I vosaltres de qui sou?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I vosaltres de qui sou?
Fa un temps hi havia poca oferta en aquest sector.Ara tenim moltes opcions per preparar les nostres rutes des de casa.
Per aixo faig aquesta enquesta a veure quin sistema utilitzem mes.
Jo personalment , utilizo el google maps, per consultar coses rapides i per compartir rutes amb la gent.
Pero per us particular de planifiacio de rutes utilitzo ela ViaMichelin. els mapes Michelin de tota la vida online. Amb la inclusio de les carreteres de interes.
Per aixo faig aquesta enquesta a veure quin sistema utilitzem mes.
Jo personalment , utilizo el google maps, per consultar coses rapides i per compartir rutes amb la gent.
Pero per us particular de planifiacio de rutes utilitzo ela ViaMichelin. els mapes Michelin de tota la vida online. Amb la inclusio de les carreteres de interes.
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: I Vosaltres De Qui Sou?
Per planificar les rutes faig servir el Google maps basicament per calcular el kilometratge. El viamichelin el faig servir per decidir quina carretera agafar, ja que la qualitat dels mapes crec que es millor que la del google. Pero el google et dona la facilitat de modificar la ruta i posar 27 parades. Abans, pero, feisa servir el autoroute, fins que vaig tenir el tomtom, que les guardo amb el tyre
:cerv
:cerv
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Sempre utitzo el google maps,
De fet tampoc necessito massa detalls de la ruta, sabent la carretera per la que vull passar i les poblacions, ja en tinc prou.
Primer faig una toma de contacte amb la ruta seguint la indicacio que em dona el google maps,pero despres sempre la acabo canviant cap al meus gustos.
Com dit nomes ho faig anar per fer-me una idea de la ruta, despres faig lo que em dona la gana,ja, ja,ja...
De fet tampoc necessito massa detalls de la ruta, sabent la carretera per la que vull passar i les poblacions, ja en tinc prou.
Primer faig una toma de contacte amb la ruta seguint la indicacio que em dona el google maps,pero despres sempre la acabo canviant cap al meus gustos.
Com dit nomes ho faig anar per fer-me una idea de la ruta, despres faig lo que em dona la gana,ja, ja,ja...
Rodar en moto es lo meu
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Jo, com pots suposar, he triat la darrera opció, :b9 . Però tot arribarà, espero. :mestre
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Quan es tracta de compartir possiblement el google, però sempre havia utilitzar el mappy i em va molt be. La web es mappy.es
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Jo faig servir el tryre o google maps a base de fer-los servir vas adaptant-te el programa, a la meva feina el turisme rural contínuament t’estant demanant informació sobre carreteres, el tyre al veig mol complet.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Sóc un home Google :bow :bow :bow :bow
res més a dir
Com és lògic també els mapes de paper de tota la vida per recrear-me un i altre cop :form
res més a dir
Com és lògic també els mapes de paper de tota la vida per recrear-me un i altre cop :form
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo també he votat per Google Maps però també m'agrada molt els mapes de paper, p.ex. per preparar el viatge als Balcans he fet servir principalmentel de paper (Google Maps només per comptar els qilòmetres i per ampliar alguna zona que no veia clar).
De fet a Google Maps no hi ha res de Montenegro ni de Bòsnia i Hercegovina :-(
De fet a Google Maps no hi ha res de Montenegro ni de Bòsnia i Hercegovina :-(
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Jo utilitzo Google Maps.
Bé, més que planificar rutes, (que no ho faig) el que faig és fer-lo servir com a "Wikipedia" perquè algú altre pugui la pugui planificar ... :mrgreen:
Bé, més que planificar rutes, (que no ho faig) el que faig és fer-lo servir com a "Wikipedia" perquè algú altre pugui la pugui planificar ... :mrgreen:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
A dalt no ho he posat pero, tot i que tambe tinc GPS, encara m'agrada mes utiltzar els mapes de paper.
De fet el GPS nomes l'utilitzo a les poblacions per trobar l'hotel o alguna adreça, tambe el faig anar per les rondes de les GRANS capitals, que no se que hem passa pero sempre hem perdo.
i com diu l'anunci i para todo lo demas.... Mapa de paper.
De fet el GPS nomes l'utilitzo a les poblacions per trobar l'hotel o alguna adreça, tambe el faig anar per les rondes de les GRANS capitals, que no se que hem passa pero sempre hem perdo.
i com diu l'anunci i para todo lo demas.... Mapa de paper.
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 21, 2009 12:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo abans feia servir el guía Campsa i el Vía Michelín, però ara acostumo a utilitzar més el Google Maps, tot i que alterno i comparo. Això sí, en ruta sempre el mapa de paper i, per tant, en planificacions també acabo tirant d'ells.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: I vosaltres de qui sou?
Holaaaa,
A mi m’agrada la cartografia de la Guia Michelin, però la funcionalitat de Google la trobo insuperable. Segons el que busco en faig servir una o l’altre, o combino les dues.

A mi m’agrada la cartografia de la Guia Michelin, però la funcionalitat de Google la trobo insuperable. Segons el que busco en faig servir una o l’altre, o combino les dues.
Sort,
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs, jo també faig anar el Google maps, per planificar, que de planificar, planifico una bestiada. De viatge no en faig cap, però hem diverteixo.
:oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
google guanya la partida :(
El nivell de detall de mapes de michelin, son els mateixo que al paper....jo crec que el unic problema es que no pots posar tants punts en la ruta si no ...
El nivell de detall de mapes de michelin, son els mateixo que al paper....jo crec que el unic problema es que no pots posar tants punts en la ruta si no ...
Ex ...moltes coses
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
google maps
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="80725"]Doncs, jo també faig anar el Google maps, per planificar, que de planificar, planifico una bestiada. De viatge no en faig cap, però hem diverteixo.
:oops: :oops: :oops: :oops:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt bo Joan !!!!!
:oops: :oops: :oops: :oops:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt bo Joan !!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo vaig començar fent us de la ViaMichelin, però des que hi ha el Google Maps i el Tyre, no hi ha qui els superi. El Google Maps per planificar qualsevol ruta i el Tyre si la vull passar al TomTom.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Aquests dies estic buscant programes i/o pàgines per poder crear rutes fàcilment (tipus Google Maps) i exportar-les en format «gpx», passar tracks (trk) a rutes (rte) i deunidó de les coses que hi ha.
A veure si m'en surto i tinc prou temps per elaborar una recepta :pc
De tota manera no hi ha res com un bon mapa de paper a la bossa sobre-dipòsit que al final del viatge està ben rebregat de tant posar, treure, girar, humitejat i esgrogueït ;-)
A veure si m'en surto i tinc prou temps per elaborar una recepta :pc
De tota manera no hi ha res com un bon mapa de paper a la bossa sobre-dipòsit que al final del viatge està ben rebregat de tant posar, treure, girar, humitejat i esgrogueït ;-)
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Contestant de veritat a la teva pregunta:
JO SOC DE LA charlize theron
be, be, be .... utilitzo Cartografia 1: 50.000
JO SOC DE LA charlize theron
be, be, be .... utilitzo Cartografia 1: 50.000
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 23, 2009 12:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen