Potser haureu llegit en l'altre post que he tingut un problemilla en el cami de tornada...no patiu, no he caigut, jo estic be,... pero la meva moto no tant.
Resulta que he parat a una gasolinera (REPSOL) que hi ha passant l'Ametlla a la N-340 a fer un beure i a menjar algo que no habia menjat ni begut res des de que havia sortit de casa. He aprofitat per posar aire a les rodes pq anava una mica fluix quan de sobte sento un xisclar de rodes per darrere.
Total, una Partner que s'estaba menjant el guardarail de la nacional (encara deconec el motiu), i per acabar-ho de rematar la dona (¬¬) no pot aturar el cotxe, perd el control absolutament i ve directe cap a la gasolinera on jo estava. Quan les esses que feia el cotxe s'han tornat incontrolables ha començat a donar voltes de campana fins arribar a la mateixa gasolinera. Allí s'ha estavellat amb el seu sostre contra una columnna de la gasolinera, al costat de la qual hi havia la maquina d'aire i per suposat la meva moto aparcada. L'impacte amb la coñumna ha estat brutal i molt impactant, es una cosa que no s'oblida veure un cotxe fent voltes de campana que ve directe cap a tu. M'ha recordat un famos video que tomba per internet on un cotxe de ralli que volca i s'estavella contra un arbre on darrere hi havia un pavo de control, et sona? por lo mateix...
Total, que amb l'impacte, encara no si si el mateix cotxe o la maquina de l'aire al ser derribada ha picat contra el top case y m'ha tirat la moto. Hauria pogut ser molt pitjor pero s'ha saldat amb una mica mes que els danys que es pateix en una caiguda en parat: intermitent, cubrepuny, contrapes, defenses rallades i manillar doblegat.
Lo que m'ha semblat mes miraculós es que els 2 ocupanbts del cotxe, dues dones de uns 45-50 anys, nomes amb rascades i cops.... aixó si la conductora amb un atac de nervis que flipes que quan l'he anat a treure del cotxe se'm plegava alli mateix. Per colmo al cap de 20 o 30 minuts arriba el amrit de la conductora i sens desmaia alli mateix...
He esperat a que vinguessin els mossos i l'ambulancia ja que a part de voler fer papers tambe he hagut de treure a la conductora del cotxe i no potser em voldrien pendre declaracio,... així que he estat com a 45 minuts allí. Els mossos han fet parte dels danys de la meva moto, m'han donat un paper per entregar al seguro i au,... cap a casa amb el manillar doblegat i aun un sentiment d'alló mes derrotista al cap.
Pero en fi, podia haver sigut pitjor, molt pitjor. I sincerament com podeu veure en les fotos de com ha quedat el cotxe veureu lo increible que nomes n'hagin sortit visiblement amb 4 cops.

Salut,
Xavi