El Perquè No Vaig Venir A La Sortida Del Delta De L'Ebre...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

El Perquè No Vaig Venir A La Sortida Del Delta De L'Ebre...

Entrada Autor: ARBE » dv. juny 26, 2009 7:14 pm

Doncs no va poder ser asistir a la ruta del Delta perquè tenia un compromís adquirit fa un any i mig amb el Centre Excursionista de Rubí, que celebra el 60è aniversari, i una de les activitats que volien fer era tots els sostres comarcals, és a dir, el dia 21 de Juny hi havia d'haver alguna persona fent el cim més alt de totes i cadascuna de les comarques de Catalunya, jo vaig demanar el Berguedà, i em va tocar el Costa Cabirolera, -2.604 m- a la serra del Cadí-Moixeró, i el més alt de la província de Barcelona.

Vam sortir de Bagà a les 7.30, i vam estar de tornada a les 16.00, i sense parar ni a fer la cervessa, osigui que la cosa tenia la seva exigència.

El punt de partida és el refugi de Prat d'Aguiló, a la Cerdanya (s'hi arriba desde Martinet, Montellà, i pista malparida a estona molt llarga)

El dia va ser collonut, no gens de calor, de fet a les 8.00 estàvem a 8ºC i era important protegirse perquè malgrat la temperatura el sol pica de valent a aquestes alçades. Aquí els amics que em van acompanyar, genials i autèntics aborigens baganesus, el Roger i la Cris, gràcies per venir, vau fer molt agradable l'excursió.

Imatge

Vista del ref. de Prat d'Aguiló i la cara Nord de la serra del Cadí, el pas dels Gossolans és el que queda davant el refugi i és una putadeta que només començar hagis de salvar un troç de paret de 400 m...

Imatge

fa pujada...

Imatge

però arribem adalt, sembla que ja hagi passat el més gros de l'excursió, portem 50' i el Costa Cabirolera està caminant cap a l'Oest.. però ... mirem la ressenya i ens diu temps total 2h 50' !!!! hosti, ens queden 2 hores????

Imatge

Doncs si... una vista del cim a assolir:

Imatge

Imatge

Un cop al cim la vista és impressionant, es veu al fons el pas dels gossolans per on hem vingut i el Comabona darrera de tot...

Imatge

i com no, foto del cim:

Imatge

He de dir que va ser prou emocionant, un cop al cim, escriure el sms: Costa Cabirolera O.K. i enviarlo aprofitant que hi havia cobertura, tal com ens havien demanat que fessim desde "control central"

Una foto típica del paissatge hivernal que el Cadí ens ofereix, el cim que es veu és el Costa Cabirolera en questió:

Imatge

Finalment són 3 hores de caminar a bon ritme, amb pujades considerables, sobretot la tartera vertical última és una putadeta... i després cal baixar, durillo si t'agafa desprevingut, val la pena entrenarse una mica abans de fer aquest cim.

* p.d. : per cert, que va ser un èxit rotund, es van fer tots els sostres, inclòs l'Aneto, per la Franja de Ponent, el Canigó, pel Roselló, un altre cim a Mallorca i un altre més al País Valencià... 100% fet ,
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 26, 2009 7:38 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-----------

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: El Perquè No Vaig Venir A La Sortida Del Delta De L'Ebre

Entrada Autor: Oscar » dv. juny 26, 2009 7:28 pm

Veig que estas fet un xaval.Jo nomes de veure´t ja estic ofegat.és la mala vida
que porto :( .M´alegra que hagis disfrutat però la teva disfressa :eyes :eyes .Be
la teva part de paella la vaig ingerir jo,i la del Santi també que hi farem soc
solidari.La veritat es que aquestes excursions valen la pena. :kiss
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. juny 26, 2009 7:47 pm

Ostres Arbe m'has fet pencar :martell :martell
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 26, 2009 8:05 pm

Ets un home de mil-i-una aficions! :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. juny 26, 2009 8:09 pm

[quote user="Randy-650" post="81441"]Ets un home de mil-i-una aficions! :bow[/quote]

el que passa és que s'està aburgesant.........i no es vol fer amb segons qui.......
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. juny 26, 2009 8:17 pm

quines fotos més guapes. Es clar que no has anat al delta
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. juny 26, 2009 8:29 pm

Jo em pensava que ho faries amb el 4x4 i com l'Oscar m'he cansat només de mirr les fotos, encara bufo.

Gràcies per explicar-nos'ho i felicitats per el repte assolit !!!

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. juny 26, 2009 9:13 pm

[quote user="James Bond" post="81452"]Jo em pensava que ho faries amb el 4x4 i com l'Oscar m'he cansat només de mirr les fotos, encara bufo.

Gràcies per explicar-nos'ho i felicitats per el repte assolit !!!

Vsssss
007[/quote]

Insinues que potser ho ha fet amb el 4x4 o amb l'Àfrica Twin, i ara ! :oops:

PEPI600
Presentats
Entrades: 2365
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. juny 26, 2009 10:21 pm

Ostres jo també estic cansat només de pensar-hi, enhorabna per la fita aconseguida i gracies per les fotos.
Imatge Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. juny 27, 2009 10:39 am

la veritat que està molt wapa la muntanya aquest any, trigarem molt a veure aquesta frondositat i aquest verd tant entrat l'estiu... recordo la sortida de Lleida, que vorejant el Segre hi havia moments que semblava que estessim pel mig d'Austria (el que sobretot recordo són els cargols, n'he menjat algun cop després però no és el mateix).

M'he descuidat de dirvos que a més calia baixar una pedra de cada cim, de pam x pam, que faran una fita a algun lloc amb totes les pedres, i que gràcies Roger per deixarte enredar i posarte la pedra a la motxilla :cerv
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. juny 28, 2009 10:22 am

Holaaaa,

La meva enhorabona per haver assolit el cim amb tot l’esforç que representa. Realment es que no has de tenir temps ni per descansar amb totes les activitats que fas!!!!
Jo, com d’altres companys, m’he cansat només de llegir-ho, però reconec que les vistes i les sensacions son incomparables, de jovenet havia fet coses semblants (vull dir caminar per la muntanya).

Gràcies per les fotos.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dg. juny 28, 2009 12:15 pm

Felicitats a tots i a tu en especial!!

Està més que justificat "el perquè no vas venir a la sortida del delta de l'Ebre". Crec que molts de nosaltres també ens "hagués" agradat fer el que vosaltres heu fet, i dic "hagués" perquè segur que molts ens hauríem quedat a mig camí! Com molt bé han dit els companys el mes sorprenent és que no has fet ni amb el 4x4 ni amb la moto ;) Ets imprevisible!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 28, 2009 5:28 pm

Esta molt be pero aixo no justifiica que faltessis a la paella del delta!!

Es broma. ENhorabona per haver no nomes tu, asolit el cim del Bergueda, si no tot la agrupacio excursionista haver pogut "fer el cim" en aquesta efemeride!

Vs
Ex ...moltes coses

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. juny 29, 2009 11:47 am

Jo com que a dalt de tot no s'hi pot fer cap tallat, no hi penso pujar mai!

I si em porto jo el termo amb el cafè, seria fred quan arribès a dalt, o sia, que..

Això d'enfilar-me és una cosa que tinc pendent, però hi falta temps, i planificaciò, algun dia d'aquest.. L'altre dia tornant d'andorra , me la vaig mirrar la serra del cadì, i vaig pensar que seria wapo pujar-hi.

Com que em sembla que han inventat uns cafès que donant-los un cop d'escalfen.. serà possible. :razz:

Respon

Torna a “Cerveseta”