Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist
M´emportaré el plano aquest diumenge i acabaré de decidir-me, tot pinta que el diumenge 28 marxo .
Ja tinc la navalla multiusos, els kleenex , la ruta d´anada impressa i els telefons anotats a l´agenda.
Les ganes de marxar també les tinc i les d´arrivar més.
Amb tots els ánims i sugeréncies que em doneu, poc a poc agafo més i més confiança.
Moltes gracies a tots :kiss
Ja tinc la navalla multiusos, els kleenex , la ruta d´anada impressa i els telefons anotats a l´agenda.
Les ganes de marxar també les tinc i les d´arrivar més.
Amb tots els ánims i sugeréncies que em doneu, poc a poc agafo més i més confiança.
Moltes gracies a tots :kiss
- Eva
- Presentats
Acabo de comprar un mapa d´Espanya i ara veig clar que si hi arrivo serà ben bé per casualitat.
Angela María, quina liada de carreteres !!!!! :tremolant
Veia molt més clar la ruta quand no en tenia ni idea, jolines , ara que m´he de definir i començar el compte enrera :tremolant :tremolant :tremolant
Bueno, aquest diumenge baixo mapa i ja m´explicareu :eyes
Angela María, quina liada de carreteres !!!!! :tremolant
Veia molt més clar la ruta quand no en tenia ni idea, jolines , ara que m´he de definir i començar el compte enrera :tremolant :tremolant :tremolant
Bueno, aquest diumenge baixo mapa i ja m´explicareu :eyes
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Que el mapa es de paper i no t'ha de fer cap por!!!! Tot es questió de tenir les ideas clares de per on vols passar, i en aixó t'ajuda molt el google maps o similars. No pateixis que t'en sortiras.
:D :D :D
Que el mapa es de paper i no t'ha de fer cap por!!!! Tot es questió de tenir les ideas clares de per on vols passar, i en aixó t'ajuda molt el google maps o similars. No pateixis que t'en sortiras.
:D :D :D
Sort,
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
EEEEiii que això ho tens xupat, dona...
Molts ànims i molta força que rebràs de part de tots...t'estarem empenyent fins que aparquis la moto a casa de tornada. :kiss :kiss
Molts ànims i molta força que rebràs de part de tots...t'estarem empenyent fins que aparquis la moto a casa de tornada. :kiss :kiss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Epsssss àngela maria, et baixes el (TYRE) o el google maps mateix, se suposa que tens una ruta marcada, ejp per ciutats.
GOOGLE MAPS
(Com s’hi va) > Torroella de Montgrí > (afegiu destí) > tantes vegades con ciutats vaguis mercant "Barbastro - Huesca - Logroño", i per ciutats anar mercant fins arribar a punt d’arribada, al mateix de tornada, i de cloenda > (Com s’hi va) i et queda el mapa marcat.
Impr- petSis - desprès vaig a Paint - edicion - pegar, donar-li forma de plànol i imprimir.
Es de la manera que ho faria jo, que n’hi ha de mes sensilles i menys complicades, segur.
MAPA
http://img211.imageshack.us/img211/6686/foreva2.png
nopobleMo
GOOGLE MAPS
(Com s’hi va) > Torroella de Montgrí > (afegiu destí) > tantes vegades con ciutats vaguis mercant "Barbastro - Huesca - Logroño", i per ciutats anar mercant fins arribar a punt d’arribada, al mateix de tornada, i de cloenda > (Com s’hi va) i et queda el mapa marcat.
Impr- petSis - desprès vaig a Paint - edicion - pegar, donar-li forma de plànol i imprimir.
Es de la manera que ho faria jo, que n’hi ha de mes sensilles i menys complicades, segur.
MAPA
nopobleMo
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 20, 2009 10:04 am, en total s’ha editat 14 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="80531"]Holaaaa,
:D :D :D[/quote]
Aquest matí h comparat la ruta del Gps trete del Map Source de Garmin amb el plano i començo a tenir-ho molt clar. Fins i tot BURGOS he vist el desvio que proposen..... em sembla tot bé.
Ara ja tinc l´anada clara i la tornada :enfadat :enfadat ho decidiré el decurs de la propera setmana. Anar a Sant Sebastian no veig prou bones les carreteres, no ho sé......
O sigui que Albert, faré com tú plano dins la maleta i a fer kms, i més val que el tinguis a má, perque si necesito ajuda, ja sé a qui trucar
Apa, no t´he vist a la llista de la sortida de demà, tant a prop que ho tens i no t´animes ????????
Molt malament.
Jo demà , al igua que els que venen de LLeida , atravasem tota Catalunya per venir i tú que ho tens allà mateix no vens ????
Donç fins aviat :kiss
:D :D :D[/quote]
Aquest matí h comparat la ruta del Gps trete del Map Source de Garmin amb el plano i començo a tenir-ho molt clar. Fins i tot BURGOS he vist el desvio que proposen..... em sembla tot bé.
Ara ja tinc l´anada clara i la tornada :enfadat :enfadat ho decidiré el decurs de la propera setmana. Anar a Sant Sebastian no veig prou bones les carreteres, no ho sé......
O sigui que Albert, faré com tú plano dins la maleta i a fer kms, i més val que el tinguis a má, perque si necesito ajuda, ja sé a qui trucar
Apa, no t´he vist a la llista de la sortida de demà, tant a prop que ho tens i no t´animes ????????
Molt malament.
Jo demà , al igua que els que venen de LLeida , atravasem tota Catalunya per venir i tú que ho tens allà mateix no vens ????
Donç fins aviat :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="80545"]EEEEiii que això ho tens xupat, dona...
Molts ànims i molta força que rebràs de part de tots...t'estarem empenyent fins que aparquis la moto a casa de tornada. :kiss :kiss[/quote]
Ja veig que no vens !!!!!!!!!
Al final surto ( per temes de feina) el proper diumenge 28.
Ja veus , comença el compte enrera i ara ja no tinc cap esperança que algú s´animi, bueno, el que està molt clar es que si jo arrivo TOTS VOSALTRES TAMBÉ ARRIVARRIEU.
Així donç, si jo arrivo, tots vosaltres arriveu amb mí, així de fácil.
Ja publicaré les fotos i ja està.
Fins aviat :kiss
Molts ànims i molta força que rebràs de part de tots...t'estarem empenyent fins que aparquis la moto a casa de tornada. :kiss :kiss[/quote]
Ja veig que no vens !!!!!!!!!
Al final surto ( per temes de feina) el proper diumenge 28.
Ja veus , comença el compte enrera i ara ja no tinc cap esperança que algú s´animi, bueno, el que està molt clar es que si jo arrivo TOTS VOSALTRES TAMBÉ ARRIVARRIEU.
Així donç, si jo arrivo, tots vosaltres arriveu amb mí, així de fácil.
Ja publicaré les fotos i ja està.
- Eva
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="80549"]Epsssss àngela maria, et baixes el (TYRE) o el google maps mateix, se suposa que tens una ruta marcada, ejp per ciutats.
GOOGLE MAPS
MAPA
nopobleMo[/quote]
Bonííííísssssssssiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm
MOltes gracies :kiss
Eva
GOOGLE MAPS
MAPA
nopobleMo[/quote]
Bonííííísssssssssiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm
MOltes gracies :kiss
Eva
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="80616"]
...........
Molt malament.
Donç fins aviat :kiss[/quote]
Com que no ve l'Albert? :shock: I l'Albert que està apuntat amb el nº 31 qui és doncs, el de Mónaco?????? :eyes
Aquesta sortida se n'han cuidat l'Albert i el Steelman. :ban
...........
Molt malament.
Com que no ve l'Albert? :shock: I l'Albert que està apuntat amb el nº 31 qui és doncs, el de Mónaco?????? :eyes
Aquesta sortida se n'han cuidat l'Albert i el Steelman. :ban

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="80619"][quote user="Mareta" post="80616"]
...........
Molt malament.
Aquesta sortida se n'han cuidat l'Albert i el Steelman. :ban[/quote]
Wala, és veritat. :flor
...........
Molt malament.
Aquesta sortida se n'han cuidat l'Albert i el Steelman. :ban[/quote]
Wala, és veritat. :flor
- Eva
- Presentats
Ja està, he trovat hotel a Cap de Creus amb garatge .
Ja he reservat i fins i tot com que arrivaré tart ja que dissabtes treballo, ja he pagat l´habitació .
Ara només tinc 1350 kms per endevant.
Crec que anomenaré la meva excursió " Un passeig de solixent a sol ponent".
Ja està reservat l´hotel a l´arrivada, o sigui que JA ESTIC EN CAPILLA!!!!!!!
Ja he reservat i fins i tot com que arrivaré tart ja que dissabtes treballo, ja he pagat l´habitació .
Ara només tinc 1350 kms per endevant.
Crec que anomenaré la meva excursió " Un passeig de solixent a sol ponent".
Ja està reservat l´hotel a l´arrivada, o sigui que JA ESTIC EN CAPILLA!!!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ara si que et queda poc, ja deus tenir el Repte possat al cap tot el dia.
Segur que l'assoliras sense problemes, que vagi tot molt be.
Com ja et vaig dir és un repte que en motiva i que estem estudiant per fer molt aviat. Llàstima que les dades no coincideixin.
Salut.
Com ja et vaig dir és un repte que en motiva i que estem estudiant per fer molt aviat. Llàstima que les dades no coincideixin.
Salut.
Salut i kilómetres
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Si jo ja fa molt de temps que en tinc 3 de pendents:
1) Aquest que faràs tu Mareta.
2) La volta a les espanyes (al màxim aprop del mar)
3) La volta al Mediterrani també al màxim aprop del mar.
3) La volta al Mediterrani també al màxim aprop del mar.
- Eva
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="80645"]Ara si que et queda poc, ja deus tenir el Repte possat al cap tot el dia.
Salut.[/quote]
Llàstima que no coincideixin les dades, unaltre día serà.
Ara ja ho veig tot molt més clar, el fet d´anar a dormir i sortir de Cadaqués, em salva de conduir a la nit, cosa que no m´agrada gens i em cansa un munt.
Pense que per trovar hotel, he agafat el llistat de turisme i estaban tots els hotels ben plens ( i després diuen que hi ha crisis ). Ja estaba a punt de llençar la tovallola, quand he trovat a un petit hotel molt céntric i amb garatge. Genial !!!!!
Ara ja amb tot reservat i preparat només em queda esperar que faci un temps fácil d´aguantar ( ni massa calor, ni pluja prop de Finisterre) i veure sortir el sol ( sense núvols) i veure´l possar ( sense núvols).
Ara ja em fa il.lussió marxar i si pot ésser aconseguir-ho.
Salut.[/quote]
Llàstima que no coincideixin les dades, unaltre día serà.
Ara ja ho veig tot molt més clar, el fet d´anar a dormir i sortir de Cadaqués, em salva de conduir a la nit, cosa que no m´agrada gens i em cansa un munt.
Pense que per trovar hotel, he agafat el llistat de turisme i estaban tots els hotels ben plens ( i després diuen que hi ha crisis ). Ja estaba a punt de llençar la tovallola, quand he trovat a un petit hotel molt céntric i amb garatge. Genial !!!!!
Ara ja amb tot reservat i preparat només em queda esperar que faci un temps fácil d´aguantar ( ni massa calor, ni pluja prop de Finisterre) i veure sortir el sol ( sense núvols) i veure´l possar ( sense núvols).
Ara ja em fa il.lussió marxar i si pot ésser aconseguir-ho.
- Eva
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="80656"]Si jo ja fa molt de temps que en tinc 3 de pendents:
3) La volta al Mediterrani també al màxim aprop del mar.[/quote]
Mira RA-mon, et coneixo molt poc, però de ben segur que tardaràs molt poc a fer les 3 sortides que tens pendents
:kiss
I per cert, totes son molt interessants i de ben segur amb uns paissatges brutals.
Moltes vegades ens fa il.lussió marxar a veure mon, però de veritat que a casa nostre tenim un munt de llocs molt i molt macos que desconeixem.
Ra-mon, crec que demà ens veiem, fins ja mateix :kiss
3) La volta al Mediterrani també al màxim aprop del mar.[/quote]
Mira RA-mon, et coneixo molt poc, però de ben segur que tardaràs molt poc a fer les 3 sortides que tens pendents
I per cert, totes son molt interessants i de ben segur amb uns paissatges brutals.
Moltes vegades ens fa il.lussió marxar a veure mon, però de veritat que a casa nostre tenim un munt de llocs molt i molt macos que desconeixem.
Ra-mon, crec que demà ens veiem, fins ja mateix :kiss
- Eva
- Presentats
Upppssss m´en oblidava:
unaltre básic que no puc oblidar:
- salut de pot
arrivaré amb una cara de cansada i penosa que farà por.
Despres de sopar i abans d´anar a dormir sempre m´han dit els meus companys que cal sortir a estirar les cames després d´una ruta llarga.
Si no em posu salut de pot i un mínim de Chanel nº 5 segur que em prenen per el clon de Doña Rogelia.
Així donç , caldràn un parell més de bàsics dins el top case, que hi farem !!!!!!
unaltre básic que no puc oblidar:
- salut de pot
arrivaré amb una cara de cansada i penosa que farà por.
Despres de sopar i abans d´anar a dormir sempre m´han dit els meus companys que cal sortir a estirar les cames després d´una ruta llarga.
Si no em posu salut de pot i un mínim de Chanel nº 5 segur que em prenen per el clon de Doña Rogelia.
Així donç , caldràn un parell més de bàsics dins el top case, que hi farem !!!!!!
- Eva
- Presentats
Bueno, després de la sortida d´ahir, ja tinc ganes de marxar.
Coes em va donar dos telefons de dos moteros de Galicia de ben segur que els trucaré abans de sortir.
Aixó de sapiguer que hi ha quelcom que si et paso algo hi seràn.... ( a part del RACC ) és molt gratificant.
També Bichusten m´ha donat una ampolla de Aquarius de plàstic per possar l´aigua del mediterrani i tirar-la al atlántic.
D´en Randy ja tinc aquell aparell de posar al gas i val a dir que és genial. És molt fácil de col.locar i també d´utilitzar. De veritat que val la pena. Moltes gracies.
Com que aquesta setmana tinc un munt de feina, abans de que m´en dongui compte ja haurem arrivat al cap de setmana. :jump :jump
Els meus amics d´ Estartit , també ja han començat el meu particular compte enrera. Val a dir que també ells em controlen i m´ajuden. Avui els hi de dit si volían alguna cosa de Galicia i tots m´han dit : QUE TORNIS AVIAT.
Així donç, divendres toca revissió de la 1200 a Martín i Conesa de Girona . Al final i gracies a la devolució d´hissenda, em cambio la pantalla i poso la de l´Adventure.
No penso mirar el temps que em trovaré, tal i com diu la cançó: Que serà, serà..... whatever will be , will be.
Ah i potser el més important, ja tinc l´enganxatina de Mototurisme enganxada al top case .
Coes em va donar dos telefons de dos moteros de Galicia de ben segur que els trucaré abans de sortir.
Aixó de sapiguer que hi ha quelcom que si et paso algo hi seràn.... ( a part del RACC ) és molt gratificant.
També Bichusten m´ha donat una ampolla de Aquarius de plàstic per possar l´aigua del mediterrani i tirar-la al atlántic.
D´en Randy ja tinc aquell aparell de posar al gas i val a dir que és genial. És molt fácil de col.locar i també d´utilitzar. De veritat que val la pena. Moltes gracies.
Com que aquesta setmana tinc un munt de feina, abans de que m´en dongui compte ja haurem arrivat al cap de setmana. :jump :jump
Els meus amics d´ Estartit , també ja han començat el meu particular compte enrera. Val a dir que també ells em controlen i m´ajuden. Avui els hi de dit si volían alguna cosa de Galicia i tots m´han dit : QUE TORNIS AVIAT.
Així donç, divendres toca revissió de la 1200 a Martín i Conesa de Girona . Al final i gracies a la devolució d´hissenda, em cambio la pantalla i poso la de l´Adventure.
No penso mirar el temps que em trovaré, tal i com diu la cançó: Que serà, serà..... whatever will be , will be.
Ah i potser el més important, ja tinc l´enganxatina de Mototurisme enganxada al top case .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 22, 2009 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...hola Eva !
...jo marxo el Dijous cap a Lamego, al Nord de Portugal i estare voltant per la zona fins Dimecres o Dijous de la setmana que bé. Pot ser estarem a uns 200 kms. de distancia l' un de l' altre, peró despres de travessar tota la peninsula aixó es com estar de costat, així que si necesitas quelcom no dubtis a trucar.me !
...que passis fred, t' ho dessitjo de tot cor !
Josep.
...jo marxo el Dijous cap a Lamego, al Nord de Portugal i estare voltant per la zona fins Dimecres o Dijous de la setmana que bé. Pot ser estarem a uns 200 kms. de distancia l' un de l' altre, peró despres de travessar tota la peninsula aixó es com estar de costat, així que si necesitas quelcom no dubtis a trucar.me !
Josep.

- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Que et vagi ve "castiza" :kssss :kssss :kssss :kssss
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Que et vagi ve "castiza" :kssss :kssss :kssss :kssss
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 23, 2009 1:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Josep" post="80886"]...hola Eva !
Josep.[/quote]
Josep, moltes gracies.
Jo també et desitjo que tinguis molt bon viatge i estada. I de ben segur que si necesito algo et faré une trucada.
Per cert, al marxar, hauré de treure ( de la maleta de la moto) la bandera que vares regalar a la Mar. Tant sí com no ella diu que si tú la portes ha d´ésser una cosa imprecindible dins la SEVA maleta de la moto. Va trovar tant al.lucinant que tú i la teva Sra portesiu de TOT dins la moto, que fins i tot m´hi ha fet carregar crema per el sol i unes sabatilles de canvi.
Ja veus , Josep, no hi ha res com crear escola.
Moltes gracies :kiss
Josep.[/quote]
Josep, moltes gracies.
Jo també et desitjo que tinguis molt bon viatge i estada. I de ben segur que si necesito algo et faré une trucada.
Per cert, al marxar, hauré de treure ( de la maleta de la moto) la bandera que vares regalar a la Mar. Tant sí com no ella diu que si tú la portes ha d´ésser una cosa imprecindible dins la SEVA maleta de la moto. Va trovar tant al.lucinant que tú i la teva Sra portesiu de TOT dins la moto, que fins i tot m´hi ha fet carregar crema per el sol i unes sabatilles de canvi.
Ja veus , Josep, no hi ha res com crear escola.
Moltes gracies :kiss