Un de Torroella de Fluvià

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Re: Un De Torroella De Fluvià

Entrada Autor: Edu74 » ds. juny 27, 2009 7:01 pm

No he entès ni la meitat... :(
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. juny 27, 2009 7:16 pm

[quote user="Edu74" post="81536"]No he entès ni la meitat... :( [/quote]

ja ja ja perdona era que el primer sorprès per l'encapçalament del post he set jo, on dic que em presento per segona vegada i no me’n recordava al perquè del fet inusual de una doble presentació, desprès he recordat que aprox l’any 2005?? tot un grup de catalanoparlants varen tenir que campar-la d’aquell fòrum abans mencionat.

Be sense anar tant lluny, ara amb diferents els fets però al mateix signifi-cat ha tornat a passar al mateix, el sector Tramuntana de bmwmotos Girona a dit prou, ja s’ho faran.

Ep gracies per la salutació Edu. :cerv
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 12:23 am, en total s’ha editat 5 vegades.

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » ds. juny 27, 2009 8:01 pm

Ahhhhhh.... ok.ok. :cerv

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dj. jul. 09, 2009 1:52 pm

BENVINGUT AL FÒRUM!!! ;)

SALUTACIONS des de Tarragona :lol:

FINS AVIAT :jump

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 14, 2009 10:30 pm

[quote user="Electra" post="83145"]BENVINGUT AL FÒRUM!!! ;)

SALUTACIONS des de Tarragona :lol:

FINS AVIAT :jump
[/quote]

Hola Electra mol agraït per la teva benvinguda ens veiem a una sortideta. :kiss

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Entrada Autor: Bultaco11 » dg. jul. 19, 2009 11:28 pm

Hola-------Josep benvingut de nou per aqui-----------------Ya te a contestat algu ?veus¿ APA------------- NO AGAFIS GELUS DE LES NOIES JEJEJEJJEJEJE------------a 10 siau--------------------------------(adeu trempat)------------------------------UN SALUDO
Bultaco11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 19, 2009 11:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. jul. 20, 2009 8:56 am

[quote user="Bultaco11" post="84480"]Hola-------Josep benvingut de nou per aqui-----------------Ya te a contestat algu ?veus¿ APA------------- NO AGAFIS GELUS DE LES NOIES JEJEJEJJEJEJE------------a 10 siau--------------------------------(adeu trempat)------------------------------UN SALUDO[/quote]

Hola Pep en primer lloc gracies per re-saludar-me, amb amics com tu quí vol tenir enemics, qué > (exclamació) encara et deus dedicar a la recerca de maretes perdó senyoretes que se’ls hi espatlla la moto eh, just per això no ens veiem per Sant Pere, be....................

NoPoblemo
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 1:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 20, 2009 10:30 pm

[quote user="Bul1256" post="81538"][quote user="Edu74" post="81536"]No he entès ni la meitat... :( [/quote]

ja ja ja perdona era que el primer sorprès per l'encapçalament del post he set jo, on dic que em presento per segona vegada i no me’n recordava al perquè del fet inusual de una doble presentació, desprès he recordat que aprox l’any 2005?? tot un grup de catalanoparlants varen tenir que campar-la d’aquell fòrum abans mencionat.

Be sense anar tant lluny, ara amb diferents els fets però al mateix signifi-cat ha tornat a passar al mateix, el sector Tramuntana de bmwmotos Girona a dit prou, ja s’ho faran.

Ep gracies per la salutació Edu. :cerv[/quote]

Jo diria que era el 2.006, jo també mi vaig embolicar en la polèmica i em varen esborrar bastants missatges.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 12:25 am

Holaaaa,

[quote user="Bul1256" post="81538"]

La veritat es que em sap greu sentir que heu tornat a tenir problemes, i m’és igual de quina mena siguin, però entenc que si hauria d’arribar a aquestes situacions.

:( :( :(
Sort,

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 21, 2009 10:45 am

[quote user="James Bond" post="84600"][quote user="Bul1256" post="81538"][quote user="Edu74" post="81536"]No he entès ni la meitat... :( [/quote]

Jo diria que era el 2.006, jo també mi vaig embolicar en la polèmica i em varen esborrar bastants missatges.

Vsssssss
007[/quote]

Si dons seria 2006 per cer encara t’ho tinc que agrair, queda fet l’agraïment a anys llum però mai es tard si la ......., i mira que en privats amb l’administrador no varem batallar, però la pela es la pela, espero que hagis quedat ben agraït si no fora així et dec unes cerveseres ben frescàs a L’Estartit tot veien com treballa la senyora Ruiz.

Merchant unes de virtuals per anar fent boca. :cerv
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 10:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 21, 2009 10:49 am

[quote user="Albert" post="84630"]Holaaaa,

La veritat es que em sap greu sentir que heu tornat a tenir problemes, i m’és igual de quina mena siguin, però entenc que si hauria d’arribar a aquestes situacions.

:( :( :([/quote]

Albert si llegeixes el comentari amb James Bonb crec que te sentiràs contestat. :cerv

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. jul. 21, 2009 12:35 pm

Jo, al bmwmotos em vaig registrar fa uns mesos, he intervingut 3 o 4 vegades. :roll: Tot i fer-ho en castellà o no he tingut resposta o ha estat tèbia, a part d'una gilipollada que no venia al cas, crec jo: http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 886282/0#0 :666
Amb els del Sector Tramontana no vaig contactar, perquè ja vaig veure que tenien un "nivell-ritme", que avui per avui, no va amb mí, la Mareta m'ho va confirmar al Delta.
Acabo d'esborrar el bmwmotos dels meus "favorits", :sado . No hi ha color amb aquest fòrum, no canvieu!!! :cerv
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 12:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 21, 2009 1:18 pm

EDU 73
Sector Tramontana no vaig contactar, perquè ja vaig veure que tenien un "nivell-ritme", que avui per avui, no va amb mí, la Mareta m'ho va confirmar al Delta.
Ja tens un numero menys, ¡ ho haveu vist ¡¡¡¡¡

Que lo sepas, que tu quant te refereixes a (nivell-ritme) no crec que sigui el sektor tramuntana ja que nosaltres res d’això, i no se que et va dir la mareta però te una estirada d’orelles merescuda, ep sense acritud Edu 73 ja que el tramuntana fera un sis mesos que ha deixat d’existir. :cerv

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. jul. 21, 2009 4:24 pm

Bul, no cal posar-se així. :box Tenia entès que portàven un ritme "lleugeret". Tingues en compte que jo fa 4 dies que vaig en moto, i un ritme inclús considerat "normal", sovint jo no el puc mantenir. A vegades penso que potser peco de massa prudent, però amb la 125 per confiar-me i a uns 60Km/h em vaig deixar la pell d'un braç i una cama a l'asfalt. Res greu, però a les "cures" ho passes malament i són lentes. :tremolant

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 8:49 pm

Holaaaa,

[quote user="Bul1256" post="84643"] [quote user="Albert" post="84630"]Holaaaa,

:( :( :([/quote]

Albert si llegeixes el comentari amb James Bonb crec que te sentiràs contestat. :cerv[/quote]

No t’equivoquis Bul1256, no preguntava res. Només faig el comentari de que em sap greu que surti cap mena de problema a qualsevol fòrum que faci retirar-se a algun dels seus usuaris, sense voler entrar en detalls.

Vaig conèixer els problemes de l’altra vegada i ho vaig trobar trist. Suposo que ara ho trobaria encara mes trist, però es que no vull saber el que ha passat, però n’estic segur que, si t’ho rumies fredament, segur que no podia acabar d’altre manera.

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 21, 2009 10:49 pm

Vaig conèixer els problemes de l’altra vegada i ho vaig trobar trist. Suposo que ara ho trobaria encara mes trist, però es que no vull saber el que ha passat, però n’estic segur que, si t’ho rumies fredament, segur que no podia acabar d’altre manera.
Si però al que sap greu es que detalls ofensius dits per persones de diferents regions no siguin tractades amb e mateix rigor i això genera un problema de convivència, que va sumant i acabes explotant a vegades en un tema intranscendent, que es al que va pesar per sols una observació sobre amb quina llengua s’escrivia.

Perdoneu per tornar a tocar aquest tema que res te a veure dins aquest excel-lent aforament. :cerv .

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 21, 2009 10:58 pm

Edu 75
Bul, no cal posar-se així.
:cerv No ho has mal interpretat Edu, jo sols te deia que el sektor aquest que tu te referies no era el tramuntana, ja que nosaltres anem mirant el paisatge tranquil-lament i les carreres per la tele, i estaríem encantats de que volguéssiu sortir em nosaltres. :cerv

Si som quatre i el cabu. :lol: :lol:
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 11:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. jul. 21, 2009 11:20 pm

Òstia, perdona. :???: Volia dir els de la "Cosa Nostra"!!!

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 22, 2009 12:17 am

Holaaaa,
Si però al que sap greu es que detalls ofensius dits per persones de diferents regions no siguin tractades amb e mateix rigor i això genera un problema de convivència, que va sumant i acabes explotant a vegades en un tema intranscendent, que es al que va pesar per sols una observació sobre amb quina llengua s’escrivia.

Perdoneu per tornar a tocar aquest tema que res te a veure dins aquest excel-lent aforament. :cerv .
Millor ho parlem el dia que per fi ens coneixem amb una cervesa al devant, a veure si es aviat. ;)

:cerv :cerv :cerv
Sort,

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. jul. 22, 2009 9:48 am

Millor ho parlem el dia que per fi ens coneixem amb una cervesa al devant
Em trobaràs sempre que vulguis, o em trobareu sempre que em vulgueu a www.canfores.com.

El de coneixeu-se a tots en general en una sortida mototurisme (mes difícil) pq. jo quant tinc un diumenge lliura la meva gran afició es.

Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”