Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist

Entrada Autor: Albert » dj. juny 25, 2009 9:48 pm

Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="81287"]ja m´hi veig !!!!!
Imatge[/quote]

Jo també t’hi veig, be no hi podré ser, però ho imagino!!!

:ban :ban :ban
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. juny 25, 2009 10:10 pm

[quote user="Albert" post="81290"]Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="81287"]ja m´hi veig !!!!!
Imatge[/quote]

Jo també t’hi veig, be no hi podré ser, però ho imagino!!!

:ban :ban :ban[/quote]

No sé,.... igual em perdo :666 .
Tinc la moto i un munt de kms per endevant, no conec a ningú per allá, però aixó no és un problema, fins i tot em motiva .

Avui m´han advertit que plourà. Aixó no m´agrada gens, però de ben segur que em trovaré de tot.

Cada vespre vigilo la web de Finisterre i és ben veritat que alló és la fí del mon.
Avui fins i tot he alucinat quand a les 9:15 del vespre hi he vist una persona.

Ara vaig a repasar la llista del que m ´he d´emportar.

[smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=FF9900 shieldshadow=1]estic en capilla[/smiley]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 25, 2009 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 25, 2009 10:45 pm

Imatge

És aquí on t'has de veure.

BONA SORT!!!

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dj. juny 25, 2009 10:59 pm

[quote user="Mareta" post="81059"][quote user="bichusten" post="81043"][quote user="Mareta" post="80914"][quote user="bichusten" post="80908"]Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Que et vagi ve "castiza" :kssss :kssss :kssss :kssss[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Si, si ara estaba pensant en fer un ritual com el que em proposes :b9 :b9 :b9

Saps que ,... dissabte i després d´arrivar a Cadaqués (hi arrivaré a partir de les 9 de la nit) m´arrivaré tranquilament a la platja i recolliré un xic d´aigua ( no sigui que el Mediterrani s´en resenti del saqueix) i el diumenge al arrivar a Finisterre, el primer que faré serà lliurar-la al Atlántic i veuré com el nivell i la qualitat d´aquell oceà s´en veurà molt beneficiat.

Vinga, Carlos cuida´t i si pots i t´en enrecordes, fes-me une trucada a partir de les 6 de la tarda del diumenge que crec que serà el període que pitjor ho pasaré. T´ho agrairé.

Com que serà despres del Tè, mirare d'enrecordar-me. :pc

:kiss[/quote][/quote]

Please remember , after your cup of tea, a phone call to Mareta.
Many thanks and have a wonderful week end.
:kiss

By the way as soon as I get to Finisterre I´ll lay down on the beach and may wait till the sun goes down ( after my checking into the HOtel).[/quote]

Quan estiguis estirada veien y/o esperan la posta de sol, jo crec que estare fen Checking a la meva habitacio i estirat al llit despres de la surtida del canigo ( escamot serrallonga, surtim el dissabte).
Ja fare un PHONE

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 1:11 am

[quote user="Alucinamaripili" post="81310"]Imatge

És aquí on t'has de veure.

BONA SORT!!![/quote]

Si sí, de fet mentalment ja hi soc.

Per cert, trovo a faltar l´ull de la teva firma :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 1:14 am

[quote user="bichusten" post="81317"][quote user="Mareta" post="81059"][quote user="bichusten" post="81043"][quote user="Mareta" post="80914"][quote user="bichusten" post="80908"]Ja que estas molt aprop démpuries podries recullir láigua del mediterrani vestida de VESTAL.
I a Finisterre tirar láigua (no la ampolla) fen un arc i vestida de Grega ( aixo si, ......... amb léscut BMW)
Que et vagi ve "castiza" :kssss :kssss :kssss :kssss[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Si, si ara estaba pensant en fer un ritual com el que em proposes :b9 :b9 :b9

Saps que ,... dissabte i després d´arrivar a Cadaqués (hi arrivaré a partir de les 9 de la nit) m´arrivaré tranquilament a la platja i recolliré un xic d´aigua ( no sigui que el Mediterrani s´en resenti del saqueix) i el diumenge al arrivar a Finisterre, el primer que faré serà lliurar-la al Atlántic i veuré com el nivell i la qualitat d´aquell oceà s´en veurà molt beneficiat.

Vinga, Carlos cuida´t i si pots i t´en enrecordes, fes-me une trucada a partir de les 6 de la tarda del diumenge que crec que serà el període que pitjor ho pasaré. T´ho agrairé.

Com que serà despres del Tè, mirare d'enrecordar-me. :pc

:kiss[/quote][/quote]

Please remember , after your cup of tea, a phone call to Mareta.
Many thanks and have a wonderful week end.
:kiss

By the way as soon as I get to Finisterre I´ll lay down on the beach and may wait till the sun goes down ( after my checking into the HOtel).[/quote]

Quan estiguis estirada veien y/o esperan la posta de sol, jo crec que estare fen Checking a la meva habitacio i estirat al llit despres de la surtida del canigo ( escamot serrallonga, surtim el dissabte).
Ja fare un PHONE[/quote]

Així ho espero .
Per cert amb la mateixa ampolla que portaré aigua del mediterrani cap el atlántic, agafaré aigua del atlántic per tirar-la al mediterrani.

Es un tema de compensació de masses. :kiss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 26, 2009 8:08 am

Holaaaa,

FALTEN 2 DIES!!!!
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 8:24 am

[quote user="Albert" post="81346"]Holaaaa,

FALTEN 2 DIES!!!![/quote]

:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Albert, ho anaba a apuntar jo aquest matí. gracies :kiss :kiss :kiss :kiss

Lluisfue 1150RT
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 11:04 pm
Ubicació: Peralada

Entrada Autor: Lluisfue 1150RT » dv. juny 26, 2009 9:33 am

[quote user="Mareta" post="81227"][quote user="Randy-650" post="81211"][quote user="Lluisfue 1150RT" post="81202"]Hola Mareta:

Molta sort i ànims per la ruta. T'ho passaras de fàbula! és una bona experiència!

Lluis (Fue)[/quote]

Lluis, passi vosté per presentacions, home. :shock: Si vosté coneix a la Mareta, nosaltres no tenim el gust de conèixer-lo a vosté. :mestre[/quote]

Randy, en LLuís és de lo millor de La Cosa Nostra.

És de lo més discret i encantador que pots coneixre i el que és més important un gran motoriste. Ha anat a Nordkapp i rutes tant o més importants i en sap un munt de portar moto.
Personalment és una de les rodes que m´agrada seguir. És elegant amb la conducció ( com unaltre que conec :wink: ) i a mí em va ajudar molt a apendre a agafar curves.

LLuís, fins ben aviat :kiss
Eva[/quote]

Hola a tots:

Caram , amb aquesta presentació que m'ha fet la Mareta, no sé què més dir ... :D :D Gràcies Mareta!!! :kiss

Passo igualment per l'apartat de presentacions....

Lluis

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dv. juny 26, 2009 4:41 pm

Les dubtes, caboires i meditacions són història.
Ara l'únic que conta són els fets.
PUJAR, ARRANCAR I ARRIBAR.
I després tots a la nostra manera ho celebrarem, perque has aconseguit que tothom d'una forma ho altra fem una mica nostra aquest repte.
ANIMS I ENDAVANT
Salut i bones rutes

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 8:59 pm

[quote user="Jordi Runer" post="81397"]Les dubtes, caboires i meditacions són història.
Ara l'únic que conta són els fets.
PUJAR, ARRANCAR I ARRIBAR.
I després tots a la nostra manera ho celebrarem, perque has aconseguit que tothom d'una forma ho altra fem una mica nostra aquest repte.
ANIMS I ENDAVANT[/quote]

I TANT Jordi, ....... TOTS VOSALTRES ARRIVEREU AMB MÍ A FINISTERRE !!!!!!!!!!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 9:22 pm

Imatge

Aquesta tarda he anat a recollir la moto a Girona.

- Ja tinc la pantalla de la Adventure, hi ha molta diferéncia. Ara noto molt menys el vent.
- Degut als 1346 kms que tinc al devant, m´he apujat el seient ( normal ) de la 1200 a la posicio normal i no baixa com fins ara. He d´anar en compte perquè només arrivo de puntetes al terre. Així crec que em descansaràn millor les cames.
- Sobre la pressió del neumàtic del darrera que no funcionaba, resulta que tenis el sensor trencar. L´Han arreclat i ara va molt bé.
- El fre del darrera va bé.
- L´hi han fet un RESET i ara va molt més fina.

De tornada cap a casa ha caigut la de Deu. Pluja, pluja i més pluja. He quedat molla com un ánec i obviament el xubasquero estaba a casa :martell . Ha plogut tant que dins les sabates hi tenia un basal. A més dins els pobles es feuien bassals i els camions m´han deixat xopa, xopa, xopa. He arrivat a casa tremolant com una fulla d´arbre. Una dutxa a consciéncia i problema resolt.

El dimarts vaig demanar a un amic que em fes una camiseta per portar-la el día de la sortida i hem quedat per avui a les 6 de la tarda i malgrat no quedaba temps material per res, m´ha fet aquest disseny ( hi falta la data que me l´ha col.locat sota el nom)

Imatge

N´he fet per la meva família i els meus amics de Estartit , que val a dir que estàn més nerviosos ells que jo. Tots ells es posaràn diumenge la camiseta i no se la treuràn fins que arrivi a Finisterre.

Ara ja començo a fer la maleta i a preparar-ho tot. Demà al migdía carregaré la moto i al sortir de la feina, a les 19, marxaré directe a Cadaqués.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. juny 26, 2009 10:21 pm

Ah i setembre marxo a la Raiders, deixo enllaç

http://www.cetursa.es/Activa/BMW

No hi he estat mai, però a Andalussia sempre és un plaer anar-hi. Un cap de setmana diferent i.... amb molta moto.

És més allá hi presenten totes les novetats, és interessant.

Jo que fins ara no sabía res de motos, al final si aprenc algo.... almenys podré dir en propietat que no sé res.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. juny 26, 2009 10:31 pm

[quote user="Mareta" post="81463"]N´he fet per la meva família i els meus amics de Estartit , que val a dir que estàn més nerviosos ells que jo. Tots ells es posaràn diumenge la camiseta i no se la treuràn fins que arrivi a Finisterre.
[/quote]

Eva, no dubtis ni un moment que aquí al fòrum mes d'un també ho estarem de nerviosos i t'acompanyarem durant TOT el dia amb el pensament. Estarem al teu costat, davant, darrera, amb les nostres motos, com siluetes desdibuixades i portant també una d'aquestes samarretes. Ens podràs parlar ens els moments d'indecisió ( i ja veuràs com et contestarem ).

Aquesta sortida ja fa temps que no es només teva, l'has feta i l'hem fet nostre, i allà també hi volem ser, i...... hi serem.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 26, 2009 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 27, 2009 9:42 am

[quote user="James Bond" post="81473"]

Aquesta sortida ja fa temps que no es només teva, l'has feta i l'hem fet nostre, i allà també hi volem ser, i...... hi serem.

[/quote]

+1

Podrem dir: AQUEST ANY TENIM LES TRES COPES I LA MARETA QUE HA ARRIBAT A FINISTERRE! :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 27, 2009 5:09 pm

[quote user="James Bond" post="81473"][quote user="Mareta" post="81463"]N´he fet per la meva família i els meus amics de Estartit , que val a dir que estàn més nerviosos ells que jo. Tots ells es posaràn diumenge la camiseta i no se la treuràn fins que arrivi a Finisterre.
[/quote]

Eva, no dubtis ni un moment que aquí al fòrum mes d'un també ho estarem de nerviosos i t'acompanyarem durant TOT el dia amb el pensament. Estarem al teu costat, davant, darrera, amb les nostres motos, com siluetes desdibuixades i portant també una d'aquestes samarretes. Ens podràs parlar ens els moments d'indecisió ( i ja veuràs com et contestarem ).

Vsssssss
007[/quote]

Ostres, moltes gracies per aquest escrit, no m´el esperaba ni de bon tros.
M´ha agradat molt i molt. :kiss

Ara estic al despatx i tinc un munt de feina, de fet al migdía he aprofitat per preparar la mini maleta amb tots els básics que m´heu aconsellat durant tots aquests díes.

També he enganxat amb belcro el teletac.

A les 7 sortiré del despatx i marxo directe a Cadaqués . Passejaré uns minuts, recolliré aigua i aniré a dormir d´hora per llevar-me a les 4:45 i arrivar a Cap de Creus a les 5:30, esperar la sortida del sol FOTO i GAS fins a Finisterre.

Creieu-me que desde que vaig obrir aquest post vaig anar agafant més i més confiança amb el meu propósit i gracies a vosaltres no he abdicat, molt per el contrari, ni de bon tros, sense vosaltres ho hauría aconseguit arrivar fins aquí.

Demà no vull demostrar res, sençillament un motero és un motero dalt de la moto. De manera que demà faré el que pogui i així que arrivi, no sé com, però os ho faré saber.
El que vull que tingueu present és que si ARRIVO, TOTS VOSALTRES ARRIVEU AMB MÍ.

Un petó a TOTES I TOTS.
( Fins dimecres )
Eva .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 27, 2009 5:18 pm

[quote user="Randy-650" post="81492"][quote user="James Bond" post="81473"]

[/quote]

+1

Podrem dir: AQUEST ANY TENIM LES TRES COPES I LA MARETA QUE HA ARRIBAT A FINISTERRE! :bow[/quote]

Randy, moltes gracies ;) .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 27, 2009 5:20 pm

Imatge

Desde Estartit, fins dimecres :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 11:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. juny 27, 2009 5:36 pm

Mareta, Bon Viatge!!!!!, ves molt en compte i gaudeix del viatge
:ksss
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » ds. juny 27, 2009 5:44 pm

Espero que tot vagi bé!!! :bow Ja donaràs senyals de vida des d'allà!!! :cerv
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Respon