Qui s'ha comprat una Paneuropean?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Qui s'ha comprat una Paneuropean?
Doncs a la sortida d'avui m'han comunicat que un senyor del fòrum es canvia la seva moto actual per una Pan€, que sembla que estan de moda. :ban
Qui se la canvia? Opineu, opineu...
Els que ja ho sabeu no dieu res, si us plau! :Disparant
Qui se la canvia? Opineu, opineu...
Els que ja ho sabeu no dieu res, si us plau! :Disparant

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Re: Qui S'ha Comprat Una Paneuropean?
Javihospitalet ?
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Qui s'ha comprat una Paneuropean?
No ho sé, Josep!
Estic esperant la gent què contesta..... :sheep
Estic esperant la gent què contesta..... :sheep

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo ja he votat :castell :castell
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
Re: Qui s'ha comprat una Paneuropean?
Hi ha varietat de vots, eh? :sheep

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
jo no surto a la llista
.. eh que es broma :castell
no se qui sera, qui es? tan be va la pan€?
:cerv
.. eh que es broma :castell
no se qui sera, qui es? tan be va la pan€?
:cerv
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo ja he votat i per lo que veig hi ha molt catxondeo
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo.....també he votat, eh!! Jordi.
:form :form
:form :form
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
a veure...........sí que hi ha catxondeo, si..........en Randy textualment diu "un senyor del fòrum", crec que de senyor jo no en tinc gaire!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="80796"]a veure...........sí que hi ha catxondeo, si..........en Randy textualment diu "un senyor del fòrum", crec que de senyor jo no en tinc gaire!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Senyor o senyora, ja ens entenem, oi?
Aviam si sera tú ara!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
Senyor o senyora, ja ens entenem, oi?
Aviam si sera tú ara!!!!!!! :shock: :shock: :shock:

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Vot emés no tinc ni idea.....
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja he votat. Em sembla que en coneixo un que li falten uns quants cavalls.......
Però no en tinc ni idea :tremolant :tremolant
Però no en tinc ni idea :tremolant :tremolant
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
jo ja he votat
pero crec que seria millor, en lloc de fer-hi aquesta enquesta, intentar que cambi-hi d'idea i no es compri una Pan, sera una equivocacio
:martell :martell :martell
per favor siguem amics dels nostres amics i posar-hi totes las pegas, que es trovara
vinga companys solidaritat, que ningu mes perdi el cap
salut
jo ja he votat
pero crec que seria millor, en lloc de fer-hi aquesta enquesta, intentar que cambi-hi d'idea i no es compri una Pan, sera una equivocacio
per favor siguem amics dels nostres amics i posar-hi totes las pegas, que es trovara
salut
SOCI A.M.M. 16284
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Pacs47" post="80881"]bones!!!!!!!
jo ja he votat
salut[/quote]
Tu, deus de tenir ganes de rebre oi Paco?
Qui es compri la pan, és la millor moto que pot tenir.
:form :form :form
jo ja he votat
salut[/quote]
Qui es compri la pan, és la millor moto que pot tenir.
:form :form :form
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="JoanF" post="80917"]
:form :form :form[/quote]
No Joan, per les seves paraules es que ja l'ha rebut un bon cop... i al cap!!!!
L'hi haurem de canviar la medicació!!!!
[quote user="JoanF" post="80917"]
:form :form :form[/quote]
No Joan, per les seves paraules es que ja l'ha rebut un bon cop... i al cap!!!!
L'hi haurem de canviar la medicació!!!!
Sort,
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo tampoc en tinc ni idea.
Però anem a fer deduccions.
Alucinamaripilli: Bè, dins del que cap és prou assenyat. Podria ser un candidat bastant adient, si no fos que s'hauria d'empassar algunes coses ja escrites per aqui :D , i clar l'orgull és l'orgull, o sigui que seguirà bastant de temps mès amb la fantàstica V Storm.
Xurrumeka: buuuuuf... ella no surt de ducati, ni que... a mès, que no ha de portar paquet, o sigui que de pan res de res.
Bond: Ara la moto està full equip, tornar-hi amb una altra costaria, està enamorat i son uns quans anys junts, si cambies seria per a variar a un altre model.
Lujoisla: és un altre ferm candidat, però em fa dubtar ja que tè moto nova de fa poc, i encara recordo com anava agafant el tranquillo, però tot potser, potser per suggeriencia de la dona? :love
Oscar: No ho sè pas, però jo diria que no, i afegint'hi que hi tè un sol vot..
SetCinTres: Tè una deauville, seria la següent evoluciò, un tio que toca de peus a terra, ja fa temps que la porta, ha de portar acompanyant, jo crec que és ell.
Javihospitalet: Tambè pensaria que és ell, però clar porta una bmw, i no sè pas que els hi passa els de bmw son uns incondicionals. Serà la suspensiò? serà la marca? rees, si cambia serà a la GT o a GS.
Sagal: Veure apartat anterior.
Alucinamaripilli: Bè, dins del que cap és prou assenyat. Podria ser un candidat bastant adient, si no fos que s'hauria d'empassar algunes coses ja escrites per aqui :D , i clar l'orgull és l'orgull, o sigui que seguirà bastant de temps mès amb la fantàstica V Storm.
Xurrumeka: buuuuuf... ella no surt de ducati, ni que... a mès, que no ha de portar paquet, o sigui que de pan res de res.
Bond: Ara la moto està full equip, tornar-hi amb una altra costaria, està enamorat i son uns quans anys junts, si cambies seria per a variar a un altre model.
Lujoisla: és un altre ferm candidat, però em fa dubtar ja que tè moto nova de fa poc, i encara recordo com anava agafant el tranquillo, però tot potser, potser per suggeriencia de la dona? :love
SetCinTres: Tè una deauville, seria la següent evoluciò, un tio que toca de peus a terra, ja fa temps que la porta, ha de portar acompanyant, jo crec que és ell.
Javihospitalet: Tambè pensaria que és ell, però clar porta una bmw, i no sè pas que els hi passa els de bmw son uns incondicionals. Serà la suspensiò? serà la marca? rees, si cambia serà a la GT o a GS.
Sagal: Veure apartat anterior.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Vendetta" post="80963"]Jo tampoc en tinc ni idea.
Sagal: Veure apartat anterior.[/quote]
Molt bones les teves deduccions, m'agraden, però hi han 2 o 3 equivocacions, segons el meu punt de vista es clar.
Deixem correr el temps.
:cerv :cerv :cerv
[quote user="Vendetta" post="80963"]Jo tampoc en tinc ni idea.
Sagal: Veure apartat anterior.[/quote]
Molt bones les teves deduccions, m'agraden, però hi han 2 o 3 equivocacions, segons el meu punt de vista es clar.
Deixem correr el temps.
:cerv :cerv :cerv
Sort,
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Penso que és l'Steelman que en un atac de seny ha decidit canviar-se la Varadaro 125 per una Pan 250, encara no té criteri per comprar-se una magnífica FJR 1300
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs l'Steelman NO s'ha comprat una Pan..........
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!