L'ESCAMOT SERRALLONGA AL CANIGÓ - DEFINITIU!!!
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: L'ESCAMOT SERRALLONGA AL CANIGÓ - DEFINITIU!!!
M'alegro que fes un bon dia, llàstima de l'incident, sempre hi estem exposats...
cal anar en compte, sort que al final la questió és que ningú hagi près molt de mal.
Ànims a tots dos i a recuperar-se aviat. :ksss
cal anar en compte, sort que al final la questió és que ningú hagi près molt de mal.
Ànims a tots dos i a recuperar-se aviat. :ksss
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Hola a tothom,
Primer de tot desitjar una rapida recuperacio als dos companys, la Maria que per sort nomes esta una mica masegada, i a en Carles que es el que va sortir mes mal parat i espero que pronte estigi amb tots nosaltres.
La sortida va estar molt bé i espero que quan estiguem tots recuperats la poguem repetir, us deixo amb algunes fotos que vaig fer.
Afagant forçes.

Col de Puymorens

Col de Pailheres

En 007 fent amistats noves

Col des Moulis

Col du Garavel

De relax a l'hora de dinar

I aquesta es de tornada

I de regal dos panoramiques del Col de Pailheres

Panoramica 1 en gran

Panoramica 2 en gran
Primer de tot desitjar una rapida recuperacio als dos companys, la Maria que per sort nomes esta una mica masegada, i a en Carles que es el que va sortir mes mal parat i espero que pronte estigi amb tots nosaltres.
La sortida va estar molt bé i espero que quan estiguem tots recuperats la poguem repetir, us deixo amb algunes fotos que vaig fer.
Afagant forçes.
Col de Puymorens
Col de Pailheres
En 007 fent amistats noves
Col des Moulis
Col du Garavel
De relax a l'hora de dinar
I aquesta es de tornada
I de regal dos panoramiques del Col de Pailheres
Panoramica 1 en gran
Panoramica 2 en gran
Super_coco l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 6:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tot i malgrat les previsions del temps, veig que us va acompanyar el dia.
Lamentem l'incident de la Maria i el Carles, i aviam si us podem veure aviat de nou a sobre les montures. Ànims i que tingueu una prompta recuperacó. :ksss
Lamentem l'incident de la Maria i el Carles, i aviam si us podem veure aviat de nou a sobre les montures. Ànims i que tingueu una prompta recuperacó. :ksss

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
jo en tinc poquetes, us deixo una mostra!!
aquí estavem discutint si camuflavem la càmara per fer-la passar per un radar.......

una petita mostra de les paelles que haviem de fer per baixar el Col de Pailheres

un somriure dedicat a tots!!!!

el pàrking del picnic, per cert, uns gabatxos ens van dir que ho haviem de deixar tot net!!!!!

xurrumeku a l'atac!!!

Ramon i Carlos, apunt per dinar!! (Carlos, et desitjo una ràpida recuperació!!)

la meva nena, pobreta....

la maneta de l'embrague trencada, el puny una mica tocat, manillar torçat, cúpula ratllada i tub d'escapament una mica "asfaltat", res que no tingui solució (Xurrumeku, no em canvio el manillar!!!!!)

roda punxada, moto carregada, gràcies companys!!!!!

en fi companys, una més per explicar.........ah!!!!!!!!!!!!! dijous fa DOS ANYS que tinc el carnet!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
aquí estavem discutint si camuflavem la càmara per fer-la passar per un radar.......

una petita mostra de les paelles que haviem de fer per baixar el Col de Pailheres

un somriure dedicat a tots!!!!

el pàrking del picnic, per cert, uns gabatxos ens van dir que ho haviem de deixar tot net!!!!!

xurrumeku a l'atac!!!

Ramon i Carlos, apunt per dinar!! (Carlos, et desitjo una ràpida recuperació!!)

la meva nena, pobreta....

la maneta de l'embrague trencada, el puny una mica tocat, manillar torçat, cúpula ratllada i tub d'escapament una mica "asfaltat", res que no tingui solució (Xurrumeku, no em canvio el manillar!!!!!)

roda punxada, moto carregada, gràcies companys!!!!!

en fi companys, una més per explicar.........ah!!!!!!!!!!!!! dijous fa DOS ANYS que tinc el carnet!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 4:30 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Mont-sec
- Presentats
- Entrades: 351
- Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
- Ubicació: Vallès
Primer, felicitar al Ra-mon per la crònica-resum de la sortida.
Al reporters per aquestes magnífiques instantànies, i comentaris.
A part de l'incident, molt bona ruta i macos paisatges (alguns per a mi desconeguts), bona companyia i millors moments compartits, i ens els moments necessaris solidaritat.
M'alegra llegir que la Xurrumeka, després d'haver estat en un núvol de confusions, comença a tocar de peus al terra. Ànims i bona recuperació, tan física com moral i també mecànica.
Igualment per en bichusten (després de fer-se un bon auto-diagnòstic), desitjo que es recuperi el més ràpid possible.
Joan
Al reporters per aquestes magnífiques instantànies, i comentaris.
A part de l'incident, molt bona ruta i macos paisatges (alguns per a mi desconeguts), bona companyia i millors moments compartits, i ens els moments necessaris solidaritat.
M'alegra llegir que la Xurrumeka, després d'haver estat en un núvol de confusions, comença a tocar de peus al terra. Ànims i bona recuperació, tan física com moral i també mecànica.
Igualment per en bichusten (després de fer-se un bon auto-diagnòstic), desitjo que es recuperi el més ràpid possible.
Joan
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="81618"]<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.es&hl=es&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fxurrumeka%2Falbumid%2F5352331529478504513%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Des" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>[/quote]
Osti Xurrumeka, no sé pas que hi has posat aquí però no s'enten ni es veu res, sembla que encara estiguis emboirada ;)
Osti Xurrumeka, no sé pas que hi has posat aquí però no s'enten ni es veu res, sembla que encara estiguis emboirada ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
Tot i l´ensurt al final de la ruta....val a dir que el dia va ser genial.
Esperem que el Carles es recuperi ben aviat i podem fer una ruta d´aquestes que son IMPRESSIONANTS.
AH, les fotos ;)
Reunifiacio a dalt de la collada

Es en Dark Vider??? NO es en Montsec!! Posa'ns info d´aquest casc, no l´havia vist mai!!

Les vistes a la Cerdanya des de la collada..

Puymorens...

La foto al coll de puymorens (no hi surt tothom pq al deixar la camara al terra es va moure el zoom :( )

Les paelles de Paihleres..

Les motos a Pailheres..

El paissatge des de Pailheres..

Els caballs de Pailheres..

I Nosaltres a Pailheres

I baixant per les paelles de Pailherse.

Al Coll de Garavel varem parar a dinar. Era un entorn precios. Ideal per fer una foto a la MILLOR MOTO DEL MON

Fotos de l´entorn ;)

Dos pans (pep i Montsec)

I mentres feiem el Picnic ( i alguna migdiada)

Abans de marxar un cop d´ull al mapa..

Per cert...qui va triar l´esplanada per fer el Picnic va ser en JamesBond, i qui va triar primer el lloc per asseure's tambe. No es d'estrenyar si us fixeu en la foto veureu el motiu, just darrera seu. (no hi havia ermita pero....casi)

I una panoramica de Pailheres.

imatge tamany real
Tot i l´ensurt al final de la ruta....val a dir que el dia va ser genial.
Esperem que el Carles es recuperi ben aviat i podem fer una ruta d´aquestes que son IMPRESSIONANTS.
AH, les fotos ;)
Reunifiacio a dalt de la collada
Es en Dark Vider??? NO es en Montsec!! Posa'ns info d´aquest casc, no l´havia vist mai!!
Les vistes a la Cerdanya des de la collada..
Puymorens...
La foto al coll de puymorens (no hi surt tothom pq al deixar la camara al terra es va moure el zoom :( )
Les paelles de Paihleres..
Les motos a Pailheres..
El paissatge des de Pailheres..
Els caballs de Pailheres..
I Nosaltres a Pailheres
I baixant per les paelles de Pailherse.
Al Coll de Garavel varem parar a dinar. Era un entorn precios. Ideal per fer una foto a la MILLOR MOTO DEL MON
Fotos de l´entorn ;)
Dos pans (pep i Montsec)
I mentres feiem el Picnic ( i alguna migdiada)
Abans de marxar un cop d´ull al mapa..
Per cert...qui va triar l´esplanada per fer el Picnic va ser en JamesBond, i qui va triar primer el lloc per asseure's tambe. No es d'estrenyar si us fixeu en la foto veureu el motiu, just darrera seu. (no hi havia ermita pero....casi)
I una panoramica de Pailheres.

imatge tamany real
Ex ...moltes coses
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Esperem i desitgem que l'ensurt i les lesions es curin aviat.Un anim i tot el bon desitg amb el nostra cor.
Vini i Tensi.
Pd: Ruta i fotos(las que puc veure)PRECIOSAS. :jump :jump :jump :kiss
Vini i Tensi.
Pd: Ruta i fotos(las que puc veure)PRECIOSAS. :jump :jump :jump :kiss
.
- Xurrumeka
- Presentats
ei companys!!!!
Aquest migdia he parlat amb en Carlos, encara està ingressat a Perpignà, però demà li donen l'alta i baixa cap a Girona. Esperem i li desitjem una recuperació ben ràpida.
Moltes gràcies a tots pel vostre ajut i la vostra paciència, i en especial, al James Bond per la passejada "a ritme"!!!!!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss
Aquest migdia he parlat amb en Carlos, encara està ingressat a Perpignà, però demà li donen l'alta i baixa cap a Girona. Esperem i li desitjem una recuperació ben ràpida.
Moltes gràcies a tots pel vostre ajut i la vostra paciència, i en especial, al James Bond per la passejada "a ritme"!!!!!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Ostres, he estat mirant tot el dia per si donava senyals de vida, i tampoc el volia trucar al mòbil per no molestar. :???: No sabia que l'havien ingressat... Tant de bò es recupri avat!!! :cerv
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Ostres Maria i Carlos, quin ensurt, espero que tingueu una bona i rapida recuperacio.
De totes maneres, veig que us ho vareu passar d'allo mes be, com sempre. I quines fotos.........
:cerv
De totes maneres, veig que us ho vareu passar d'allo mes be, com sempre. I quines fotos.........
:cerv
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 7:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="81660"]Ostres Maria i Carlos, quin ensurt, espero que tingueu una bona i rapida recuperacio.
:cerv[/quote]
Ei Sergi!!!!
jo estic bé, encara que una mica masegada; en Carlos és el que es va endur la pitjor part, però esperem que es recuperi ben aviat.
Tornant per la collada i de paquet d'en James Bond, em va enssenyar "el teu" guardarrail....... tú com estàs?????
:cerv[/quote]
Ei Sergi!!!!
jo estic bé, encara que una mica masegada; en Carlos és el que es va endur la pitjor part, però esperem que es recuperi ben aviat.
Tornant per la collada i de paquet d'en James Bond, em va enssenyar "el teu" guardarrail....... tú com estàs?????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xesc
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
- Ubicació: Granollers
Enprimer lloc, ànims Maria i Bichusten... ahir al vespre ja ens semblava estrany no saber res de vosaltres. En fi, us volem recuperats en breu (i sobre les motos).
De la sortida... per les fotos i les cròniques veig que fins el moment fatídic va ser un dia esplèndid. Quina enveja!! Quins paisatges!! i quines paelles...!!!
De la sortida... per les fotos i les cròniques veig que fins el moment fatídic va ser un dia esplèndid. Quina enveja!! Quins paisatges!! i quines paelles...!!!
Salut!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Jo estic be, encara segueixo amb les croses, pero de mica en mica sembla que va millorant. Envejos de totes le rutes que aneu fent, pero tot arribarà.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Acabo d´aribar a casa despres d´un cap de setmana de novios amb la meva dona pel pirineu i em trobo
amb la notícia de la jornada :eyes .M´alegro de que tot hagi estat lleu,mes o menys,i que us pogeu recuperar aviat.
Tot te solució,menys el meu cap :tremolant ,malgrat l´incident veig que vareu disfrutar molt i uns
paisatges al.lucinants.Ara a recuperar forces,molts petonets :kiss
amb la notícia de la jornada :eyes .M´alegro de que tot hagi estat lleu,mes o menys,i que us pogeu recuperar aviat.
Tot te solució,menys el meu cap :tremolant ,malgrat l´incident veig que vareu disfrutar molt i uns
paisatges al.lucinants.Ara a recuperar forces,molts petonets :kiss
Que gran aquest de Bilbao

-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
Maria m'alegro que estiguis bé i amb ganer d'agafar el més ràpid possible la moto. En Carles trigarà una mica més però espero que també l'agafi, per molt que ahir em digués que això s'havia acabat (suposo que és el primer pensament que et passa pel cap, més que res pensant en la familia).
També dir-vos que tant en Josep com jo ens ho varem passar molt bé gaudin de la vostra companyia.
I per últim ahir em vaig donar que en queda molt per aprendre a portar la moto com les porteu vosaltres, déu n'hi do, bé suposo que amb el temps alguna cosa agafaré jeje.
Fins aviat i una abraçada a tothom.
Maria m'alegro que estiguis bé i amb ganer d'agafar el més ràpid possible la moto. En Carles trigarà una mica més però espero que també l'agafi, per molt que ahir em digués que això s'havia acabat (suposo que és el primer pensament que et passa pel cap, més que res pensant en la familia).
També dir-vos que tant en Josep com jo ens ho varem passar molt bé gaudin de la vostra companyia.
I per últim ahir em vaig donar que en queda molt per aprendre a portar la moto com les porteu vosaltres, déu n'hi do, bé suposo que amb el temps alguna cosa agafaré jeje.
Fins aviat i una abraçada a tothom.
Salut i bones rutes
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Carai quin ensurt!! Avui m'ho ha explicat el Joan i hem anat de seguida a veure les últimes notícies del fòrum.
Maria, encara que déus estar una mica masegada (a mi em tremolarien les cames) tot i que et veig amb la moral ben alta, ets una tia ben valenta!!
Carles; tot i que no ens coneixem et desitjo una ràpida recuperació.
Petons a tots dos. :kiss
Maria, encara que déus estar una mica masegada (a mi em tremolarien les cames) tot i que et veig amb la moral ben alta, ets una tia ben valenta!!
Carles; tot i que no ens coneixem et desitjo una ràpida recuperació.
Petons a tots dos. :kiss
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Molts anims per tots dos Maria i Carles, ja sabem que tots i estem exposats al risc d'una caiguda, desitjo que tot quedi en una anecdota i que us recupereu al mes aviat possible.
En quant a la sortideta impressionant els paisatges i les carreteres per on heu disfrutat del veritable plaer d'anar en moto.
Salut.
En quant a la sortideta impressionant els paisatges i les carreteres per on heu disfrutat del veritable plaer d'anar en moto.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ostres, sento molt això de la topada de la Maria i en Carles. Maria com que veig que estas be, molts :kiss :kiss :kiss :kiss i en Carles espero que es recupere aviat.
La crònica i les fotos molt xules nois. En Ramón tan filosófic com sempre amb els seus caballs :b9 :b9 :b9
arreveure.
Pep ja to vaig dir al post de la presentació que lo prier que tens que fer amb la Pan, és cambiar el seient.
:lol: :lol:
La crònica i les fotos molt xules nois. En Ramón tan filosófic com sempre amb els seus caballs :b9 :b9 :b9
arreveure.
Pep ja to vaig dir al post de la presentació que lo prier que tens que fer amb la Pan, és cambiar el seient.
:lol: :lol:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Vaja , que a la moto del carles, li va agradar la de la xurrumeka, si es que clar, va veure.. el cul de la ducati...
Brometa a part..
Ja és mala sort, tot i que els coneixements estan alli.. els descuits tambè, som humans. Però, els hem d'evitar al màxim.
Que tingueu una plàcida recuperaciò. I Anims!
Brometa a part..
Ja és mala sort, tot i que els coneixements estan alli.. els descuits tambè, som humans. Però, els hem d'evitar al màxim.
Que tingueu una plàcida recuperaciò. I Anims!