MOLTES GRÂCIES
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
MOLTES GRÂCIES
Bé suposo que la Xurrumeca ja posarà les fotos del regal que m'ha fet l'Arbe, peró m'agradat moltíssim. Luis i Joan F ja us podeu oblidar del mallot i si no ja veureu les fotos, jajajaja.
ES MEUUUUUUUUUUUUUUUU
ES MEUUUUUUUUUUUUUUUU

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: MOLTES GRÂCIES
nois, noies,
el que pensava el Sagal......
avui ni és el meu sant ni el meu aniversari.............

jo m'amago per si de cas.....

aixó dius que és de part de l'Arbe???? ai mare.........

bé, l'obrirem, que no sigui dit!!!!!

jo flipo!!!!!!!

i els que també fliparan seran.............. :shock: :shock: :shock: :shock:

LUJOISLA i JOANF !!!!!!!!!!!!!!
el que pensava el Sagal......
avui ni és el meu sant ni el meu aniversari.............

jo m'amago per si de cas.....

aixó dius que és de part de l'Arbe???? ai mare.........

bé, l'obrirem, que no sigui dit!!!!!

jo flipo!!!!!!!

i els que també fliparan seran.............. :shock: :shock: :shock: :shock:

LUJOISLA i JOANF !!!!!!!!!!!!!!
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 6:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Que si fiplo? :666 No és pas el teu sant, és a mi a qui em pertany el maillot :b9 :b9 :b9
Vull saber ara mateix on se compren aquets maillots.
Sempre estas de sort, Santi.
M'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada.
:form :form :form :form :form :form
Vull saber ara mateix on se compren aquets maillots.
Sempre estas de sort, Santi.
M'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada.
:form :form :form :form :form :form
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
no hay derecho yo quiero uno !!!!!!! :crys
o cojo una ravieta :pcenfado
o cojo una ravieta :pcenfado
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 24, 2009 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
Luis i Joan, us prometo que en buscaré i si el trovo us faré un regal. Penso que també us el mereixeu

- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Santi, podries posar on l'heu trobat i fer-ne una compra conjunta. potser hi haurà més gent que hi estarà interessada... jo un d'ells.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Sagal
- Presentats
[quote user="Gandalfgs" post="81304"]Santi, podries posar on l'heu trobat i fer-ne una compra conjunta. potser hi haurà més gent que hi estarà interessada... jo un d'ells.[/quote]
Osti menys mal, quants dies sense saber res de tu.
En quant al mallot el va comprar l'Arbe en una fira de Berga, peró estic mirant si localitzo algun lloc.
Vinga ens veiem el 18 segur.
Osti menys mal, quants dies sense saber res de tu.
En quant al mallot el va comprar l'Arbe en una fira de Berga, peró estic mirant si localitzo algun lloc.
Vinga ens veiem el 18 segur.

- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
EEEppsss!!! jo aquesta armilla l'he tingut a les mans, jejeje celebro que t'agradi.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Celebro que t'agradi Santi, sabia que seria tota una revolució... :jump
Estàvem pasejan amb l'interfecte aquest de l'oscson per Berga, per la fira que munten per la patum, i havia una paradeta de material subversiu-revolucionari (samarretes, estelades, etc...), i en aquell moment va l'home i treu l'armilla i la penja... i clar... automàticamente vaig pensar: pel Sagal, este es una... mira que sempre hi ha polèmica per portar l'armilla a les sortides, ara en tindrem una d'homologada per mototurisme !!!
L'etiqueta de l'embolcall de "si no t'agrada et fots..." és de la meva botiga, clar... també tenim les de figaflor de "dessitjo que t'agradi" però la primera la vaig triar jo.
Estàvem pasejan amb l'interfecte aquest de l'oscson per Berga, per la fira que munten per la patum, i havia una paradeta de material subversiu-revolucionari (samarretes, estelades, etc...), i en aquell moment va l'home i treu l'armilla i la penja... i clar... automàticamente vaig pensar: pel Sagal, este es una... mira que sempre hi ha polèmica per portar l'armilla a les sortides, ara en tindrem una d'homologada per mototurisme !!!
L'etiqueta de l'embolcall de "si no t'agrada et fots..." és de la meva botiga, clar... també tenim les de figaflor de "dessitjo que t'agradi" però la primera la vaig triar jo.
-----------
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo he mirata a la web de productes de la terra. cat, i no hi hes :roll: que extrany, perqué allí tenen totes aquestes coses que tan m'agradan. :jump :jump :jump :jump
- Sagal
- Presentats
[quote user="ARBE" post="81417"]Celebro que t'agradi Santi, sabia que seria tota una revolució... :jump
L'etiqueta de l'embolcall de "si no t'agrada et fots..." és de la meva botiga, clar... també tenim les de figaflor de "dessitjo que t'agradi" però la primera la vaig triar jo.[/quote]
Ja pots mirar de trobar aquesta paradeta un altre cop, perquè com has pogut veure tothom en vol i en Joan veig que ho ha mirat i jo hi he perdut el cul buscant peró no en trobo.
Gràcies de nou
L'etiqueta de l'embolcall de "si no t'agrada et fots..." és de la meva botiga, clar... també tenim les de figaflor de "dessitjo que t'agradi" però la primera la vaig triar jo.[/quote]
Ja pots mirar de trobar aquesta paradeta un altre cop, perquè com has pogut veure tothom en vol i en Joan veig que ho ha mirat i jo hi he perdut el cul buscant peró no en trobo.
Gràcies de nou