VENC GOLF V TDI
Moderador: Airald
- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
VENC GOLF V TDI
Venc un Golf TDI, versió V, matricula CVB amb molt bon estat. Color Blau Mari. Us puc enviar alguna foto al que hi estigui interessat. Esta sempre tancat al garatge i el canviem per una oportunitat d'un altre cotxe.
El preu 9.500 euros.
Em podeu trucar al 687702161 i us donaré més detalls.
Salutacions.
Carlesvic.
El preu 9.500 euros.
Salutacions.
Carlesvic.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: VENC GOLF V TDI
Que en porteu alguna de cap el dos germans que un es ven el cotxe i l'altra la moto ? :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carles, si fiques km's i l'any, t'ajudarà a vendre'l.
Sort. :D
Sort. :D

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="carlesvic" post="80840"]Venc un Golf TDI, versió V, matricula CVB amb molt bon estat. Color Blau Mari. Us puc enviar alguna foto al que hi estigui interessat. Esta sempre tancat al garatge i el canviem per una oportunitat d'un altre cotxe.
El preu 9.500 euros.
Salutacions.
Carlesvic.[/quote]
Carles!!!!! te'l canvio pel meu Corsa!!!!!! per cert, en el preu hi entra la pensió completa??????
El preu 9.500 euros.
Salutacions.
Carlesvic.[/quote]
Carles!!!!! te'l canvio pel meu Corsa!!!!!! per cert, en el preu hi entra la pensió completa??????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="James Bond" post="80870"]Que en porteu alguna de cap el dos germans que un es ven el cotxe i l'altra la moto ? :b9 :b9 :b9[/quote]
Bé entre tu i jo, el meu germà es queda la meva i es ven la seva segurament o sigui que teniu l'opció de comprar la meva a 13000 o be la seva a 11000 i un golf, tenim masses vehicle ens fan nosa.
Bé entre tu i jo, el meu germà es queda la meva i es ven la seva segurament o sigui que teniu l'opció de comprar la meva a 13000 o be la seva a 11000 i un golf, tenim masses vehicle ens fan nosa.

- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
Si perdò Randy,.. m'he oblidat de varis detalls... kms?.. 92.000 amb totes les revisions fetes i demostrables a concessionari oficial i l'any de matriculació em sembla el 2004 la matricula es CVB.
El venem doncs ens ha sortit una oportunitat de comprar de nou de gerència... i si el venem ho farem... No té cap problema, de veritat.
Gràcies per tot.
El venem doncs ens ha sortit una oportunitat de comprar de nou de gerència... i si el venem ho farem... No té cap problema, de veritat.
Gràcies per tot.