "también resolverá el problema ecológico de la acumulación de neumáticos reciclados".
"Las investigaciones no finalizarán con este producto, sino que se seguirá investigando para conseguir diferentes usos del reciclado de neumáticos", ha subrayado.
En este sentido, el director del proyecto de investigación, el profesor Miguel Sánchez Lozano, ha comentado que "el proyecto supone el desarrollo de un material que permitirá encontrar nuevas aplicaciones".
"El caucho absorbe y neutraliza en gran medida la energía cinética generada por los impactos, y por cada kilómetro de guardarraíles se reciclan 2.287 neumáticos de turismo fuera de uso, lo que equivale a ahorrar más de 57.000 litros de petróleo", ha añadido.
Texto: EFE
...........................................................................................................................................
Por primera vez en España
02/07/2009 - Noticia
La ciudad de Elche instalará, con carácter pionero en España, guardarraíles de caucho fabricados a partir del reciclaje de neumáticos, según ha informado hoy el alcalde de esta localidad, Alejandro Soler.
La iniciativa surge a raíz de un convenio suscrito por el consistorio ilicitano y la Universidad Miguel Hernández (UMH) de Elche.
Tras la experiencia ilicitana, el producto podría comercializarse a nivel nacional, ha manifestado Soler, quien ha recordado que una de las apuestas del Gobierno central "es disminuir las lesiones de los motoristas en caso de accidente".
Por su parte, el rector de la UMH, Jesús Rodríguez Marín, ha explicado que este convenio ha permitido desarrollar un material que será utilizado para un fin "muy demandado", como es la seguridad para los motoristas y "también resolverá el problema ecológico de la acumulación de neumáticos reciclados".
"Las investigaciones no finalizarán con este producto, sino que se seguirá investigando para conseguir diferentes usos del reciclado de neumáticos", ha subrayado.
En este sentido, el director del proyecto de investigación, el profesor Miguel Sánchez Lozano, ha comentado que "el proyecto supone el desarrollo de un material que permitirá encontrar nuevas aplicaciones".
"El caucho absorbe y neutraliza en gran medida la energía cinética generada por los impactos, y por cada kilómetro de guardarraíles se reciclan 2.287 neumáticos de turismo fuera de uso, lo que equivale a ahorrar más de 57.000 litros de petróleo", ha añadido.
Texto: EFE