Lorenzo:(ara Venen Las Lliçons)........del Mestre(Rossi)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Lorenzo:(ara Venen Las Lliçons)........del Mestre(Rossi)

Entrada Autor: Vini » ds. juny 27, 2009 3:56 pm

Com ja varem dir nosaltres(la Tensi i jo).
Esperem que el Lorenzo,demostri l'ho que vol demostrar(argumens).De moment,ser CONFORMISTA i aceptar quedar 2º,ja es un gran pas per acostar-se al seu company(d'equip) i MESTRE.
Com ja varem dir, si es prou valent per obrir la CAIXA DE PANDORA,ara s'ha de atendre a las consecuencias i estar ha l'altura que diu que vol estar.
Gracies a tots els pilots,per el bon espectacle donat.El Pedrosa(¡renoi!)PINTEN VASTOS i mes per el proxim any (any de renovació per Honda) agreujada per la "crisis".Esperem que se l'hi adrecin les coses.
El Stoner(no se que pasa) 28 segons(quasi mitg circuit) i arribar a la meta i las "corredissas"per un WC(per vomitar)???????? :tremolant (no se,no se)??????.Aquest nano no esta bé.
.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Lorenzo:(ara Venen Las Lliçons)........del Mestre(Rossi

Entrada Autor: Sagal » ds. juny 27, 2009 4:36 pm

[quote user="Vini" post="81507"]Com ja varem dir nosaltres(la Tensi i jo).
Esperem que el Lorenzo,demostri l'ho que vol demostrar(argumens).De moment,ser CONFORMISTA i aceptar quedar 2º,ja es un gran pas per acostar-se al seu company(d'equip) i MESTRE.
Com ja varem dir, si es prou valent per obrir la CAIXA DE PANDORA,ara s'ha de atendre a las consecuencias i estar ha l'altura que diu que vol estar.
Gracies a tots els pilots,per el bon espectacle donat.El Pedrosa(¡renoi!)PINTEN VASTOS i mes per el proxim any (any de renovació per Honda) agreujada per la "crisis".Esperem que se l'hi adrecin les coses.
El Stoner(no se que pasa) 28 segons(quasi mitg circuit) i arribar a la meta i las "corredissas"per un WC(per vomitar)???????? :tremolant (no se,no se)??????.Aquest nano no esta bé.[/quote]

Pot-ser estar preñat? Estic amb tu Vini en Rossi és un mestre, per mi és el millor pilot agafant tots els aspectes que hi hagut mai, personalitat, tècnica, pebrots.
En quant en Pedrosa si no canvian molt les coses ho te bastant mal parat per l'any vinent, és que no rasca bola, collons
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 27, 2009 5:15 pm

Jo el que puc dir és que......a la cursa de MotoGP m'he quedat fregit al sofà! :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 27, 2009 8:16 pm

[quote user="Randy-650" post="81520"]Jo el que puc dir és que......a la cursa de MotoGP m'he quedat fregit al sofà! :oops:[/quote]
i jo fregit i roncant ( Migdiada del Sr.Rector ) ;)
Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dg. juny 28, 2009 8:29 am

De vegades las lliçons son aburridas. :mad:
No perque el "profesor" las explica malament...........Si no per l'interes del/s alumne/es.
.

Respon

Torna a “General”