Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist
[quote user="bichusten" post="80908"]Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Que et vagi ve "castiza" :kssss :kssss :kssss :kssss[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si, si ara estaba pensant en fer un ritual com el que em proposes :b9 :b9 :b9
Saps que ,... dissabte i després d´arrivar a Cadaqués (hi arrivaré a partir de les 9 de la nit) m´arrivaré tranquilament a la platja i recolliré un xic d´aigua ( no sigui que el Mediterrani s´en resenti del saqueix) i el diumenge al arrivar a Finisterre, el primer que faré serà lliurar-la al Atlántic i veuré com el nivell i la qualitat d´aquell oceà s´en veurà molt beneficiat.
Vinga, Carlos cuida´t i si pots i t´en enrecordes, fes-me une trucada a partir de les 6 de la tarda del diumenge que crec que serà el període que pitjor ho pasaré. T´ho agrairé.
:kiss
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Saps que ,... dissabte i després d´arrivar a Cadaqués (hi arrivaré a partir de les 9 de la nit) m´arrivaré tranquilament a la platja i recolliré un xic d´aigua ( no sigui que el Mediterrani s´en resenti del saqueix) i el diumenge al arrivar a Finisterre, el primer que faré serà lliurar-la al Atlántic i veuré com el nivell i la qualitat d´aquell oceà s´en veurà molt beneficiat.
Vinga, Carlos cuida´t i si pots i t´en enrecordes, fes-me une trucada a partir de les 6 de la tarda del diumenge que crec que serà el període que pitjor ho pasaré. T´ho agrairé.
- Eva
- Presentats
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Mareta" post="80914"][quote user="bichusten" post="80908"]Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
Com que serà despres del Tè, mirare d'enrecordar-me. :pc
:kiss[/quote]
:kiss[/quote]
- Eva
- Presentats
[quote user="bichusten" post="81043"][quote user="Mareta" post="80914"][quote user="bichusten" post="80908"]Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
:kiss[/quote][/quote]
Please remember , after your cup of tea, a phone call to Mareta.
Many thanks and have a wonderful week end.
By the way as soon as I get to Finisterre I´ll lay down on the beach and may wait till the sun goes down ( after my checking into the HOtel).
:kiss[/quote][/quote]
Please remember , after your cup of tea, a phone call to Mareta.
Many thanks and have a wonderful week end.
By the way as soon as I get to Finisterre I´ll lay down on the beach and may wait till the sun goes down ( after my checking into the HOtel).
- Eva
- Presentats
:ban :ban :ban :flor :flor :flor Ja no faré el pitjor tram sola, es a dir els últims 200 kms :flor :flor :ban :ban :ban
Desde Galicia s´han ofert a acompanyar-me en el últim tram.
Avui m´han alegrat el día.
Desde Galicia s´han ofert a acompanyar-me en el últim tram.
Avui m´han alegrat el día.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
:pc
Ara sí que tinc que mirar bé la tornada.
Després de la sobredosis d´autopista, estic considerant tornar fent algunes curves. Potser les úniques curves que faci siguin la pujada als Angels ....
Avui que a la tarde tinc festa i ho acabaré de mirar :pc
Si disposés de més díes de ben segur que m´atreviria a fer HONDARRIBIA- CAP DE CREUS, quasi 900 kms de colls de montanya i molt poques rectes.
Les rodes les tinc bé ( no com d´altres que ja les hauríen d´haber cambiat
).
Aixó d´anar sola , dona molt de marge per les improvisacions, així donç si ho deicideixo avui bé i sino tinc de temps fins el diumenge ( al vespre) per pensar amb la tornada.
Mai he fet algo a cara o creu, potser aviat ho faré
Ara sí que tinc que mirar bé la tornada.
Després de la sobredosis d´autopista, estic considerant tornar fent algunes curves. Potser les úniques curves que faci siguin la pujada als Angels ....
Avui que a la tarde tinc festa i ho acabaré de mirar :pc
Si disposés de més díes de ben segur que m´atreviria a fer HONDARRIBIA- CAP DE CREUS, quasi 900 kms de colls de montanya i molt poques rectes.
Les rodes les tinc bé ( no com d´altres que ja les hauríen d´haber cambiat
Aixó d´anar sola , dona molt de marge per les improvisacions, així donç si ho deicideixo avui bé i sino tinc de temps fins el diumenge ( al vespre) per pensar amb la tornada.
Mai he fet algo a cara o creu, potser aviat ho faré
- Eva
- Presentats

Aixó sí que és portar-ho tot ben preparat.
M´ho han pasat els meus companys i ara sé el que hem toca preparar aquesta tarda!!!!
Catxis i jo que em pensaba que posant el gps i portant el plano ja en tenia prou.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 9:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="79083"]Bones
Jo aquesta primavera en una setmana vaig fer tres vegades la corunya-Catalunya per tres rutes diferents
COm has dit fins a Lleida pots anar per l´eix
De lleida jo pujaria fins a Pamplona passant per Huesca ruta
De Pamplona a Santander aquesta altra ruta
I despres fins a ribadeo per l´eix cantabric (que a estones es autovia) i cap a la corunya i finisterre ;)[/quote]
Steelman, segurament aquesta serà la meva ruta de tornada(si dilluns em llevo en bones condicions )
Gracies
Jo aquesta primavera en una setmana vaig fer tres vegades la corunya-Catalunya per tres rutes diferents
COm has dit fins a Lleida pots anar per l´eix
De lleida jo pujaria fins a Pamplona passant per Huesca ruta
De Pamplona a Santander aquesta altra ruta
I despres fins a ribadeo per l´eix cantabric (que a estones es autovia) i cap a la corunya i finisterre ;)[/quote]
Steelman, segurament aquesta serà la meva ruta de tornada(si dilluns em llevo en bones condicions )
Gracies
-
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 11:04 pm
- Ubicació: Peralada
Hola Mareta:
Molta sort i ànims per la ruta. T'ho passaras de fàbula! és una bona experiència!
Lluis (Fue)
Molta sort i ànims per la ruta. T'ho passaras de fàbula! és una bona experiència!
Lluis (Fue)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Lluisfue 1150RT" post="81202"]Hola Mareta:
Lluis (Fue)[/quote]
Lluis, passi vosté per presentacions, home. :shock: Si vosté coneix a la Mareta, nosaltres no tenim el gust de conèixer-lo a vosté. :mestre
Lluis (Fue)[/quote]
Lluis, passi vosté per presentacions, home. :shock: Si vosté coneix a la Mareta, nosaltres no tenim el gust de conèixer-lo a vosté. :mestre

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Ara vinc de la BMW de Salt, he passat per recanvis i m'ha fet gràcia veure la teva moto allà :jump . Per cert, potser quan has anat potser no hi era, però a prop de la teva hi havia una "trail" que em sembla que devia tenir almenys 25 anys, una passada, si arribo a portar càmera li faig una foto :eyes Es notava que havia voltat mig món!!!
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
- Eva
- Presentats
[quote user="Edu74" post="81220"]Ara vinc de la BMW de Salt, he passat per recanvis i m'ha fet gràcia veure la teva moto allà :jump . Per cert, potser quan has anat potser no hi era, però a prop de la teva hi havia una "trail" que em sembla que devia tenir almenys 25 anys, una passada, si arribo a portar càmera li faig una foto :eyes Es notava que havia voltat mig món!!![/quote]

Edu, és la que està al darrera de la meva, oi ?????
Semblava de l´any de la catapúm. Peró uns 650 gs , sempre serà una gs :D
Aquest matí he deixat la1200 a Martín i Conesa i en JOsep ja ha pres nota de tot. L´hi he comentat que sobretot estigués demà a la tarda que l´hauré de recollir si o sí.
També he demanat si em poden fer algún invent per el suport del teletac ( sino també acabo de comprar belcro adhesiu ). Si ho faig jo, segur que perdo el teletac o no funcionarà :D :D .
SEmbla que els frens de darrera no funcionan massa bé i m´han d´instalar la pantalla de la Adventure i ja està.

He possat aquesta foto on es pot apreciar l´adhesiu de MOTOTURISME.
Com que no comptaba portar la moto fins demà a revissió, L´Albert m´ha retornat cap a casa. No había pujat mai amb una kawakasi i és molt fina. prácticament no fa soroll i VAL A DIR QUE L´ALBERT LA PORTA MOLT I MOLT REQUETEBÉ.
Gracies Albert. ( també he patit un munt anant a darrera )

Ja tot va agafant forma a marxes forçades.
El divendres , es a dir demà :tremolant :tremolant , ja em deixaré tots els estris preparats, així dissabte sortint de la feina serà carregar i començar a pasar cap a Cadaqués.
SABEU EL QUE NO PORTARÉ ????????, UNA CAMISETA DE MOTOTURISME. AIXÓ SÍ QUE EM SAP GREU

Edu, és la que està al darrera de la meva, oi ?????
Semblava de l´any de la catapúm. Peró uns 650 gs , sempre serà una gs :D
Aquest matí he deixat la1200 a Martín i Conesa i en JOsep ja ha pres nota de tot. L´hi he comentat que sobretot estigués demà a la tarda que l´hauré de recollir si o sí.
També he demanat si em poden fer algún invent per el suport del teletac ( sino també acabo de comprar belcro adhesiu ). Si ho faig jo, segur que perdo el teletac o no funcionarà :D :D .
SEmbla que els frens de darrera no funcionan massa bé i m´han d´instalar la pantalla de la Adventure i ja està.

He possat aquesta foto on es pot apreciar l´adhesiu de MOTOTURISME.
Com que no comptaba portar la moto fins demà a revissió, L´Albert m´ha retornat cap a casa. No había pujat mai amb una kawakasi i és molt fina. prácticament no fa soroll i VAL A DIR QUE L´ALBERT LA PORTA MOLT I MOLT REQUETEBÉ.
Gracies Albert. ( també he patit un munt anant a darrera )

Ja tot va agafant forma a marxes forçades.
El divendres , es a dir demà :tremolant :tremolant , ja em deixaré tots els estris preparats, així dissabte sortint de la feina serà carregar i començar a pasar cap a Cadaqués.
SABEU EL QUE NO PORTARÉ ????????, UNA CAMISETA DE MOTOTURISME. AIXÓ SÍ QUE EM SAP GREU
- Eva
- Presentats
[quote user="Lluisfue 1150RT" post="81202"]Hola Mareta:
Lluis (Fue)[/quote]
LLuís, moltes gracies per el teu missatge. Tú ja has fet aquesta i moltes altres grans rutes. Ets un crack.
Per cert, ja has sigut pare ??????
Si és així .... MOLTES FELICITATS :flor :flor :flor .
Eva
Lluis (Fue)[/quote]
LLuís, moltes gracies per el teu missatge. Tú ja has fet aquesta i moltes altres grans rutes. Ets un crack.
Per cert, ja has sigut pare ??????
Si és així .... MOLTES FELICITATS :flor :flor :flor .
Eva
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
No, no, la moto que jo et deia estava a la dreta de la teva. :? I no devia ser quan has anat perquè segur que li haguessis fet una foto, era una joia!!!
100% NOVELL :eyes
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="81211"][quote user="Lluisfue 1150RT" post="81202"]Hola Mareta:
Lluis (Fue)[/quote]
Lluis, passi vosté per presentacions, home. :shock: Si vosté coneix a la Mareta, nosaltres no tenim el gust de conèixer-lo a vosté. :mestre[/quote]
Randy, en LLuís és de lo millor de La Cosa Nostra.
És de lo més discret i encantador que pots coneixre i el que és més important un gran motoriste. Ha anat a Nordkapp i rutes tant o més importants i en sap un munt de portar moto.
Personalment és una de les rodes que m´agrada seguir. És elegant amb la conducció ( com unaltre que conec
) i a mí em va ajudar molt a apendre a agafar curves.
LLuís, fins ben aviat :kiss
Eva
Lluis (Fue)[/quote]
Lluis, passi vosté per presentacions, home. :shock: Si vosté coneix a la Mareta, nosaltres no tenim el gust de conèixer-lo a vosté. :mestre[/quote]
Randy, en LLuís és de lo millor de La Cosa Nostra.
És de lo més discret i encantador que pots coneixre i el que és més important un gran motoriste. Ha anat a Nordkapp i rutes tant o més importants i en sap un munt de portar moto.
Personalment és una de les rodes que m´agrada seguir. És elegant amb la conducció ( com unaltre que conec
LLuís, fins ben aviat :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 25, 2009 6:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Edu74" post="81226"]No, no, la moto que jo et deia estava a la dreta de la teva. :? I no devia ser quan has anat perquè segur que li haguessis fet una foto, era una joia!!![/quote]
Edu, quand jo he arrivat, he deixat la moto a l´entrada i en JOsep s´en ha ocupat de tot. No la he vist.
Demà al anar-la a recollir , si encara hi és, li faré una foto.
Cuida´t :kiss
Edu, quand jo he arrivat, he deixat la moto a l´entrada i en JOsep s´en ha ocupat de tot. No la he vist.
Demà al anar-la a recollir , si encara hi és, li faré una foto.
Cuida´t :kiss
- Eva
- Presentats
Per cert,
FALTAN 3 dies :tremolant :tremolant :tremolant
FALTAN 3 dies :tremolant :tremolant :tremolant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 25, 2009 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats

Avui m´han regalat unaltre básic per el viatge.
Ara marxaré tranquil.la, si algú m´intimida, sempre el puc amenaçar amb l´obre llaunes !!!!!! :Saltant . :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 25, 2009 9:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
ja m´hi veig !!!!!